Skuteczna sprzedaż telefoniczna - jak sprzedawać i prezentować produkty

O szkoleniu

Celem warsztatów jest przygotowanie handlowca do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych prowadzonych zdalnie. 

W czasie szkolenia pokazujemy, jak umiejętnie przeprowadzać rozmowy telefoniczne tak, aby szybko i skutecznie zainteresować klientów oferowanymi produktami i usługami. Pokazujemy krok po kroku, w jaki sposób przeprowadzić profesjonalną rozmowę telefoniczną. Szkolenie wskaże pułapki i zagrożenia związane z tą formą kontaktu i przygotuje handlowców do tej formy aktywność.

Doskonaląc sposoby reagowania i argumentowania, handlowcy zwiększą efektywność własnych działań handlowych. Warsztat odpowie też na podstawowe pytania o strategię - Jak często dzwonić? Jak stworzyć okazję do ponownego kontaktu? 

Dowiesz się:

  • Jak dzwonić do klientów, by chcieli z nami rozmawiać?
  • Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Dlaczego warto wziąć udział?

Twoi handlowcy dowiedzą się jak:  

  • prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić
  • jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta
  • kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu
  • skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”
  • przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie
  • skutecznie finalizować transakcje
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: osób pracujący z telefonem, call center, pracowników bok, telemarketerów, osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca. 

Program szkolenia

Komunikacja w relacji Klient/ sprzedawca

  • Jak przekazywać informacje przez telefon.
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji.
  • Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie).

Rozpoczęcie i schemat rozmowy telefonicznej

  • Pierwsze wrażenie, nawiązanie kontaktu.
  • Techniki wywierania pozytywnego wpływu.
  • Przebieg rozmowy z Klientem, techniki angażowania rozmówcy.
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi pytaniami.
  • Techniki przełamywania obiekcji i sprzeciwów Klienta.
  • Radzenie sobie z trudnymi, agresywnymi zachowaniami klientów.
  • Rozpoznanie potrzeb.
  • Jakie informacje są potrzebne i jak je uzyskać?

Prezentacja oferty

  • Jak zaprezentować usługę i produkt, by wpłynąć na zakup.

Wyjaśnianie obiekcji

  • Dlaczego obiekcje są pozytywne i jak to wykorzystać.

Sposoby na odmowę w telesprzedaży

  • Co to jest odmowa i kiedy otwiera drogę do sprzedaży.

Rozmowa o cenie i domykanie sprzedaży

  • Jak rozpoznać właściwy moment na zamknięcie sprzedaży.

Błędy w rozmowach telefonicznych

  • Jakie są najczęstsze błędy i jak wpływają na sprzedaż.
  • Bariery psychologiczne w sprzedaży przez telefon.
  • Jak i dlaczego powstają oraz jak sobie z nimi radzić?

Czas trwania

1 dzień

Prelegenci

Trener VIDI 

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

zoom.us
zoom.us
Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Szkolenie
za osobę
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • przerwy kawowe
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
  • Rozwiń
Zniżki grupowe:
  • 10.1% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 10.1% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 10.1% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 10.1% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
Szkolenie online
za osobę
960
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
Zniżki grupowe:
  • 10.1% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 10.1% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 10.1% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 10.1% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

 

  1. Warunkiem udziału w szkoleniach VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius, z siedzibą w Jastrzębiu-Zdroju (44-337), ul. P. Skargi 6B o nr NIP 6511024789 (Usługodawca) jest wypełnienie i przesłanie formularza rejestracji online.
  2. Przesyłając formularz zgłoszeniowy Klient oświadcza, że zapoznał się i akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz że formularz i regulamin wspólnie stanowią umowę pomiędzy Klientem, a Usługodawcą.
  3. Zgłaszając udział na szkolenie Klient zobowiązuje się do uiszczenia umówionej opłaty za szkolenie. Opłata następuje przelewem na konto Usługodawcy wskazane na fakturze pro forma przekazanej w potwierdzeniu rejestracji na szkolenie.
  4. Klient posiadający status konsumenta może odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Skorzystanie z prawa odstąpienia od umowy wymaga zachowania formy pisemnej poprzez przesłania maila na szkolenia@superszkolenia.pl oraz zgloszenie@eventis.pl. W przypadku odstąpienia Klienta od Umowy za pomocą poczty elektronicznej, Usługobiorca niezwłocznie prześle potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy. W przypadku odstąpienia od umowy Usługodawca zwróci klientowi wpłaconą kwotę w ciągu czternastu (14) dni od dnia otrzymania odstąpienia.
  5. W przypadku braku uczestnictwa w zakupionym szkoleniu bez uprzedniego odstąpienia od umowy Klient traci możliwość wzięcia udziału w zajęciach, nawet jeśli dostępny będzie nowy termin szkolenia. Usługodawca nie jest przy tym zobowiązany do zwrotu jakiejkolwiek kwoty uczestnikom.
  6. Klient ma możliwość jednorazowego przeniesienia terminu szkolenia bądź zmiany uczestnika najpóźniej na 3 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia i po uiszczeniu opłaty administracyjnej i pod warunkiem, że Usługodawca posiada wolne miejsca na szkoleniu w innym terminie.
  7. Usługodawca zastrzega prawo do odwołania szkolenia z powodów niezawinionych przez Usługodawcę oraz wystąpienia siły wyżej, w tym choroby prowadzącego, zawiadamiając o tym Klienta na piśmie lub za pomocą poczty elektronicznej. W takim wypadku Klient może odstąpić od umowy i otrzymać zwrot wszystkich wpłaconych Usługodawcy kwot za szkolenie. Usługodawca nie ponosi żadnej odpowiedzialności za straty poniesione przez Klientów związane z przełożeniem bądź odwołaniem szkolenia powstałych z powodów niezawinionych przez Usługodawcę lub na skutek działania siły wyższej.
  8. Wysyłając formularz wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i osób podanych w formularzu zgłoszeniowym przez Usługodawcę w celu realizacji zamówienia.

Administratorem danych osobowych jest VIDI Centrum Rozwoju Kadr Beata Kubicius [NIP 6511024789] z siedzibą 44-337 Jastrzębie-Zdrój, ul. P. Skargi 6B. Wszelkie dane osobowe przetwarzane są zgodnie z obowiązującym prawem polskim i unijnym, w tym zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. Każda osoba udostępniająca swoje dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: VIDI Centrum Rozwoju Kadr
  • Ulica i nr: ul. P. Skargi 6B
  • Kod pocztowy: 44-337
  • Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
  • Numer NIP: 6511024789

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska ul. P. Skargi 6B

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-337 Jastrzębie Zdrój, Polska
ul. P. Skargi 6B
woj. śląskie
💪💪Rozwijaj swój biznes rozwijając siebie! 💪💪 Pomagam budować sprzedaż według strategii SKS - Strategia, Kompetencje, Systematyczność. Badania firmy VIDI wskazują na silną, bezpośrednią korelację między zdolnościa...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!