O szkoleniu
Celem warsztatów jest przygotowanie handlowca do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych prowadzonych zdalnie.
W czasie szkolenia pokazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Pokazujemy krok po kroku, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną. Szkolenie wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu i przygotuje handlowców do tej formy aktywność.
Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, handlowcy zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Warsztat odpowie też na podstawowe pytania o strategię - Jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu?
Dowiesz się:
- Jak dzwonić do klientów, by chcieli z nami rozmawiać?
- Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Twoi handlowcy dowiedzą się jak:
- prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić
- jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta
- kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu
- skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”
- przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie
- skutecznie finalizować transakcje
Szkolenie skierowane do: osób pracujący z telefonem, call center, pracowników bok, telemarketerów, osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.
Program szkolenia
Komunikacja w relacji Klient/ sprzedawca
- Jak przekazywać informacje przez telefon.
- Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
- Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).
Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej
- Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
- Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
- Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
- Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
- Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
- Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
- Rozpoznanie potrzeb.
- Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?
Prezentacja oferty
- Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup.
Wyjaśnianie obiekcji
- Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać.
Sposoby na odmowę w telesprzedaży
- Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży.
Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży
- Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży.
Błędy w rozmowach telefonicznych
- Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż.
- Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
- Jak i dlaczego powstają oraz jak sobie z nimi radzić?
Czas trwania
1 dzień
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- przerwy kawowe
- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
- Rozwiń
- 10.1% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 10.1% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 10.1% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 10.1% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
- 10.1% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 10.1% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 10.1% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 10.1% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
- Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
- Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
- Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
- W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
- Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
- Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
- Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.
Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
- Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
- Kod pocztowy: 44-337
- Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
- Numer NIP: 6511024789