Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/skuteczna-obsluga-klienta-a-komunikacja-kryzysowa-w-firmie-monika-richardson--tomasz-kammel-25335-id315

Informacje o szkoleniu

  • Skuteczna obsługa Klienta a komunikacja kryzysowa w firmie. Monika Richardson & Tomasz Kammel


    ID szkolenia: 25335
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel Spa Dr Irena Eris na Wzgórzach Dylewskich
    Wysoka Wieś 22
    14-100 Ostróda
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16 godzin
  • Organizator szkolenia:

    HMD Consulting
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Dwie pieczenie na jednym ogniu - czy to możliwe ? Tak, ponieważ lepiej smakuje i można się najeść :-)!!! To już drugie spotkanie na warsztatach, które zapewnią uczestnikom kompleksową wiedzę z zakresu skutecznych technik obsługi Klienta. Warsztaty jednocześnie wskażą praktycznie w jaki sposób współpracować twórczo z zespołem i dochodzić do określonych kompromisów w komunikacji wewnętrznej we własnych firmach i zespołach.

CELE PROGRAMU:

Umiejętność pozyskania Klienta i jego utrzymanie,
Sposoby nawiązywania i utrzymywania pozytywnego kontaktu z Klientem,
Poznanie technik poprawnej komunikacji z Klientem,
Tworzenie pozytywnego wizerunku własnej osoby oraz firmy,
Rozwiązywanie konfliktów podczas zarządzania zespołem handlowym,
Umiejętność przekazywania komunikatów podczas sytuacji kryzysowych w firmie,
Przygotowanie własnej osoby do konferencji , wywiadów, rozmów z Klientami , dziennikarzami.

FORMA ZAJĘĆ:
Warsztaty.
Ćwiczenia praktyczne.


PROFIL UCZESTNIKÓW:
Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych tematem szkolenia.

MIEJSCE SZKOLENIA:
Hotel Spa Dr Irena Eris na Wzgórzach Dylewskich - Wysoka Wieś k. Ostródy

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich zainteresowanych tematem szkolenia.

Program szkolenia:

Dzień 1 - Pan Tomasz Kammel

Umiejętność pozyskania Klienta i jego utrzymanie,
Sposoby nawiązywania i utrzymywania pozytywnego kontaktu z Klientem,
Poznanie technik poprawnej komunikacji z Klientem,
Tworzenie pozytywnego wizerunku własnej osoby oraz firmy,
Praca z kamerą :-) - nie będzie źle !!!
Praca zespołowa. Prezentacje grupowe.

Dzień 2 - Pani Monika Richardson

Rozwiązywanie konfliktów podczas zarządzania zespołem handlowym,
Umiejętność przekazywania komunikatów podczas sytuacji kryzysowych w firmie,
Przygotowanie własnej osoby do konferencji , wywiadów, rozmów z Klientami , dziennikarzami.
Trening asertywności.
Praca zespołowa. Prezentacje grupowe.

Informacje o prelegentach:

Monika Richardson
Absolwentka Amerykanistyki na Uniwersytecie Warszawskim (1995, summa cum laude), ukończyła również studia w Katedrze Iberystyki UW.

Od 1995 roku dziennikarka w TVP2. Autorka, współautorka i prowadząca programy: Kulty popkultury (1996-1997), Teleadwokat, Magazyn Konsumentów Kultury „Bazar” (z Mirkiem Pęczakiem), Strefa otwarta (ze Steffenem Moellerem i Kubą Zańczakiem), oraz programy o tematyce europejskiej: Europejczycy (2000-2001), Witaj Europo (2002) i Europa da się lubić (2003-2008).

Jurorka programu Supertalent w TVP2 wspólnie z Katarzyną Figurą, Bogusławem Kaczyńskim i Wojciechem Cejrowskim.

Była gospodynią Pytania na śniadanie w TVP2 w latach 1999-2000 (z Tomaszem Raczkiem) i 2006-2007 (z Przemkiem Babiarzem i Michałem Gulewiczem).

W latach 2006-2008 redaktor naczelna miesięcznika Zwierciadło. W 2008 roku ukazała się książka będąca zbiorem jej wywiadów z najwybitniejszymi postaciami polskiej kultury i życia publicznego zatytułowana „Lubię być Polakiem”. Wywiady publikowane były na łamach Zwierciadła w latach 2006-2008.Od września 2008 r. jest współautorką i prowadzi program Orzeł czy reszta emitowany w niedzielę o 17.05 w TVP 2. Autorka książki „Moja Europa da się lubić” , która zawiera anegdoty i ciekawostki o uczestnikach oraz kulisy programu Europa da się lubić. Od wielu lat prowadzi jednorazowe i cykliczne gale, uroczystości telewizyjne, festiwale, m.in. Festiwal w Sopocie, Złote Kaczki, Kryształowe Zwierciadła, Wiktory, Róże Gali, Sylwester w Dwójce, Dni Otwarte TVP, etc. Laureatka nagród: Nagroda Klubu Publicystyki Międzynarodowej 2003, Europejski Ekran 2004, Telekamera 2005, Medal Europejski 2005, Trendy Elle 2005 w kategorii „Najbardziej stylowa osobowość telewizyjna”, nominowana do Wiktorów w latach 2004, 2005 i 2006.

