Szkolenie

SKUTECZNE METODY NEGOCJACJI

O szkoleniu

CEL:
1. Doskonalenie umiejętności negocjacji z klientem oraz poznanie praktycznych metod i technik wykorzystywanych przez najlepszych negocjatorów
2. Zwiększenie profesjonalnego potencjału negocjatorów w uzyskiwaniu korzystnych warunków z punktu widzenia założonych celów organizacji
3. Trening wybranych strategii i narzędzi negocjacyjnych, ze szczególnym akcentem na efektywne kontrolowanie procesu negocjacyjnego oraz umiejętności kreowania strategii i gier negocjacyjnych umożliwiających korzystanie z pozycji "ważnego i szanowanego klienta"
4. Nauczenie się technik obrony przed presją, manipulacją i "wojną psychologiczną” ze strony partnerów negocjacyjnych oraz budowanie swojej siły negocjacyjnej
5. Poznanie typologii różnych negocjatorów i skuteczne komunikowanie się
6. Trening negocjacji „jeden na jeden” i negocjacji wielostronnych (negocjacje zespołów)
Kto powinien wziąć udział?
.

Program szkolenia

WARUNKI ZAISTNIENIA NEGOCJACJI – CO JEST NEGOCJOWALNE?

WARUNKI OSOBOWOŚCIOWE DO NEGOCJACJI ORAZ NASTAWIENIE WOBEC SYTUACJI NEGOCJACYJNEJ(PRZEGRANA-PRZEGRANA,WYGRANA-PRZEGRANA,WYGRANA-WYGRANA)

MODELE NEGOCJACJI
- Negocjacje pozycyjne twarde (zastosowanie, zalety, ograniczenia)
- Negocjacje pozycyjne miękkie (zastosowanie, zalety, ograniczenia)
- Negocjacje nastawione na współpracę – żelazne zasady i dlaczego warto?
- Porównanie modeli negocjacyjnych

ETAPY PROCESU NEGOCJACJI Z PERSPEKTYWY PARTNERA W NEGOCJACJACH
Przygotowanie do negocjacji:
- Cele negocjacyjne (nasze cele i koszty, cele i koszty drugiej strony, punkty sporne, warianty rozwiązań, pola negocjacyjne)
- BATNA – zasady opracowywania i dlaczego to jest tak ważne?
- Argumentacja racjonalna i emocjonalna w praktyce
- Ocena sytuacji drugiej strony (organizacja, ludzie)
- Ocena wzajemnego układu siły i słabości
- Przyjęcie taktyk i dobór technik pozwalających osiągnąć zamierzony cel
Rozpoczęcie negocjacji (pierwsze wrażenie i wzajemna prezentacja, zasady i harmonogram)
Otwarcie negocjacji (interesy, różnice, punkty wyjściowe, prezentacja wstępnej oferty)
Uzgodnienie stanowisk – negocjacje właściwe
Zamknięcie procesu negocjacyjnego
- Taktyki negocjacyjne - istota, znaczenie oraz jak je stosować w praktyce?
- Manipulacje w negocjacjach(obszary najczęściej wykorzystywane w ramach taktyk negocjacyjnych, taktyki i triki

13 NAJCZĘŚCIEJ STOSOWANYCH TRIKÓW NEGOCJACYJNYCH W PRAKTYCE:
- Technika wygórowanego żądania początkowego
- Techniki opóźniające
- Technika bagatelizowania problemu
- Technika oferty końcowej – oskubywania
- Technika umniejszania własnej roli – porucznika Kolombo
- Technika własnego zawinionego błędu
- Technika opuszczania miejsca obrad
- Technika pakietu propozycji
- Technika ograniczonego pełnomocnictwa
- Technika „dobry - zły facet”
- Technika dekoncentrowania w toku negocjacji
- Technika poszerzania liczebności przedstawicieli własnej strony
- Technika rotacji negocjatorów

Metodologia szkolenia:
Intensywny warsztat oparty jest na nowoczesnej metodologii pracy z grupą, wykorzystującej wiele skutecznych technik kształtujących postawy, rozwijających kompetencje i doskonalących umiejętności negocjacyjne. Trener stosuje ćwiczenia indywidualne, w parach i zespołowe, testy i analizy, gry doskonalące umiejętności, studia przypadków, eksperymenty. Zajęcia przeplatane są krótkimi komentarzami trenera, moderowanymi dyskusjami i pracą nad indywidualnymi obszarami rozwoju. Poprzez wydzielenie etapów negocjacyjnych oraz zastosowanie bieżącej analizy zachowań wraz z uczestnikami zapewnia zaangażowanie oraz pracę na rzecz pogłębionego wglądu w czynniki sukcesu w negocjacjach.
Zarówno treści merytoryczne, jak i metodyka szkolenia są każdorazowo dostosowywane do omawianych zagadnień i problemów.

Czas trwania

3 dni, 18h

Prelegenci

Cytat
Trener Biznesu ze szczególnym doświadczeniem w realizacji szkoleń i projektów doradczych dla wielu różnych branż i środowisk. Menedżer – praktyk . Z pasją i energią prowadzi szkolenia i coaching w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, telemarketingu , doskonalenia umiejętności osobistych i rozwoju kompetencji menedżerskich. Realizuje badania satysfakcji pracowników i Klientów oraz wspiera wdrażanie systemów motywacji pozafinansowej i skutecznej komunikacji wewnętrznej dla firm.

Gdzie i kiedy

Zakopane 20 - 22 stycznia 2014
hotel 3*

34-500 Zakopane

.

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 lipca 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 22 - 24 lipca 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 10 - 12 czerwca 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 10 - 12 czerwca 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 10 - 12 czerwca 2013
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 10 - 12 grudnia 2012
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Krynica Zdrój 27 - 29 września 2012
hotel o wysokim standardzie

Krynica Zdrój

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 28 - 30 czerwca 2012
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Sandomierz 19 - 21 kwietnia 2012
hotel o wysokim standardzie

27-600 Sandomierz

centrum

woj. świętokrzyskie

Gdzie i kiedy

Zakopane 23 - 25 stycznia 2012
hotel o wysokim standardzie

34-500 Zakopane

centrum

woj. małopolskie

Gdzie i kiedy

Jastarnia 5 - 7 września 2011
Dom Zdrojowy w Jastarni

Jastarnia

centrum

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Jastarnia 5 - 7 września 2011
Dom Zdrojowy w Jastarni

Jastarnia

centrum

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Jastarnia 5 - 7 września 2011
hotel o wysokim standardzie

84-140 Jastarnia

centrum

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Jastarnia 5 - 7 września 2011
hotel o wysokim standardzie

84-140 Jastarnia

centrum

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Jastarnia 5 - 7 września 2011
hotel o wysokim standardzie

Jastarnia

centrum

woj. pomorskie

Weź udział

Cena 1
p
1840 PLN
Cena zawiera:
  • – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Weź udział

Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem. Doświadczenie ...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

przesłanie podpisanej karty zgloszenia

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin Legionowa 2/42
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!