Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/savoir-vivre-protokol-dyplomatyczny-etykieta-i-etyka-zawodowa-w-relacjach-biznesowych-71278
Informacje o szkoleniu
-
SAVOIR VIVRE, PROTOKÓŁ DYPLOMATYCZNY, ETYKIETA I ETYKA ZAWODOWA w RELACJACH BIZNESOWYCH
ID szkolenia: 71278
Typ: Szkolenia
Branża/temat: Marketing, reklama, PR Usługi Inne -
Adres szkolenia:
Hotel Ibis
Ostrobramska 36
04-118 Warszawa
woj. mazowieckie
-
Termin szkolenia:
Data: 9-10.10.2019
Godziny zajęć (czas trwania):PLAN SZKOLENIA:
1-2 dzień szkolenia:
godz. 10.00 - 11.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
godz. 11.30 - 11.45 /przerwa na kawę/
godz. 11.45 - 13.15 /c.d. zajęć 2 godz./
godz. 13.15 - 14.00 /lunch/
godz. 14.00 - 15.30 /c.d. zajęć 2 godz./ -
Organizator szkolenia:
Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Aleja Warszawska 102
20-824 Lublin
woj. lubelskie
O firmie Inne oferty firmy
Opis szkolenia
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Szkolenie prowadzone w formie warsztatów z dużym zaangażowaniem uczestników, wykorzystaniem przede wszystkim techniki:
dyskusji,
analizy przypadków,
ćwiczeń opartych na realnych zadaniach zawodowych uczestników szkolenia
mini wykład połączonyh z prezentacjami multimedialnymi.
Szkolenie skierowane jest do:
Pracownicy obsługi sekretariatów, biur, wszystkie osoby które w pracy zawodowej stykają się z zagadnieniami savoir-vivru.
Program szkolenia:
1.Kreowanie profesjonalnego wizerunku, wygląd dostosowany do okoliczności, rola stroju w życiu zawodowym, kreowanie pierwszego wrażenia, sposób siedzenia, postawa, dystans przestrzenny. Wady wizerunku, „złodzieje” wizerunku czyli co nas kompromituje. Budowanie wizerunku własnego i firmy.
2.Znaczenie kultury organizacyjnej, typy kultur organizacyjnych, podniesienie efektywności działania przez właściwe wykorzystanie kultury organizacyjnej.
3.Zasady savoir-vivre w relacjach biznesowych, zasady etykiety w komunikacji: pozdrawianie, witanie, przedstawianie, powitanie, tytułowanie, pukanie, zakończenie wizyty; zasada precedencji w kontaktach służbowych, zasady etykiety w kontaktach ze zwierzchnikiem, gościem, współpracownikiem; profesjonalne przyjęcie gościa zapowiedzianego i niezapowiedzianego, przerwanie przedłużającej się wizyty gościa, przekazywanie trudnych informacji, karty wizytowe służbowe i firmowe, ich wręczanie i przyjmowanie, zasady poufności, savoir vivre w samochodzie i podróży. Reprezentowanie firmy w kontaktach telefonicznych, zasady etykiety w rozmowie telefonicznej i telefonem komórkowym.
4.Komunikacja w biznesie. Rodzaje komunikatów werbalnych – siła słowa mówionego, niepożądane nawyki w rozmowie, aktywne słuchanie, rodzaje komunikatów niewerbalnych:” gesty mówią”, mimika, dotyk i kontakt fizyczny, dystans przestrzenny, kontakt wzrokowy, postawa ciała, niewerbalne aspekty mowy. Style komunikowania się, bariery w komunikacji, sposoby podnoszenia efektywności przekazu, budowanie wizerunku poprzez werbalne i niewerbalne aspekty mowy.
5.Wizyta delegacji krajowej i zagranicznej, przygotowanie programu, przygotowanie sali konferencyjnej, poczęstunek, wizyty, prezenty, różnice kulturowe, savoir vivre w kontaktach z cudzoziemcami,
6.Wyjazdy służbowe, przygotowanie wyjazdu, rezerwacje, oprawa wizerunkowa wyjazdu, przygotowanie programu.
7.Przyjęcia i spotkania biznesowe, poczęstunek i jego przygotowanie w zależności od rodzaju i rangi spotkania, poczęstunek w gabinecie szefa, formy przyjęć, organizowanie przyjęć, savoir vivre przy stole, zasady precedencji i alternacji w organizacji spotkań, rozmieszczenie przy stole gości i gospodarzy, karty wizytowe i karty stołu, zaproszenia i ich rodzaje, sposoby serwowania posiłków, menu, dobór napojów, ograniczenia menu – różnice kulturowe, właściwy dobór stroju do rodzaju przyjęcia,
8.Kształtowanie public relations przez korespondencję, wymogi stylu pism, zwroty grzecznościowe w korespondencji, tytuły i sztuka dyplomacji w korespondencji, zasady redagowania pism. Korespondencja półoficjalna, zasady sporządzania listów gratulacyjnych, podziękowań i kondolencji, budowanie wizerunku firmy poprzez pocztę elektroniczną, zasady netykiety w Internecie.
Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora ZK.
Informacje o prelegentach:
Atutem naszych szkoleń są wybitni, uznani trenerzy. Do każdego z tematów szkoleniowych wyznaczone zostały osoby z bogatym doświadczeniem i wysokimi kompetencjami, przede wszystkim praktycy.
Koszt i warunki udziału
Ceny:
- 1200 zł + 23% VAT - cena za 1 os.
Cena zawiera:
Materiały szkoleniowe; imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia; indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia; ankieta/test oceniająca szkolenie i wiedzę.
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem.