Szkolenie

Skuteczna sprzedaż w Social Media

O szkoleniu

Szanowni Państwo,
Nie ma co ukrywać, że liczący ponad 500 milionów użytkowników (ale tylko ok. 100 milionów dziennie) użytkowników LinkedIn mocno inwestuje w badania i content marketing.
LinkedIn po zmianach na przełomie 2016 i 2017 roku stał się doskonałym narzędziem do prowadzenia skutecznych działań sprzedażowych. Jego celem jest umocnienie trendu Social Sellingu. Obecność biznesu (zwłaszcza w sektorze B2B) w tym medium może zdecydowanie ułatwić pracę handlowców. Skuteczna obecność sprzedaży w LinkedInie może w niedalekiej przyszłości okazać się jednym z lepszych sposobów na nawiązanie biznesowych relacji.
Ostatnie badanie IAB Polska związane z Social Media wyraźnie wskazuje, że 64% respondentów chce, aby marki/firmy oferowały możliwości zakupu na tego rodzaju platformach. Oznacza to, że jeżeli jeszcze nie zacząłeś sprzedawać za pomocą social media – to chcąc zwiększyć swoje zyski powinieneś to zrobić. Natomiast jeżeli już to robisz, to warto ulepszyć ten proces. Najwięcej działań tego typu jest prowadzonych na LinkedIn, dlatego też na tej platformie skupimy się najbardziej na naszych warsztatach.
Kto powinien wziąć udział?
Jeśli…

jesteś właścicielem firmy lub przedsiębiorcą,
pracujesz w działach sprzedaży i developmentu,
pracujesz w działach marketingu,
zajmujesz się HR-em lub codziennie prowadzisz komunikację swojej firmy,
chcesz budować własną markę osobistą,
… to właśnie to szkolenie jest dla Ciebie idealne.

Program szkolenia

PROGRAM WARSZATÓW

9:00–9:30 REJESTRACJA UCZESTNIKÓW

9:30 WARSZTATY „CZAS START”

1. SOCIAL SELLING - WPROWADZENIE

Icebrakers, przedstawienie planu szkolenia oraz prowadzącego.
Czym jest Social Selling i dlaczego jest ważny?
Ciekawostki wynikające z badań sektora B2B pod kątem sprzedaży.
Najważniejsze informacje nt. LinkedIn.
2. CZTERY FILARY SKUTECZNYCH DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH

Pozycjonowanie (budowanie marki eksperta, korzystanie z marki firmy)
Wprowadzenie do Personal Brandingu.
Analiza podstawowych elementów profilu osobowego na LinkedIn.
Omówienie przykładów wzorowych elementów profilu na przykładach.
Uzupełnianie poszczególnych elementów profilu.
Rekomendacje: Dlaczego są ważne? Jak je wystawiać i zdobywać?
ELEMENT WARSZTATOWY I:

Aktualizacja profilu na LinkedIn pod okiem eksperta (autorska „checklista”).
Wysyłanie próśb o rekomendacje oraz wystawianie rekomendacji.
3. BUDOWANIE SIECI KONTAKTÓW (LEAD GENERATION)

Omówienie Grupy Celowej.
Stworzenie „persony”.
Wyszukanie potencjalnych prospektów (nauka korzystania z filtrów wyszukiwania wyszukiwarki LinkedIn).
Poszukiwanie pretekstów do nawiązania kontaktu.
Kreowanie pretekstów do nawiązania kontaktu.
Redagowanie spersonalizowanego zaproszenia.
Systematyzacja pracy.
ELEMENT WARSZTATOWY II:

Wyszukanie potencjalnego Klienta.
Analiza profilu oraz szukanie pretekstu do dodania do kontaktu.
Przygotowanie indywidualnego zaproszenia do kontaktu.
4. BUDOWANIE ZAANGAŻOWANIA

Content Marketing:
Skąd brać treści do udostępniania?
Jakie treści i jak często udostępniać?
Jak przygotować autorskie treści?
Kuratela treści:
Korzystanie z gotowych treści z sieci.
Prowokowanie i dołączanie do dyskusji.
Linkedin Articles – co to jest, czy warto korzystać?
ELEMEMENT WARSZTATOWY III:

„Szalone ósemki” (metoda Design Thinking) – wykreowanie jak największej ilości pomysłów na posty, zderzenie pomysłów z potencjalnymi odbiorcami.
5. BUDOWANIE RELACJI

Pomaganie w obszarze kompetencyjnym.
Consultacy Selling: sprzedaż przez handlowca eksperta.
Social Listening: poszukiwanie okazji do udzielenia pomocy.
ELEMENT WARSZTATOWY IV:

Poszukiwanie okazji do udzielenia porady/pomocy w komentarzu na IN.
6. PODSUMOWANIE WARSZTATÓW

Podsumowanie wszystkich punktów (filarów) szkolenia oraz indywidualna praca z uczestnikami szkolenia na ich profilach na LinkedIn.

16.30 KONIEC… A MOŻE DOPIERO POCZĄTEK

Czas trwania

9.00-16.30

Prelegenci

Cytat
Kamil Mirowski

Gdzie i kiedy

Warszawa 27 sierpnia 2019
MsMermaid - Conference Center

00-411 Warszawa

Wioślarska 8

woj. mazowieckie

Weź udział

Cena 1
23% VAT
1270 PLN
Cena zawiera:
  • CENA ZAWIERA: uczestnictwo w szkoleniu dla jednej osoby materiały szkoleniowe, certyfikat obiady, poczęstunek podczas przerw
Weź udział

Organizator

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa
ul. Marszałkowska 58 lok. 15
woj. mazowieckie
W czasach dynamicznych zmian, postaw na firmę, która wie, co to znaczy SKUTECZNOŚĆ! Co nas wyróżnia? 1. Eksperci - nasi eksperci przechodzą najtrudniejszy etap selekcji doboru kadry trenerskiej szkoleń. Wśród nich jesteśmy uważani za najbardzie...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

zgłoszenie do 06.08.2019 - 1 270 PLN + 23% VAT
zgłoszenie od 07.08.2019 - 1 570 PLN + 23% VAT

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Langas Regtech sp. z o.o.
00-545 Warszawa ul. Marszałkowska 58 lok. 15
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!