Skuteczna sprzedaż telefoniczna - jak sprzedawać i prezentować produkty

O szkoleniu

Celem warsztatów jest przygotowanie handlowca do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych prowadzonych zdalnie. 

W czasie szkolenia pokazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Pokazujemy krok po kroku, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną. Szkolenie wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu i przygotuje handlowców do tej formy aktywność.

Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, handlowcy zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Warsztat odpowie też na podstawowe pytania o strategię - Jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? 

Dowiesz się:

  • Jak dzwonić do klientów, by chcieli z nami rozmawiać?
  • Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Dlaczego warto wziąć udział?

Twoi handlowcy dowiedzą się jak:  

  • prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić
  • jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta
  • kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu
  • skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”
  • przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie
  • skutecznie finalizować transakcje
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: osób pracujący z telefonem, call center, pracowników bok, telemarketerów, osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca. 

Program szkolenia

Komunikacja w relacji Klient/ sprzedawca

  • Jak przekazywać informacje przez telefon.
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).

Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej

  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
  • Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Rozpoznanie potrzeb.
  • Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?

Prezentacja oferty

  • Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup.

Wyjaśnianie obiekcji

  • Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać.

Sposoby na odmowę w telesprzedaży

  • Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży.

Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży

  • Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży.

Błędy w rozmowach telefonicznych

  • Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż.
  • Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
  • Jak i dlaczego powstają oraz jak sobie z nimi radzić?

Czas trwania

1 dzień

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Poznań

Dąbrowskiego 79A

woj. wielkopolskie

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 090
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
Dostępne zniżki:
  • 18.35% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 18.35% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 18.35% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 18.35% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków ul Opolska paw.723
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!