Szkolenie

Skuteczna sprzedaż przez telefon

O szkoleniu

Szkolenie dedykowane jest osobom, które zajmują się sprzedażą przez telefon. Masz wiedzę a nie potrafisz jej wykorzystać. Masz obawy przed rozmowami telefonicznymi. Na tym szkoleniu nauczymy Cie jak zostać profesjonalnym sprzedawcą przez telefon.

CELE PROGRAMU:
Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestnikom zdobycie wiedzy w stopniu wystarczającym aby stać się profesjonalnym sprzedawcą przez telefon

Szkolenie umożliwi:

ciekawe odpowiedzi od „ mistrzów telefonu” które warto wypróbować
zdobycie wiedzy jak nawiązywać rozmowę telefoniczną z nowymi nieznanymi osobami
opanowanie dwóch standardów pracy telefonicznej: telefoniczną obsługę klientów istniejących i pozyskanych oraz metodologię dotarcia do całkiem nowych klientów



KORZYŚCI:
Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą:

Wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzić sprzedażową rozmowę telefoniczną
Posiadać umiejętności, ułatwiające doskonały kontakt z Klientem;
Posiadać umiejętności odczytywania potrzeb i oczekiwań Klienta;
Zadawać Klientowi pytania i określać potrzeby Klienta
Udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej
Wiedzieć jak zainteresować klienta podczas rozmowy telefonicznej produktem/usługą



METODY PRACY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA:
Szkolenia realizowane są w formie treningu umiejętności, z wykorzystaniem aktywnych i najnowszych metod dydaktycznych. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu – uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną, umożliwiającą samoocenę.
Prezentowane treści są przekazane zasadniczo w postaci:

wykładu w formie informacyjno – doradczej poparty przykładami;
konsultacji z trenerem w trakcie szkolenia
prezentacji multimedialnej obejmującą tematykę szkolenia;
dyskusji uzupełniającą analizę przypadków
stosujemy gry symulacyjne, testy oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie dedykowane jest osobom, które zajmują się sprzedażą przez telefon

Program szkolenia

Dzień 1

1. POZNANIE METOD EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

Sposoby rozpoczynania rozmów telefonicznych z nowymi klientami
Znaczenie pierwszych sekund kontaktu telefonicznego – pierwszy kontakt pracownika inicjującego rozmowę
Techniki budowania wizerunku osobistego i firmy - rozmowa osoby odbierającej telefon

2. BUDOWANIE ARGUMENTACJI

Techniki wykorzystywane w rozmowach telefonicznych
Techniki wzmacniania zapamiętywania argumentów
Podstawowe narzędzia komunikacji telefonicznej
Stwierdzenia i truizmy
Sztuka zadawania pytań otwartych

3. BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON

Rozpoznawanie stylu komunikacyjnego klienta
Dopasowanie przekazu do stylu komunikacyjnego rozmówcy
Mechanizmy psychologiczne w budowaniu relacji

4. RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI KLIENTAMI

Radzenie sobie z wymagającym klientem
Rozmowa z trudnym klientem oraz prowadzenie sprzedaży
Techniki radzenia sobie z krytyką



Dzień 2

5. ANALIZA POTRZEB KLIENTA PRZEZ TELEFON

Wyjaśnienie celu dzwonienia
Umiejętne definiowanie celów

6. PRACA GŁOSEM

Podkreślanie istotnych kwestii – modulacja głosem
Ćwiczenia mające na celu poprawienie emisji głosu, dykcji i sposobów formułowania wypowiedzi, siła głosu


7. FINALIZOWANIE ROZMOWY

Zasugerowanie rozwiązania
Pozytywne podsumowanie

Czas trwania

2 dni - 16 godz dydaktycznych

Prelegenci

Cytat
Karolina Zawadzka

Trener biznesu, szkoleń miękkich - w zakresie komunikacji, obsługi klienta, budowania wizerunku, budowania relacji biznesowych.

Prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i specjalistów firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego.
Znając kulturę organizacyjną Klienta buduje wraz z nim reguły komunikacji oraz odkrywa nowe formy relacji w zespołach.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania, Specjalizacja Marketing.

Gdzie i kiedy

Warszawa 9 - 10 lutego 2012
Hotel Łazienkowski

00-465 Warszawa

ul. 29 Listopada 3b

woj. mazowieckie

Gdzie i kiedy

Warszawa 29 - 30 listopada 2011
Hotel Łazienkowski

00-465 Warszawa

ul. 29 Listopada 3b

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
Promocja !! Przy zgłoszeniu do 10.01.2012r. - 750,00 zł
890 PLN
Cena zawiera:
  • materiały dydaktyczne, catering
Weź udział

Organizator

HMD Consulting
05-230 Kobyłka
ul. Władysława Łokietka16A/1
woj. mazowieckie
Misją firmy HMD Consulting jest dostarczenie nowoczesnych, kompleksowych i profesjonalnych rozwiązań biznesowych dla polskich przedsiębiorców działających na otwartym rynku europejskim. Nasze usługi realizujemy w oparciu o ideę marketingu partne...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.

Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.

Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

HMD Consulting
05-230 Kobyłka ul. Władysława Łokietka16A/1
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!