Szkolenie

SKUTECZNA PERSWAZJA W TELEWINDYKACJI – JAK NIE ULEC PRESJI I MANIPULACJI

O szkoleniu

Cele szkolenia:
Uczestnicy szkolenia zdobędą wiedzę z zakresu skutecznej perswazji i technik wywierania wpływu oraz nabędą praktyczne umiejętności, których zastosowanie zwiększy skuteczność ich kontaktów z Klientami, rozwinie umiejętności komunikacyjne oraz zapewni asertywną postawę w sytuacjach windykacyjnych z Klientem przez telefon.

Korzyści ze szkolenia:
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę i umiejętności potrzebne do:
· odzyskania należności jak najszybciej oraz jak najmniejszym kosztem przy zachowaniu dobrych relacji z Klientem,
· odzyskania należności w terminie narzuconym przez firmę, a nie dłużnika przy zastosowaniu skutecznej komunikacji werbalnej przez telefon,
· dobrego przygotowania się do rozmowy z dłużnikiem,
· zrozumienia prawdziwych motywów działania „trudnych dłużników”,
· rozpoznawania kłamstwa i manipulacji stosowanych przez dłużników i sposobów przeciwdziałania,
· stosowania technik perswazji skutecznych wobec większości „trudnych dłużników”,
· panowania nad emocjami w sytuacji telewindykacyjnej,
· skutecznego odpowiadania na typowe wymówki i zagrywki dłużników w ramach gier windykacyjnych,
· reprezentowania postawy asertywnej przy dbałości o wizerunek firmy.
Kto powinien wziąć udział?
wszystkich zainteresowanych tematyką szkolenia

Program szkolenia

TECHNIKI PERSWAZJI W TELEWINDYKACJI
- Przekonywanie a manipulacja
- Klasyczne zasady wywierania wpływu
- Słowa a podświadomość (przykłady wypowiedzi i ich skutki)
- Język sugestii, implikacje i presupozycje
- Najczęstsze błędy perswazyjne
- Sugestywne prezentowanie własnych racji (skuteczna argumentacja logiczna i emocjonalna)
- Wzmacnianie przekazu przez właściwy wizerunek
- Komunikat perswazyjny w telewindykacji
- Cele perswazji a cele rozmowy windykacyjnej
- Cechy nadawcy
- Budowanie wiarygodności indykatora
- Komunikacja niewerbalna i parawerbalna w rozmowie windykacyjnej
- Cechy przekazu
- Argumenty perswazyjne i wykorzystanie środków retorycznych w telewindykacji
- Metaprogramy NLP i sposoby ich zastosowania w kontakcie z dłużnikiem
- Cechy odbiorcy
KIM JEST DOBRY TELEWINDYKATOR?
- Katalog cech osobowych
- Kluczowe umiejętności
- Wzorce zachowań i styl pracy
- Metoda modelowania

KIM JEST „TRUDNY DŁUŻNIK”?
- Dlaczego ktoś odmawia zapłaty?
- Dlaczego niektórzy dłużnicy stają się „trudni”?
- Związek charakteru dłużnika z jego postawą
- Skąd wynika konkretne zachowanie dłużnika?

WYMÓWKI I KŁAMSTWA DŁUŻNIKA
- Psychologiczne podstawy kłamstwa
- Metody rozpoznawania
- Jak się zachować wobec kłamstwa?
- Najczęściej spotykane wymówki
- Najczęstsze wymówki dłużników - jak sobie z nimi skutecznie i twórczo poradzić? Jak na nie reagować profesjonalnie i asertywnie?
1. Zapłacimy wkrótce
2. Nie mam pieniędzy
3. Musiałem zapłacić innym
4. Reklamacja
5. Inni mi nie płacą
6. Pech
7. Zapomniałem
8. Nie było mnie
9. To taka mała kwota
10. Nic nie wiem o długu
11. Nie ma mnie
12. Atak
13. Wymówki absurdalne

KONTROLA EMOCJI – NAJPOTĘŻNIEJSZE NARZĘDZIE TELEWINDYKATORA
- Dystans emocjonalny
- Źródła stresu wewnętrznego
- Wpływ na rozmówcę
- Sposoby rozładowywania emocji
- Czego nie mówi się Klientowi?
- Ingracjacja - czy to ważne, że Klient mnie lubi?
- Stosowanie sankcji

Czas trwania

3 dni; około 20 godz.dyd.

Prelegenci

Cytat
Trener Biznesu ze szczególnym doświadczeniem w realizacji szkoleń i projektów doradczych dla wielu różnych branż i środowisk. Menedżer – praktyk . Z pasją i energią prowadzi szkolenia i coaching w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, telemarketingu , doskonalenia umiejętności osobistych i rozwoju kompetencji menedżerskich. Realizuje badania satysfakcji pracowników i Klientów oraz wspiera wdrażanie systemów motywacji pozafinansowej i skutecznej komunikacji wewnętrznej dla firm.

Gdzie i kiedy

Zakopane 18 - 20 listopada 2013
hotel Czarny Potok***

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Krynica-Zdrój 6 - 8 grudnia 2012
hotel Prezydent****

33-380 Krynica-Zdrój

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 12 - 14 marca 2012
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 12 - 14 marca 2012
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Zapisz się

Cena 1
PLN+VAT
1840 PLN
Cena zawiera:
  • zakwaterowanie, pełne wyżywienie, udział w zajęciach, materiały szkoleniowe, kolację integracyjną, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia
Zapisz się

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgłoszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!