Skuteczna sprzedaż zdalna przez telefon i e-mail

O szkoleniu

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych prowadzonych zdalnie.

W czasie szkolenia zdalnego dowiesz się:

Jak ułożyć rozmowę, by brzmieć jak profesjonalista?

Jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż?

Co robić, by nie brzmieć jak tandetny telemarketer i prowadzić rozmowy sprzedażowe zakończone sukcesem?
Dlaczego warto wziąć udział?

Twoi handlowcy dowiedzą się jak:  

  • przygotować się do rozmowy z klientem i badać potrzeby klienta
  • rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta
  • prezentować rozwiązania potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić
  • skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”
  • przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest dla handlowców obudzonych w nowej rzeczywistości, dla osób, które zamierzają sprzedawać przez telefon

Program szkolenia

Jak skutecznie dzwonić - ETAPY ROZMOWY TELEFONICZNEJ

  • Od czego zacząć przygotowania do kontaktu, by nie zostać źle odebranym?
  • Struktura rozmowy telefonicznej.
  • Błędy podczas rozmów.
  • Jak telefonować?
  • Najważniejsze zasady w rozmowie telefonicznej.

KOMUNIKACJA Z KLIENTEM

  • Jak mówić, by nie brzmieć jak kiepski telemarketer - czyli modulacja ton głosu.
  • Unikanie negatywnych słów i zwrotów.

OTWARCIE ROZMOWY

  • Od czego zacząć rozmowę?
  • Skuteczne otwarcie - jak przykuć uwagę klienta?
  • Zasada 15 sekund - jak mówić językiem wartości dla klienta.

SONDOWANIE - jak zadawać pytania, by Klient nas wysłuchał?

  • Sztuka zadawania właściwych pytań.
  • Badanie potrzeb klienta.
  • Diagnoza przekonań do produktu/usługi/firmy.
  • Diagnoza doświadczeń klienta z produktem/usługą/konkurencją.

ZDALNE KANAŁY POZYSKIWANIA KLIENTÓW

  • Gdzie szukać klientów?
  • Pierwszy mail - jak przygotować treść i nagłówek?

PRZYGOTOWANIE SCENARIUSZA ROZMOWY Z KLIENTEM oraz PIERWSZEGO MAILA

  • Praca indywidualna na przygotowanym szablonie - każdy z uczestników projektuje schemat rozmowy z klientem.
  • Każdy uczestnik przygotowuje pierwszy mail.

Czas trwania

9.00-16.00

Prelegenci

Trener VIDI Centum Rozwoju Kadr

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Online 24 listopad 2021
Online 27 październik 2021
Online 6 sierpień 2021
Online 21 styczeń 2021

Rejestracja

Cena
za osobę
790
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
Dostępne zniżki:
  • 12.66% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 12.66% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 12.66% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 12.66% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków ul Opolska paw.723
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!