Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/skuteczna-komunikacja-warsztat-umiejetnosci-71272
Informacje o szkoleniu
-
SKUTECZNA KOMUNIKACJA - WARSZTAT UMIEJĘTNOŚCI
ID szkolenia: 71272
Typ: Szkolenia
Branża/temat: Marketing, reklama, PR Umiejętności osobiste Usługi -
Adres szkolenia:
Sale Omega
Dąbrowskiego 79A
60-529 Poznań
woj. wielkopolskie
-
Termin szkolenia:
Data: 19.12.2019
Godziny zajęć (czas trwania):1 dzień szkolenia:
godz. 10.00 - 11.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
godz. 11.30 - 11.45 /przerwa na kawę/
godz. 11.45 - 13.15 /c.d. zajęć 2 godz./
godz. 13.15 - 14.00 /lunch/
godz. 14.00 - 15.30 /c.d. zajęć 2 godz./ -
Organizator szkolenia:
Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Aleja Warszawska 102
20-824 Lublin
woj. lubelskie
O firmie Inne oferty firmy
Opis szkolenia
Informacje podstawowe o szkoleniu:
Szkolenie prowadzone jest metodami interaktywnymi angażującymi aktywność własną uczestników:
prezentacje i demonstracje trenera,
ćwiczenia komunikacyjne,
praca warsztatowa.
Szkolenie skierowane jest do:
osoby, które chcą doskonalić swoje relacje i skuteczność swojego porozumiewania się z ludźmi
osoby, których praca w dużej mierze opiera się na komunikowaniu się z klientem zewnętrznym
i/lub wewnętrznym
osoby, które chcą znaleźć skuteczne sposoby rozwiązywania trudnych sytuacji wynikających z nieprawidłowej komunikacji
Program szkolenia:
MODUŁ I - Psychologiczne aspekty komunikacji interpersonalnej
1. Proces komunikacji i jego determinanty
Style komunikowania
Wybór indywidualnego stylu komunikowania
Dostosowanie stylu do odbiorcy
Komunikaty typu JA, a komunikaty typu TY
Zakłócenia procesu komunikacji
2. Formy komunikacji
Komunikacja werbalna
Mowa ciała
Zarządzanie przestrzenią społeczną i kontekstem
Elementy grafologii
Spójność komunikacji werbalnej i niewerbalnej
Zarządzanie wrażeniem w procesie komunikacji
3. Błędy komunikacyjne
Przyczyny błędów
Emocje w komunikacji
Lęk i stres a zniekształcenia procesu komunikacji
Stereotypy i kompleksy jako źródła błędów
Oczekiwania i nastawienia
Znaczenie złudzeń i iluzji
MODUŁ II - Komunikacja w zarządzaniu
1. Komunikacja w zespole
Umiejętność selekcji przekazywanych informacji
Role zespołowe a komunikowanie
Warunki efektywnej komunikacji w zespole
Zarządzanie informacją w zespole
Motywacyjna funkcja komunikowania
2. Komunikacja jako narzędzie budowania relacji w organizacji
Przekazywanie poleceń
Konstruktywna krytyka
Jak unikać błędów w informacji zwrotnej
Jak odmawiać pracownikom, profesjonalnie zwalniać i przekazywać niewygodne polecania służbowe
Reguły efektywnej komunikacji interpersonalnej
3. Komunikowanie w sytuacji kryzysów i zmian
Procesy zmian a zarządzanie komunikacją w organizacji
Język komunikacji kryzysowej
Zmiany oczekiwań, postaw i nastawień pracowników
Język konfliktów
Patologie komunikacyjne
MODUŁ III – KOMUNIKACJA JAKO ELEMENT WYWIERANIA WPŁYWU:
Wzbudzanie zaufania
Rozpoznawanie potrzeb
Problemy decyzyjne,
Argumentowanie
Kłamstwo w komunikacji i jego znaczenie
Techniki wywierania wpływu
MODUŁ IV - ASERTYWNOŚĆ A KOMUNIKACJA
Asertywność – definicje, znaczenie i zastosowanie w praktyce
Asertywność w kontaktach interpersonalnych
Asertywna odmowa
Radzenie sobie z negatywnymi opiniami i krytyką
Wyrażanie uczuć pozytywnych i negatywnych
Asertywne argumentowanie
Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.
Informacje o prelegentach:
Wieloletni praktyk zarządzania na kluczowych stanowiskach: Dyrektor Personalny GK Impel, Prezes Zarządu Spółki HRB, Wiceprezes Zarządu do spraw Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Przedsiębiorstwie Inżynierii i Hydrotechniki TAN S.A., Doktor Nauk Humanistycznych w Zakresie Psychologii Zarządzania.
Autorka i współautorka kilkudziesięciu prac: książek, skryptów i artykułów z zakresu psychologii i zarządzania. Bogate doświadczenie w zarządzaniu administracją publiczną poparte m. in. pracą na stanowiskach: Starszy Inspektor w Wydziale Polityki Regionalnej Urzędu Wojewódzkiego w Lublinie, Dyrektora Biura Regionalnej Izby Gospodarczej w Lublinie, Dyrektor Ośrodka Doradztwa Polsko-Amerykańskiej Fundacji Doradztwa dla Małych Przedsiębiorstw. Wykładowca psychologii zarządzania na Uniwersytecie Wrocławskim, wykładowca Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi w zakresie zarządzania potencjałem ludzkim, wykładowca Miedziowego Centrum Kształcenia Kadr w Lubinie (KGHM) w zakresie zachowań organizacyjnych, coachingu i mentoringu oraz zarządzania zespołem.
Koszt i warunki udziału
Ceny:
- 550 zł + 23% VAT - cena za 1 os.
Cena zawiera:
Materiały szkoleniowe; imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia; indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia; ankieta/test oceniająca szkolenie i wiedzę.
Dofinansowanie z UE:
Nie.
Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:
Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem.