O szkoleniu
Zastanawiasz się co zrobić, aby Twój content dobrze rankował w Google i dostarczał wartościowych leadów? Jeśli tak, to są warsztaty dla Ciebie.
Jednodniowy intensywny warsztat, łączy w unikalny sposób wybrane elementy szkoleń z zakresu SEO copywritingu, content marketingu, użyteczności (usability) oraz technik perswazji – tworząc praktyczny, gotowy do zastosowania zastrzyk wiedzy i umiejętności.
Jednodniowy intensywny warsztat, łączy w unikalny sposób wybrane elementy szkoleń z zakresu SEO copywritingu, content marketingu, użyteczności (usability) oraz technik perswazji – tworząc praktyczny, gotowy do zastosowania zastrzyk wiedzy i umiejętności.
Kto powinien wziąć udział?
Zapraszamy osoby odpowiedzialne za e-marketing i ePR oraz przygotowujące treści na potrzeby Internetu takie, jak: teksty na strony WWW, opisy produktów do sklepów online, materiały prasowe, artykuły content marketingowe czy wpisy na blogi firmowe.
Program szkolenia
1. Specyfika konsumpcji treści w Internecie (strony www, aplikacje mobilne)
Warsztat – Wybrane metody badawcze pozwalające na analizę stopnia zrozumienia i przyswojenia treści oraz wybór optymalnych wersji tekstu
2. Optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO) – dla działań ePR i content marketingowych
Warsztat – Badanie i selekcja słów kluczowych
3. Tworzenie treści zoptymalizowanej pod wyszukiwarki
Warsztaty:
Optymalizacja istniejących treści – edycja treści np. komunikatu prasowego, artykułu.
Tworzenie nowych treści – edycja strony o firmie/produkcie.
4. Link popularity (zdobywanie linków)
Warsztat – Stworzenie kompleksowego planu budowy linków, do wykorzystania w firmie po powrocie ze szkolenia.
5. Monitoring i pomiar działań SEO PR
Warsztat – Wybrane metody badawcze pozwalające na analizę stopnia zrozumienia i przyswojenia treści oraz wybór optymalnych wersji tekstu
2. Optymalizacja pod wyszukiwarki (SEO) – dla działań ePR i content marketingowych
Warsztat – Badanie i selekcja słów kluczowych
3. Tworzenie treści zoptymalizowanej pod wyszukiwarki
Warsztaty:
Optymalizacja istniejących treści – edycja treści np. komunikatu prasowego, artykułu.
Tworzenie nowych treści – edycja strony o firmie/produkcie.
4. Link popularity (zdobywanie linków)
Warsztat – Stworzenie kompleksowego planu budowy linków, do wykorzystania w firmie po powrocie ze szkolenia.
5. Monitoring i pomiar działań SEO PR
Czas trwania
9.30-17.00
Prelegenci

Piotr Poznański
Trener, konsultant, prelegent, autor dziesiątek publikacji z zakresu marketingu interaktywnego. Z pasją dzieli się w trakcie warsztatów swoim doświadczeniem e-marketingowym zdobytym w międzynarodowym środowisku.
Absolwent szkoleń z zakresu użyteczności przeprowadzonych przez tytana Usability Jacoba Nielsena, posiadacz tytułu “Award of Achivement in Web Analytics” zdobytego na University of British Columbia.
Trener, konsultant, prelegent, autor dziesiątek publikacji z zakresu marketingu interaktywnego. Z pasją dzieli się w trakcie warsztatów swoim doświadczeniem e-marketingowym zdobytym w międzynarodowym środowisku.
Absolwent szkoleń z zakresu użyteczności przeprowadzonych przez tytana Usability Jacoba Nielsena, posiadacz tytułu “Award of Achivement in Web Analytics” zdobytego na University of British Columbia.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Atrium Tower
Warszawa
Jana Pawła II 25
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + VAT
1 250
zł
Cena zawiera:
- udział w szkoleniu, materiały, certyfikat uczestnictwa w warsztatach, lunch i serwis kawowy.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
woj. mazowieckie
Discover marketing chemistry...
CONCEPT LABS to mieszanka pierwiastków szkoleniowych, konsultingowych i badawczych. Misją naszej firmy jest dostarczanie unikalnych i sprawdzonych pomysłów na biznes i marketing. Na podstawie analiz rynku i pozycji ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
prosimy o kontakt szkolenia@conceptlabs.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
CONCEPT LABS
02-675 Warszawa
Domaniewska 39a
Powiadomienia o nowych terminach