O szkoleniu
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności prowadzenia efektywnej rozmowy handlowej oraz skutecznej finalizacji współpracy.
Uczestnicy otrzymają pakiet skutecznych narzędzi do zastosowania w praktyce, bezpośrednio po szkoleniu. Na szkoleniu przedstawimy i omówimy narzędzia oraz przećwiczymy ich wykorzystanie, tak by umożliwić uczestnikom zastosowanie tych technik oraz ich doskonalenie w codziennej pracy handlowca.
Uczestnicy szkolenia nabędą wiedzę o:
- etapach procesu sprzedaży oraz rozmowy handlowej,
- technikach wywierania wpływu,
- kontraktowaniu rozmowy lub spotkania z klientem,
- sposobach na rozpoczęcie rozmowy handlowej tzw. hakach na uwagę,
- rodzajach pytań w procesie diagnozowania potrzeb i problemów klienta,
- technikach prezentowania rozwiązania metodą wizualizacji,
- sprawdzaniu gotowości klienta do podjęcia decyzji,
- zarządzania obiekcjami klienta w rozmowie handlowej,
- podstawowych zasadach negocjacji w sprzedaży,
- technikach finalizowania współpracy w 3 krokach.
Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętność:
- świadomego zarządzania rozmową handlową oraz kwalifikowania klienta w kolejnych etapach procesu sprzedaży,
- swobodnego prowadzenia rozmowy handlowej dążącego do finalizacji współpracy,
- rdzenia sobie z obiekcjami klienta,
- pogłębiającego odkrywania prawdziwych motywacji, potrzeb i problemu klienta,
- dopasowywania rozwiązania do indywidualnych oczekiwań potencjalnego klienta,
- przekonywania klienta do podjęcia współpracy,
- negocjowania warunków współpracy z klientem,
- identyfikowania odpowiedniego momentu i zamykania sprzedaży.
Adresatami szkolenia są osoby, które mają bezpośredni kontakt z klientem i/lub zajmują się obsługą klienta biznesowego i indywidualnego. Zarówno te, które zaczynają swoja przygodę ze sprzedażą i chcą się dowiedzieć jak prowadzić rozmowy handlowe z sukcesami, jak i te doświadczone, które chcą rozwinąć swoje umiejętności pozyskiwania klientów do współpracy.
Program szkolenia
I. Rozpoczęcie szkolenia:
- przywitanie uczestników szkolenia, wzajemne poznanie się,
- przedstawienie agendy i celów szkolenia,
- ustalenie zasad współpracy oraz zebranie oczekiwań uczestników.
II. Współczesny klient i jego motywacje w procesie zakupowym:
- krąg wpływu handlowca i postawy w sprzedaży (proaktywna i reaktywna),
- procesy zakupowe i motywacje klientów do podejmowania decyzji o zakupie,
- wywieranie wpływu społecznego i pozytywna perswazja jako czynniki wspierające proces sprzedaży.
III. Efektywne wejście, czyli rozpoczęcie procesu sprzedażowego:
- partnerstwo, kompetencja i wiarygodność - wzbudzania zaufania klienta,
- proces sprzedażowy - etapy rozmowy handlowej w ujęciu partnerskiego modelu sprzedaży,
- punkt „0”, czyli przygotowanie się do prowadzenia rozmowy handlowej,
- „haki na uwagę” - skuteczne rozpoczynanie rozmowy handlowej,
- zawieranie kontraktu z klientem jako sposób na skuteczne prowadzenie rozmowy handlowej.
IV. No pain, no game – skuteczne identyfikowanie problemów klienta:
- ból w sprzedaży - praźródło i znaczenie emocji w relacji handlowej,
- znaczenie i rodzaje pytań w procesie badania potrzeb klienta,
- kamień milowy - docieranie do prawdziwego problemu klienta,
- „prowadzenie” klienta w kierunku rozwiązania problemu poprzez zadawanie odpowiednich pytań,
- słuchanie odzwierciedlające i techniki aktywnego słuchania.
V. W odpowiedzi na potrzeby klienta – efektywne prezentowanie rozwiązania dopasowanego do oczekiwań klienta:
- podstawowe potrzeby klientów, a język wartości w sprzedaży,
- „less is more”, czyli jak dopasować swój produkt i usługę do indywidualnych preferencji klienta,
- cecha - korzyść - wyobrażenie i „Future Pace”, czyli wizualizacja korzyści, wartości i zysku dla klienta,
- historia sukcesu klienta, technika przed i po,
- inspirowanie do działania poprzez oddziaływanie na motywację klienta,
- Cross- i Up-Selling – jak zwiększyć wartość sprzedaży w jednej transakcji.
VI. Wyzwania i trudne sytuacje w rozmowie handlowej:
- trudny klient, czy trudna sytuacja - co kryje się pod maską,
- psychologiczne gry klientów - rozpoznawanie prawdziwych intencji klienta,
- złote zasady pracy z obiekcjami, czyli jak przekonać klienta,
- „2 minutowy kontrakt”, jako sposób na skuteczne zarządzanie obiekcjami,
- zakazane praktyki w procesie pracy z obiekcjami klienta,
- empatyczna i asertywna komunikacja kluczem do sukcesu w rozmowie handlowej.
VII. Negocjacje handlowe i finalizacja procesu sprzedaży:
- wstęp do negocjacji handlowych - podstawowe zasady skutecznych negocjacji,
- bądź taktykiem, myśl strategicznie - efektywne techniki negocjacji w sprzedaży,
- sprawdzanie gotowości klienta do zakupu i próby zamykania sprzedaży,
- fazy finalizacji procesu sprzedaży w 3 krokach,
- skuteczne techniki finalizacji procesu sprzedaży.
VIII. Podsumowanie:
- runda końcowa – pytania, refleksje, mój pierwszy krok,
- ankieta poszkoleniowa,
- rozdanie dyplomów.
Czas trwania
Prelegenci
Trener Biznesu z doświadczeniem sprzedażowym, managerskim i rekrutacyjnym, certyfikowany Life i Business Coach ICF, certyfikowany praktyk Neurolingwistycznego Programowania NLP oraz Porozumienia bez przemocy NVC, dyplomowany Pedagog z specjalizacją nauczycielską .
Specjalizuje się w szkoleniach handlowców w obszarze sprzedaży, efektywnej i asertywnej komunikacji, zarządzaniu sobą w czasie, rozwiązywaniu problemów i kreatywnym generowaniu rozwiązań w trudnych sytuacjach, pracy z nawykami i przekonaniami dla wydajnego wykorzystania potencjału uczestników szkoleń.
Swoje doświadczenie zdobyła przy współpracy między innymi z Krajowym Rejestrem Długów, Kaczmarski Inkasso, S8, Language Solutions for Business, Empik School i Speak Up oraz projektom dedykowanym operatorom telefonicznym i multimedialnym, firmom ubezpieczeniowym, biurom inżynieryjnym oraz firmom z branży metalowej, realizując tym samym ponad 2000 godzin szkoleń i warsztatów, ponad 1000 godzin indywidualnych spotkań rozwojowych.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
- możliwość skorzystania z indywidualnej godzinnej konsultacji z trenerem po szkoleniu w dogodnym ustalonym terminie
- 5% przy zgłoszeniu min. 2 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 3 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 4 osób
- 5% przy zgłoszeniu min. 5 osób Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Przesłanie wypełnionego formularza jest zobowiązaniem do zapłaty za szkolenie.
- Płatność powinna być przekazana w formie przedpłaty na konto J.G.Training: BRE BANK S.A. - mBank 38 1140 2004 0000 3002 3360 7883.
- Brak dokonania płatności przed terminem szkolenia nie oznacza rezygnacji z udziału w szkoleniu.
- Rezygnacja z udziału w szkoleniu może być dokonana najpóźniej na 5 dni roboczych przed datą szkolenia, wyłącznie w formie pisemnej. Rezygnacja w późniejszym terminie lub nieobecność na szkoleniu nie zwalnia od dokonania opłaty.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych i odstąpienia od umowy. W takim przypadku przedpłaty zostaną niezwłocznie zwrócone zgłaszającym a Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- Oświadczamy, że zapoznaliśmy się z warunkami umowy zawartymi w pkt. 1-5 i akceptujemy je.
- Oświadczamy, że jesteśmy umocowani do zawarcia niniejszej umowy w imieniu wskazanego wyżej podmiotu.
Masz pytania? Napisz do nas
