Szkolenie
Skuteczna sprzedaż przez telefon
O szkoleniu
Szkolenie dedykowane jest osobom, które zajmują się sprzedażą przez telefon. Masz wiedzę a nie potrafisz jej wykorzystać. Masz obawy przed rozmowami telefonicznymi. Na tym szkoleniu nauczymy Cie jak zostać profesjonalnym sprzedawcą przez telefon.
CELE PROGRAMU:
Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestnikom zdobycie wiedzy w stopniu wystarczającym aby stać się profesjonalnym sprzedawcą przez telefon
Szkolenie umożliwi:
ciekawe odpowiedzi od „ mistrzów telefonu” które warto wypróbować
zdobycie wiedzy jak nawiązywać rozmowę telefoniczną z nowymi nieznanymi osobami
opanowanie dwóch standardów pracy telefonicznej: telefoniczną obsługę klientów istniejących i pozyskanych oraz metodologię dotarcia do całkiem nowych klientów
KORZYŚCI:
Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą:
Wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzić sprzedażową rozmowę telefoniczną
Posiadać umiejętności, ułatwiające doskonały kontakt z Klientem;
Posiadać umiejętności odczytywania potrzeb i oczekiwań Klienta;
Zadawać Klientowi pytania i określać potrzeby Klienta
Udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej
Wiedzieć jak zainteresować klienta podczas rozmowy telefonicznej produktem/usługą
METODY PRACY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA:
Szkolenia realizowane są w formie treningu umiejętności, z wykorzystaniem aktywnych i najnowszych metod dydaktycznych. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu – uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną, umożliwiającą samoocenę.
Prezentowane treści są przekazane zasadniczo w postaci:
wykładu w formie informacyjno – doradczej poparty przykładami;
konsultacji z trenerem w trakcie szkolenia
prezentacji multimedialnej obejmującą tematykę szkolenia;
dyskusji uzupełniającą analizę przypadków
stosujemy gry symulacyjne, testy oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe
CELE PROGRAMU:
Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestnikom zdobycie wiedzy w stopniu wystarczającym aby stać się profesjonalnym sprzedawcą przez telefon
Szkolenie umożliwi:
ciekawe odpowiedzi od „ mistrzów telefonu” które warto wypróbować
zdobycie wiedzy jak nawiązywać rozmowę telefoniczną z nowymi nieznanymi osobami
opanowanie dwóch standardów pracy telefonicznej: telefoniczną obsługę klientów istniejących i pozyskanych oraz metodologię dotarcia do całkiem nowych klientów
KORZYŚCI:
Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą:
Wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzić sprzedażową rozmowę telefoniczną
Posiadać umiejętności, ułatwiające doskonały kontakt z Klientem;
Posiadać umiejętności odczytywania potrzeb i oczekiwań Klienta;
Zadawać Klientowi pytania i określać potrzeby Klienta
Udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej
Wiedzieć jak zainteresować klienta podczas rozmowy telefonicznej produktem/usługą
METODY PRACY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA:
Szkolenia realizowane są w formie treningu umiejętności, z wykorzystaniem aktywnych i najnowszych metod dydaktycznych. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu – uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną, umożliwiającą samoocenę.
