Szkolenie: Skuteczna sprzedaż przez telefon

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/skuteczna-sprzedaz-przez-telefon-27631-id315

Informacje o szkoleniu

  • Skuteczna sprzedaż przez telefon


    ID szkolenia: 27631
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel Łazienkowski
    ul. 29 Listopada 3b
    00-465 Warszawa
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16 godz dydaktycznych
  • Organizator szkolenia:

    HMD Consulting
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie dedykowane jest osobom, które zajmują się sprzedażą przez telefon. Masz wiedzę a nie potrafisz jej wykorzystać. Masz obawy przed rozmowami telefonicznymi. Na tym szkoleniu nauczymy Cie jak zostać profesjonalnym sprzedawcą przez telefon.

CELE PROGRAMU:
Udział w szkoleniu umożliwi jego uczestnikom zdobycie wiedzy w stopniu wystarczającym aby stać się profesjonalnym sprzedawcą przez telefon

Szkolenie umożliwi:

ciekawe odpowiedzi od „ mistrzów telefonu” które warto wypróbować
zdobycie wiedzy jak nawiązywać rozmowę telefoniczną z nowymi nieznanymi osobami
opanowanie dwóch standardów pracy telefonicznej: telefoniczną obsługę klientów istniejących i pozyskanych oraz metodologię dotarcia do całkiem nowych klientów



KORZYŚCI:
Po ukończeniu szkolenia jego uczestnicy będą:

Wiedzieć, jak skutecznie przeprowadzić sprzedażową rozmowę telefoniczną
Posiadać umiejętności, ułatwiające doskonały kontakt z Klientem;
Posiadać umiejętności odczytywania potrzeb i oczekiwań Klienta;
Zadawać Klientowi pytania i określać potrzeby Klienta
Udzielać konstruktywnej informacji zwrotnej
Wiedzieć jak zainteresować klienta podczas rozmowy telefonicznej produktem/usługą



METODY PRACY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA:
Szkolenia realizowane są w formie treningu umiejętności, z wykorzystaniem aktywnych i najnowszych metod dydaktycznych. Każde ćwiczenie podlega analizie i omówieniu – uczestnicy otrzymują w ten sposób informację zwrotną, umożliwiającą samoocenę.
Prezentowane treści są przekazane zasadniczo w postaci:

wykładu w formie informacyjno – doradczej poparty przykładami;
konsultacji z trenerem w trakcie szkolenia
prezentacji multimedialnej obejmującą tematykę szkolenia;
dyskusji uzupełniającą analizę przypadków
stosujemy gry symulacyjne, testy oraz ćwiczenia indywidualne i grupowe

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie dedykowane jest osobom, które zajmują się sprzedażą przez telefon

Program szkolenia:

Dzień 1

1. POZNANIE METOD EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

Sposoby rozpoczynania rozmów telefonicznych z nowymi klientami
Znaczenie pierwszych sekund kontaktu telefonicznego – pierwszy kontakt pracownika inicjującego rozmowę
Techniki budowania wizerunku osobistego i firmy - rozmowa osoby odbierającej telefon

2. BUDOWANIE ARGUMENTACJI

Techniki wykorzystywane w rozmowach telefonicznych
Techniki wzmacniania zapamiętywania argumentów
Podstawowe narzędzia komunikacji telefonicznej
Stwierdzenia i truizmy
Sztuka zadawania pytań otwartych

3. BUDOWANIE RELACJI Z KLIENTEM PRZEZ TELEFON

Rozpoznawanie stylu komunikacyjnego klienta
Dopasowanie przekazu do stylu komunikacyjnego rozmówcy
Mechanizmy psychologiczne w budowaniu relacji

4. RADZENIE SOBIE Z TRUDNYMI KLIENTAMI

Radzenie sobie z wymagającym klientem
Rozmowa z trudnym klientem oraz prowadzenie sprzedaży
Techniki radzenia sobie z krytyką



Dzień 2

5. ANALIZA POTRZEB KLIENTA PRZEZ TELEFON

Wyjaśnienie celu dzwonienia
Umiejętne definiowanie celów

6. PRACA GŁOSEM

Podkreślanie istotnych kwestii – modulacja głosem
Ćwiczenia mające na celu poprawienie emisji głosu, dykcji i sposobów formułowania wypowiedzi, siła głosu


7. FINALIZOWANIE ROZMOWY

Zasugerowanie rozwiązania
Pozytywne podsumowanie

Informacje o prelegentach:

Karolina Zawadzka

Trener biznesu, szkoleń miękkich - w zakresie komunikacji, obsługi klienta, budowania wizerunku, budowania relacji biznesowych.

Prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i specjalistów firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, profesjonalnej obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego.
Znając kulturę organizacyjną Klienta buduje wraz z nim reguły komunikacji oraz odkrywa nowe formy relacji w zespołach.

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego Wydziału Zarządzania, Specjalizacja Marketing.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 890 zł - Promocja !! Przy zgłoszeniu do 10.01.2012r. - 750,00 zł

Cena zawiera:

materiały dydaktyczne, catering

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.

Szkolenie odbędzie się w komfortowej sali konferencyjnej. Cena szkolenia nie zawiera noclegu. Osoby zainteresowane dokonaniem rezerwacji noclegu proszę o zawarcie tej informacji w polu Uwagi przy dokonywaniu zgłoszenia na szkolenie.

Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16

Wydarzenie: Skuteczna sprzedaż przez telefon