O szkoleniu
Szkolenie z influencer marketingu jest dla Ciebie, jeśli:
- chcesz zaangażować influencerów, ale nie wiesz kogo wybrać do kampanii?
- zastanawiasz się, jak prowadzić działania, by przyniosły efekty?
- a może masz za sobą pierwsze próby współpracy z influencerami, ale nie spełniły one Twoich oczekiwań?
Czas to zmienić! Weź udział w szkoleniu i stwórz strategię kampanii, dobierz idealnych influencerów, przeprowadź skuteczne działania, a w rezultacie – świętuj sukces!
Cele szkolenia:
- nabycie wiedzy z podstaw planowania kampanii z influencerami,
- nabycie kompetencji samodzielnego prowadzenia kampanii z influencerami,
- zdobycie umiejętności planowania i egzekucji skutecznych kampanii z twórcami internetowymi.
Korzyści ze szkolenia:
- większa efektywność wydanego budżetu na kampanie z influencerami,
- możliwość zbudowania nowego kanału dotarcia do odbiorców,
- umiejętność planowania kampanii, które przynoszą realne efekty,
- poznanie nowego sposobu na budowanie świadomości o marce/produkcie.
Na szkoleniu dowiesz się, jak:
- zaplanować kampanię z influenceramii, która realizuje konkretny cel strategiczny,
- egzekwować kampanię,
- przygotować strategię kampanii,
- wyszukiwać odpowiednich influencerów,
- weryfikować statystyki,
- wyceniać świadczenia influencerów,
- negocjować umowy z twórcami internetowymi,
- analizować dane – jakie statystyki są ważne, jak je sprawdzać,
- raportować – co powinno się w raportach znaleźć, jak wyciągać z nich poprawne wnioski.
Wszystkie osoby, które chcą rozwinąć swoje umiejętności planowania, tworzenia i realizacji skutecznych kampanii z wykorzystaniem influencerów, w szczególności:
- marketerzy,
- pracownicy i menedżerowie odpowiedzialni za sprzedaż i promocję,
- właściciele firm.
Program szkolenia
Wprowadzenie do influencer marketingu
- O co w tym w ogóle chodzi i dlaczego to działa?
- Kim jest influencer?
Cele jakie może realizować influencer marketing
- W jakich przypadkach warto współpracować z twórcami internetowymi?
- Od czego zacząć?
- Wybór celu kampanii.
- Planowanie kampanii.
- Przykłady dobrze zrealizowanych kampanii.
Wyszukiwanie influencerów
- Gdzie ich szukać?
- Co sprawdzać?
- Przydatne narzędzia.
- Warsztat wyszukiwania influencerów.
Weryfikacja statystyk
- Jak sprawdzić czy influencer nie kupuje followersów?
- Analiza demografii.
- O jakie statystyki prosić influencerów – YoutTube, Instagram, Facebook, Tik Tok.
- Warsztat weryfikacji statystyk.
ABC kampanii z influencerami
- Praktyczne porady dotyczące egzekucji kampanii.
- Co powinno znaleźć się w umowie?
- Jak stworzyć instrukcję do kampanii i co powinna zawierać.
- Wycena świadczeń influencerów.
Raportowanie
- Jakie statystyki należy zebrać po kampanii?
- Jak analizować cyferki i wyciągać poprawne wnioski na przyszłość.
- Warsztat z analityki.
Sesja pytań, podsumowanie szkolenia.
Czas trwania
Prelegenci
Specjalistka analityki influencer marketingu.
Posiada holistyczne, praktyczne doświadczenie – pracuje po stronie agencji jako strateżka dla dużych, znanych marek.
Swoją przygodę w Internecie zaczynała prowadząc bloga, dlatego influencer marketing zna od każdej strony – jako pracowniczka kreatywna w agencji, ekspertka analityki w wiodącej platformie do analityki influencer marketingu w Polsce - Influtool, jako twórczyni internetowa oraz Brand Managerka Pani Swojego Czasu.
Współpracowała z narzędziem do analityki Instagrama i posiada praktyczne doświadczenie z tworzenia strategii komunikacji, pracowała jako Content Creatorka dla zagranicznej marki.
Na bieżąco z obecnymi trendami – często występuje na konferencjach, prowadzi gościnne webinary, pisze artykuły dla branżowych tytułów.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
