Skuteczne kampanie z influencerami – jak wystartować i co dalej?

O szkoleniu

Szkolenie z influencer marketingu jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz zaangażować influencerów, ale nie wiesz kogo wybrać do kampanii?
  • zastanawiasz się, jak prowadzić działania, by przyniosły efekty?
  • a może masz za sobą pierwsze próby współpracy z influencerami, ale nie spełniły one Twoich oczekiwań?

Czas to zmienić! Weź udział w szkoleniu i stwórz strategię kampanii, dobierz idealnych influencerów, przeprowadź skuteczne działania, a w rezultacie – świętuj sukces!

Cele szkolenia:

  • nabycie wiedzy z podstaw planowania kampanii z influencerami,
  • nabycie kompetencji samodzielnego prowadzenia kampanii z influencerami,
  • zdobycie umiejętności planowania i egzekucji skutecznych kampanii z twórcami internetowymi.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści ze szkolenia:

  • większa efektywność wydanego budżetu na kampanie z influencerami,
  • możliwość zbudowania nowego kanału dotarcia do odbiorców,
  • umiejętność planowania kampanii, które przynoszą realne efekty,
  • poznanie nowego sposobu na budowanie świadomości o marce/produkcie.

Na szkoleniu dowiesz się, jak:

  • zaplanować kampanię z influenceramii, która realizuje konkretny cel strategiczny,
  • egzekwować kampanię,
  • przygotować strategię kampanii,
  • wyszukiwać odpowiednich influencerów,
  • weryfikować statystyki,
  • wyceniać świadczenia influencerów,
  • negocjować umowy z twórcami internetowymi,
  • analizować dane – jakie statystyki są ważne, jak je sprawdzać,
  • raportować – co powinno się w raportach znaleźć, jak wyciągać z nich poprawne wnioski.
Kto powinien wziąć udział?

Wszystkie osoby, które chcą rozwinąć swoje umiejętności planowania, tworzenia i realizacji skutecznych kampanii z wykorzystaniem influencerów, w szczególności:

  • marketerzy,
  • pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i promocję,
  • właściciele firm.

Program szkolenia

Wprowadzenie do influencer marketingu

  1. O co w tym w ogóle chodzi i dlaczego to działa?
  2. Kim jest influencer?

Cele jakie może realizować influencer marketing

  1. W jakich przypadkach warto współpracować z twórcami internetowymi?
  2. Od czego zacząć?
  3. Wybór celu kampanii.
  4. Planowanie kampanii.
  5. Przykłady dobrze zrealizowanych kampanii.

Wyszukiwanie influencerów

  1. Gdzie ich szukać?
  2. Co sprawdzać?
  3. Przydatne narzędzia.
  4. Warsztat wyszukiwania influencerów.

Weryfikacja statystyk

  1. Jak sprawdzić czy influencer nie kupuje followersów?
  2. Analiza demografii.
  3. O jakie statystyki prosić influencerów – YoutTube, Instagram, Facebook, Tik Tok.
  4. Warsztat weryfikacji statystyk.

ABC kampanii z influencerami

  1. Praktyczne porady dotyczące egzekucji kampanii.
  2. Co powinno znaleźć się w umowie?
  3. Jak stworzyć instrukcję do kampanii i co powinna zawierać.
  4. Wycena świadczeń influencerów.

Raportowanie

  1. Jakie statystyki należy zebrać po kampanii?
  2. Jak analizować cyferki i wyciągać poprawne wnioski na przyszłość.
  3. Warsztat z analityki.

Sesja pytań, podsumowanie szkolenia.

Czas trwania

10.00-16.00

Prelegenci

Specjalistka analityki influencer marketingu.

Posiada holistyczne, praktyczne doświadczenie – pracuje po stronie agencji jako strateżka dla dużych, znanych marek.

Swoją przygodę w Internecie zaczynała prowadząc bloga, dlatego influencer marketing zna od każdej strony – jako pracowniczka kreatywna w agencji, ekspertka analityki w wiodącej platformie do analityki influencer marketingu w Polsce - Influtool, jako twórczyni internetowa oraz Brand Managerka Pani Swojego Czasu.

Współpracowała z narzędziem do analityki Instagrama i posiada praktyczne doświadczenie z tworzenia strategii komunikacji, pracowała jako Content Creatorka dla zagranicznej marki.

Na bieżąco z obecnymi trendami – często występuje na konferencjach, prowadzi gościnne webinary, pisze artykuły dla branżowych tytułów.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.
brak danych

Warszawa

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
890
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zniżki grupowe:
  • 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
  2. Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
  3. Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
  4. Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  6. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
  7. Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: J.G.Training
  • Ulica i nr: Olesińska 21
  • Kod pocztowy: 02-548
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8981505607

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska Olesińska 21

Organizator

J.G.Training
02-548 Warszawa, Polska
Olesińska 21
woj. mazowieckie
Misja Misją J.G.Training jest pomoc pracownikom firm i instytucji w zdobywaniu wiedzy, informacji i umiejętności, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania podmiotów gospodarczych. Obszary, z których szkolimy Tematyka naszych szkoleń dot...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!