O szkoleniu
Podczas szkolenia:
- dowiecie się Państwo, jakie znaczenie dla współczesnego biznesu mają odpowiednie zachowania i etykieta biznesowa
- poznacie szereg różnych obszarów wpływających na kreowanie odpowiedniego wizerunku
- dowiecie się, jaka jest rola i znaczenie odpowiedniego witania i pozdrawiania się w biznesie
- dowiecie się, w jaki sposób przedstawiać sobie inne osoby, aby nie popełnić błędu i nie urazić jednej ze stron
- odkryjecie rolę i znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach biznesowych
- poznacie rolę i korzyści płynące ze small talk
- nauczycie się zasad bon ton z wykorzystaniem telefonu i poczty elektronicznej
Metodologia:
Szkolenia prowadzone są w systemie warsztatowym. Część teoretyczna znajduje odzwierciedlenie w zajęciach praktycznych. Każdy z uczestników będzie mógł poznać swoje predyspozycje, wyrazić swoje poglądy w trakcie dyskusji oraz nabyć nowe umiejętności podczas ćwiczeń, rozwiązywania studium przypadku i odgrywania ról. Będzie mógł liczyć na wyjaśnienie niezrozumiałych zagadnień dzięki konsultacjom z trenerem. Szkolenie wspierane będzie sprzętem audiowizualnym i nowoczesnymi rozwiązaniami treningowymi.
- dowiecie się Państwo, jakie znaczenie dla współczesnego biznesu mają odpowiednie zachowania i etykieta biznesowa
- poznacie szereg różnych obszarów wpływających na kreowanie odpowiedniego wizerunku
- dowiecie się, jaka jest rola i znaczenie odpowiedniego witania i pozdrawiania się w biznesie
- dowiecie się, w jaki sposób przedstawiać sobie inne osoby, aby nie popełnić błędu i nie urazić jednej ze stron
- odkryjecie rolę i znaczenie komunikacji niewerbalnej w relacjach biznesowych
- poznacie rolę i korzyści płynące ze small talk
- nauczycie się zasad bon ton z wykorzystaniem telefonu i poczty elektronicznej
Metodologia:
Szkolenia prowadzone są w systemie warsztatowym. Część teoretyczna znajduje odzwierciedlenie w zajęciach praktycznych. Każdy z uczestników będzie mógł poznać swoje predyspozycje, wyrazić swoje poglądy w trakcie dyskusji oraz nabyć nowe umiejętności podczas ćwiczeń, rozwiązywania studium przypadku i odgrywania ról. Będzie mógł liczyć na wyjaśnienie niezrozumiałych zagadnień dzięki konsultacjom z trenerem. Szkolenie wspierane będzie sprzętem audiowizualnym i nowoczesnymi rozwiązaniami treningowymi.
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia
Program szkolenia
ETYKIETA TOWARZYSKA.
- Wprowadzenie,
- Powitanie – na co dzień i od święta, w domu i biurze,
- Ukłony, uściski i pozdrowienia,
- Biznes a życie towarzyskie.
MIĘDZY NAMI BIZNESMENAMI, CZYLI KOMUNIKACJA NA POZIOMIE.
- Zasady powitania,
- Prawidłowy uścisk dłoni, kontakt wzrokowy, tytułowanie,
- Wizytówka-zasady wręczania,
- Per Pan czy per Ty?
- Pierwsze wrażenie.
o Ubiór
o O higienie słów kilka
o Dress code
o Typy ubiorów
KTO PIERWSZY I DLACZEGO – ZASADY PRECEDENCJI.
- Starszeństwo, hierarchia i pozycja w biznesie,
- Precedencja w biurze, na przyjęciu i w podróży,
- Kobiety, szefowie, klienci, goście – dla każdego coś innego,
- Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach.
SPOŻYWANIE POSIŁKÓW
- Spożywanie posiłków na stojąco
- Spożywanie posiłków na siedząco
- Porcjowanie i nakładanie potraw na talerz
- Kilka rad dotyczących spożywania wina
KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA I TELEFONICZNA W BIZNESIE.
- Precyzja w komunikowaniu się -potęga jasnego komunikatu,
- Język prosty, nie – prostacki,
- Zasady e-korespondencji,
- Korzystanie z telefonu
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
- Wprowadzenie,
- Powitanie – na co dzień i od święta, w domu i biurze,
- Ukłony, uściski i pozdrowienia,
- Biznes a życie towarzyskie.
MIĘDZY NAMI BIZNESMENAMI, CZYLI KOMUNIKACJA NA POZIOMIE.
- Zasady powitania,
- Prawidłowy uścisk dłoni, kontakt wzrokowy, tytułowanie,
- Wizytówka-zasady wręczania,
- Per Pan czy per Ty?
- Pierwsze wrażenie.
o Ubiór
o O higienie słów kilka
o Dress code
o Typy ubiorów
KTO PIERWSZY I DLACZEGO – ZASADY PRECEDENCJI.
- Starszeństwo, hierarchia i pozycja w biznesie,
- Precedencja w biurze, na przyjęciu i w podróży,
- Kobiety, szefowie, klienci, goście – dla każdego coś innego,
- Jak sobie radzić w trudnych sytuacjach.
SPOŻYWANIE POSIŁKÓW
- Spożywanie posiłków na stojąco
- Spożywanie posiłków na siedząco
- Porcjowanie i nakładanie potraw na talerz
- Kilka rad dotyczących spożywania wina
KOMUNIKACJA ELEKTRONICZNA I TELEFONICZNA W BIZNESIE.
- Precyzja w komunikowaniu się -potęga jasnego komunikatu,
- Język prosty, nie – prostacki,
- Zasady e-korespondencji,
- Korzystanie z telefonu
PODSUMOWANIE I ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA
Czas trwania
3 dni; około 20 godz.dyd.
Prelegenci

Pedagog, doradca rozwoju osobistego, konsultant ds. rekrutacji i szkoleń, specjalista w zakresie zarządzania kadrami, trener. Stale pogłębia swoją wiedzę i doskonali praktykę. Twórca wielu programów szkoleniowych dotyczących komunikowania się, rozwiązywania konfliktów, sztuki sprzedaży, asertywności, twórczości, motywacji, negocjacji. Mistrz Praktyk sztuki NLP. Członek Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Instytutu Zarządzania.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel Prezydent****
33-380 Krynica-Zdrój
centrum
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
PLN+VAT
1 900
zł
Cena zawiera:
- zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie podpisanej karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach