Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/skuteczna-oferta-handlowa-czyli-jak-stworzyc-oferte-nie-do-odrzucenia-58051-id7

Informacje o szkoleniu

  • SKUTECZNA OFERTA HANDLOWA - czyli jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia


    ID szkolenia: 58051
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Sale szkoleniowe EMPRIZ Wrocław
    Boczna 2
    50-502 Wrocław
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Zajęcia odbywają się według poniższego harmonogramu:
    09:30 - 10:00 Rejestracja uczestników
    10:00 - 17:00 Czas trwania zajęć
    13:00 - 13:30 Obiad w restauracji
  • Organizator szkolenia:

    EMPRIZ Group
    Chłodna 29
    00-867 Warszawa
    woj. mazowieckie
    O firmie Inne oferty firmy
EMPRIZ Group
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Podczas warsztatów:
* dowiesz się, jak konstruować oferty, które zainteresują Klienta i zmotywują go do zakupu
* nauczysz się narzędzi konstruowania kompleksowych ofert, efektywnie wykorzystujących tak obraz, jak i tekst
* nauczysz się pisać teksty, które obudzą u Klienta potrzebę zakupu Twoich produktów/usług
* dowiesz się, jak dobierać najefektywniejszy sposób przesłania oferty w zależności od rodzaju oferty i Klienta
* otrzymasz wzorce skutecznych ofert, które będziesz mógł wykorzystać w swojej pracy
* nauczysz się indywidualizować ofertę skierowaną do konkretnego Klienta

Szkolenie skierowane jest do:

Warsztaty adresujemy do:
* handlowców stacjonarnych i terenowych, przedstawicieli handlowych
* managerów sprzedaży
* marketingowców i PR-owców
* pracowników biura obsługi Klienta
* wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i budowanie długotrwałych relacji z Klientem

Program szkolenia:

Podczas zajęć wykorzystywane będą następujące techniki:
* Interaktywne warsztaty
* Ćwiczenia indywidualne i grupowe
* Scenki sytuacyjne
* Symulacje
* Dyskusje
* Burze mózgów
* Case study
* Testy
* Elementy wykładowe

Zajęcia odbywają się małych grupach, dzięki czemu prowadzący ma możliwość poświęcenia uwagi każdemu i udzielenia mu pomocy w zrozumieniu wszelkich niejasności.


Program warsztatów obejmuje następujące zagadnienia:
* OFERTA JEDNYM Z ELEMENTÓW BUDOWANIA I ZACIEŚNIANIA RELACJI Z KLIENTEM
- czym jest oferta? (z perspektywy firmy, Klienta i prawa)
* CO TO TAKIEGO DOBRA OFERTA?
- rodzaje ofert
- sprostać standardom, czy je przewyższyć?
- obowiązkowe elementy oferty (merytoryczne, ideowe, wizualne), czyli czego w przekazie do Klienta nie może zabraknąć
- schematy ofert na tak czy na nie
- oferta - narzędzie kształtowania postawy Klienta wobec mojej firmy
- oferta - która motywuje do zakupu

* OFERTA JAK NAJBARDZIEJ INDYWIDUALNA. JAK TO JEST BYĆ SWOIM WŁASNYM KLIENTEM?
- rozpoznanie i zrozumienie potrzeb Klienta kluczem do sukcesu
- rola listu przewodniego jako skutecznego narzędzia

* KLIENT TEŻ CZŁOWIEK, CZYLI JAK WYKORZYSTAĆ PRAWA I MECHANIZMY PSYCHOLOGICZNE DO SKONSTRUOWANIA DOSKONAŁEJ OFERTY
- kompozycja wewnętrznej struktury oferty
- poznawcze i emocjonalne elementy oferty
- chłonąć wszystkimi zmysłami, czyli wykorzystanie systemów reprezentacji Klienta do skonstruowania doskonałej oferty
- Skrzydełko czy nóżka? Jak podać cenę Klientowi żeby mu smakowała
- dostępność informacji
- co zrobić, by klient zapamiętał właśnie moją ofertę
- język korzyści
- kategoryzacja, podobieństwo i analogia
- oferta jako narzędzie budowania lojalności Klienta
- co zrobić żeby moja oferta była lepsza od konkurencji

* ZMAGANIA Z TREŚCIĄ OFERTY
- zrozumienie tekstów informacyjnych
- Poeta, czy prozaik? Kilka słów o stylu ofert
- jak pisać jasno i zwięźle - reguły
- jak ożywić język oferty - reguły
- jak ożywić słowo pisane - reguły
- przygotowanie tekstów do oferty

* WYGLĄD OFERTY
- wykorzystanie obrazu w ofercie

* SPECYFIKA OFERTY „MASOWEJ", CZYLI CO DOBREGO MOŻE MI DAĆ SKRZYNKA MAILOWA
- mail jako tani sposób na budowanie lojalności Klienta
- rola bazy adresowej - odpiszą czy nie?
- spam a korespondencja prywatna
- prawne aspekty akcji mailingowych

* NIESTANDARDOWE ROZWIĄZANIA W PISANIU OFERT
- być kreatywnym i innowacyjnym

* WAŻNE MOMENTY W SPRZEDAŻY A PISANIE OFERT
- nowe produkty, nowe usługi
- oferta adresowana do nowej grupy Klientów
- informacja o zmianie cen i warunków handlowych
- wycofanie produktu/usługi

Informacje o prelegentach:

Osoby z wieloletnim doświadczeniem praktycznym z omawianej tematyki.
Szczegółowe opisy prowadzących szkolenie znajdują się w ofercie przesyłanej drogą mailową lub faksową.
Celem otrzymania oferty prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem (22) 354 60 01.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 490 Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu do 21 wrzesnia 2016 r. wynosi: 490,00 zł brutto
  • 590 Koszt uczestnictwa przy zgłoszeniu po 21 września 2016 r. wynosi: 790,00 zł brutto

Cena zawiera:

RCena obejmuje: realizację programu szkolenia, materiały szkoleniowe, posiłki i napoje serwowane podczas przerw kawowych i obiadowych oraz certyfikat ukończenia szkolenia.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

RABATY!!!
Przy zgłoszeniu przynajmniej 2 osób z jednej firmy - rabat 10%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 4 osób z jednej firmy - rabat 15%
Przy zgłoszeniu przynajmniej 5 osób z jednej firmy - 6 osoba gratis!olenie objęte stawką podatku VAT - zwolnioną (podana cena jest ceną brutto).

Wydarzenie: SKUTECZNA OFERTA HANDLOWA - czyli jak stworzyć ofertę nie do odrzucenia