Jest moderatorką konferencji biznesowych na szczeblu rządowym i w ramach struktur europejskich w krajach Morza Bałtyckiego, między innymi Business Development Forum (z siedzibą w Danii), dla którego prowadziła szczyt państw nadbałtyckich: w Helsinkach 2006, Tallinie 2007 i Kopenhadze 2008, oraz Globe Forum (z siedzibą w Szwecji), szczyt w Sztokholmie w 2005, 2006, 2007 i 2008 roku. Prowadzi imprezy o charakterze zamkniętym i otwartym, dla dużych i małych firm z wielu branż. Współpracowała między innymi z: PZU, Allianz Polska, Commercial Union, AIG, AXA, ING Polska, Pekao S.A., Citibank, Volkswagen Bank Polska, Orange Polska, Basell Orlen, Enterprise Investors, Mastercard, Toyota Motor Polska, Macro, Carrefour, Netia, Motorola, Ericsson, Henkel, Generali TU, Central and Eastern European Quality Awards.

Wielokrotnie prowadziła imprezy o charakterze charytatywnym. Mówi płynnie po angielsku i hiszpańsku. Mieszka w Warszawie, z mężem, Jamiem Malcolmem, pilotem Virgin Atlantic i dwójką dzieci: Tomkiem (lat 7) i Zosią (lat 4). W 2007 roku oddała swoją suknię ślubną, autorstwa Macieja Zienia, na licytację dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Tomasz Kammel
Ekspert i trener wystąpień publicznych. Prowadzi szkolenia i warsztaty sztuki wystąpień publicznych, komunikacji w zespole oraz - razem z doktorem Markiem Skałą - z zarządzania sytuacją kryzysową.

W swoich działaniach wspiera radą, pomysłem oraz treningiem medialnym osoby publiczne, członków zarządów, dyrektorów i kluczowych menedżerów firm i instytucji. Do grona jego klientów należą przedsiębiorstwa i instytucje: BZ WBK AIB TFI S.A., BZ WBK, Lafarge Cement S.A., Gefco Polska, Ministerstwo Gospodarki i Pracy, Ruch S.A., Nivea, Orange, Frankfurter Buchmesse, Ambasada Niemiec w Polsce, EFL, PKN Orlen, Max Mara, PGNiG S.A., PTK Centertel, Starcom, Danone.

Członek-założyciel Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców w Polsce. Współautor książki „Dyskretny urok wystąpień publicznych” – wspólnie z Piotrem Kraśko i Robertem Kroolem.

Od 2005 roku wykładowca metodyki dziennikarstwa telewizyjnego oraz autoprezentacji i wystąpień publicznych w Instytucie Dziennikarstwa Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu.

Dziennikarz i prezenter telewizyjny, autor i współtwórca cyklicznych audycji o charakterze informacyjnym, publicystyczno – rozrywkowym i rozrywkowym dla programu pierwszego TVP w latach 1997 – 2007. Specjalista w prowadzeniu festiwali, widowisk i koncertów dla szerokiej publiczności. Przeprowadził szereg telewizyjnych wywiadów z osobowościami światowej kultury i rozrywki.

Twórca społecznej kampanii medialnej „Zwolnij. Szkoda życia.”, skierowanej do użytkowników dróg. Patronuje budowie Centrum Terapeutyczno - Wypoczynkowego dla dzieci poszkodowanych w wypadkach, ich rodzin oraz pracowników służb ratownictwa, prowadzonej przez organizację humanitarną Stowarzyszenie Misie Ratują Dzieci. Wspiera i angażuje się w aukcje i licytacje charytatywne.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1950 zł + VAT/ 1 os.

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, nocleg i wyżywienie

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Promocje
Przy zgłoszeniu na szkolenie we: Wrześniu - cena 1750 zł/1 os. Październiku - cena 1850 zł/1 os. Listopadzie - cena 1950 zł/ 1 os. Zgłoszenie dwóch lub więcej osób z organizacji cena - 1750 zł/ 1 os. Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia zamkniętego. Podane ceny są cenami netto. VAT - 23 %
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.


W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16

Wydarzenie: Skuteczna obsługa Klienta a komunikacja kryzysowa w firmie. Monika Richardson & Tomasz Kammel