Prezentowane treści są przekazane zasadniczo w postaci:
wykładu w formie informacyjno – doradczej poparty przykładami;
konsultacji z trenerem w trakcie szkolenia
prezentacji multimedialnej obejmującą tematykę szkolenia;
dyskusji uzupełniającą analizę przypadków
stosujemy gry symulacyjne, testy oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie dedykowane jest osobom, które zajmują się sprzedażą przez telefon
Program szkolenia
Dzień 1
1. POZNANIE METOD EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Sposoby rozpoczynania rozmów telefonicznych z nowymi klientami
Znaczenie pierwszych sekund kontaktu telefonicznego – pierwszy kontakt pracownika inicjującego rozmowę
Techniki budowania wizerunku osobistego i firmy - rozmowa osoby odbierającej telefon
2. BUDOWANIE ARGUMENTACJI
Techniki wykorzystywane w rozmowach telefonicznych
Techniki wzmacniania zapamiętywania argumentów
Podstawowe narzędzia komunikacji telefonicznej
Stwierdzenia i truizmy
Sztuka zadawania pytań otwartych
3. BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON
Rozpoznawanie stylu komunikacyjnego klienta
Dopasowanie przekazu do stylu komunikacyjnego rozmówcy
Mechanizmy psychologiczne w budowaniu relacji
4. RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI KLIENTAMI
Radzenie sobie z wymagającym klientem
Rozmowa z trudnym klientem oraz prowadzenie sprzedaży
Techniki radzenia sobie z krytyką
Dzień 2
5. ANALIZA POTRZEB KLIENTA PRZEZ TELEFON
Wyjaśnienie celu dzwonienia
Umiejętne definiowanie celów
6. PRACA GŁOSEM
Podkreślanie istotnych kwestii – modulacja głosem
Ćwiczenia mające na celu poprawienie emisji głosu, dykcji i sposobów formułowania wypowiedzi, siła głosu
7. FINALIZOWANIE ROZMOWY
Zasugerowanie rozwiązania
Pozytywne podsumowanie
1. POZNANIE METOD EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY
Sposoby rozpoczynania rozmów telefonicznych z nowymi klientami
Znaczenie pierwszych sekund kontaktu telefonicznego – pierwszy kontakt pracownika inicjującego rozmowę
Techniki budowania wizerunku osobistego i firmy - rozmowa osoby odbierającej telefon
2. BUDOWANIE ARGUMENTACJI
Techniki wykorzystywane w rozmowach telefonicznych
Techniki wzmacniania zapamiętywania argumentów
Podstawowe narzędzia komunikacji telefonicznej
Stwierdzenia i truizmy
Sztuka zadawania pytań otwartych
3. BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON
Rozpoznawanie stylu komunikacyjnego klienta
Dopasowanie przekazu do stylu komunikacyjnego rozmówcy
Mechanizmy psychologiczne w budowaniu relacji
4. RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI KLIENTAMI
Radzenie sobie z wymagającym klientem
Rozmowa z trudnym klientem oraz prowadzenie sprzedaży
Techniki radzenia sobie z krytyką
Dzień 2
5. ANALIZA POTRZEB KLIENTA PRZEZ TELEFON
Wyjaśnienie celu dzwonienia
Umiejętne definiowanie celów
6. PRACA GŁOSEM
Podkreślanie istotnych kwestii – modulacja głosem
Ćwiczenia mające na celu poprawienie emisji głosu, dykcji i sposobów formułowania wypowiedzi, siła głosu
7. FINALIZOWANIE ROZMOWY
Zasugerowanie rozwiązania
Pozytywne podsumowanie
Czas trwania
2 dni - 16 godz dydaktycznych
Prelegenci


Karolina Zawadzka
Trener biznesu, szkoleń miękkich - w zakresie komunikacji, obsługi klienta, budowania wizerunku, budowania relacji biznesowych.
Prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i specjalistów firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego.
Znając kulturę organizacyjną Klienta buduje wraz z nim reguły komunikacji oraz odkrywa nowe formy relacji w zespołach.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania, Specjalizacja Marketing.
Trener biznesu, szkoleń miękkich - w zakresie komunikacji, obsługi klienta, budowania wizerunku, budowania relacji biznesowych.
Prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i specjalistów firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego.
Znając kulturę organizacyjną Klienta buduje wraz z nim reguły komunikacji oraz odkrywa nowe formy relacji w zespołach.
Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania, Specjalizacja Marketing.
Weź udział
Cena 1
Promocja !! Przy zgłoszeniu do 10.01.2012r. - 750,00 zł
890
PLN
Cena zawiera:
- materiały dydaktyczne, catering
Weź udział
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1
woj. mazowieckie
Misją firmy HMD Consulting jest dostarczenie nowoczesnych, kompleksowych i profesjonalnych rozwiązań biznesowych dla polskich przedsiębiorców działających na otwartym rynku europejskim.
Nasze usługi realizujemy w oparciu o ideę marketingu partne...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Weź udział, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.
Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16
Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.
Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia
W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1