O szkoleniu
Po szkoleniu uczestnicy:
- Rozumieją proces negocjacji
- Posiadają wiedzę i narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia rozmów negocjacyjnych
- Potrafią określać cele negocjacyjne i diagnozować rzeczywiste potrzeby stron w negocjacjach
- Mają wiedzę potrzebną do właściwego doboru strategii negocjacyjnej w odniesieniu do sytuacji i typów partnerów negocjacyjnych
- Potrafią budować właściwą atmosferę podczas negocjacji, sprzyjającą porozumieniu i satysfakcji obu stron
- Zwiększą świadomość dotyczącą własnego stylu negocjacyjnego
Pracownicy różnych szczebli i specjalizacji negocjujący z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
Program szkolenia
Wprowadzenie
- Cele i założenia programu
- Ustalenie zasad współpracy
- Wzajemne przedstawienie się, integracja uczestników
Strategie negocjacyjne
- Strategie i style negocjacyjne – wprowadzenie do tematu
- Negocjacje problemowe
- Omówienie zasad rozwiązań satysfakcjonujących obie strony oraz warunków sprzyjających trwałości zawieranych umów
- Gra negocjacyjna „Alba i Batia”
- Negocjacje pozycyjne
- Podstawowe pojęcia w negocjacjach
- BATNA jako narzędzie budowania siły w negocjacjach
- Znaczenie pozycji otwarcia dla dalszego przebiegu negocjacji
- Zakotwiczanie rozmów
- Gra negocjacyjna „Stok Edelweiss” – długofalowe konsekwencje rozwiązań wygrany – przegrany
- Negocjacje pakietowe
- Negocjowanie kilku uzależnionych od siebie kwestii
- Elastyczność w poszukiwaniu rozwiązań
- Zasady udzielania ustępstw w negocjacjach
Przygotowanie do negocjacji
- Alternatywy, warunki brzegowe, informacje o partnerze negocjacyjnym
- Metacele w negocjacjach
- Zdefiniowanie interesów i stanowisk jako sposób na budowanie satysfakcji obu stron procesu negocjacyjnego
- Rola badania potrzeb oraz sposoby pozyskiwania informacji o partnerze w negocjacjach
- Trójkąt satysfakcji
- Czym są interesy rzeczowe, proceduralne i psychologiczne
- Satysfakcja z relacji a wynik w negocjacjach
- Case study – symulacje rozmów negocjacyjnych z partnerem biznesowym. Ćwiczenie poznanych narzędzi i technik
Ja jako negocjator
- Indywidualne przyczyny problemów w prowadzeniu negocjacji
- Doskonalenie umiejętności odczytywania i rozumienia zachowań innych ludzi
- Negocjacje zespołowe – podział ról w zespole negocjacyjnym
Zarządzanie sytuacją negocjacyjną
- Triki negocjacyjne
- Jak na nie reagować
- Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją w negocjacjach
- Jak dostosować techniki negocjacyjne do realnej siły, jaką dysponujemy.
- Kształtowanie umiejętności zarządzania priorytetami w negocjacjach i znajdowania równowagi pomiędzy interesami różnych grup biorących udział w negocjacjach
- Jak wypracować trwałe porozumienie? Domykanie rozmowy negocjacyjnej
- Analiza trudnych sytuacji negocjacyjnych zgłaszanych przez uczestników
E-postwork
Po szkoleniu uczestnicy otrzymają dostęp do szkolenia e-learningowego, dzięki czemu będa mogli utrwalić zdobyta wiedzę ze szkolenia stacjonarnego.
Czas trwania
Prelegenci

Trener House of Skills
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
Równoległa 4a
woj. mazowieckie
Warszawa
Równoległa 4a
woj. mazowieckie
Warszawa
Równoległa 4a
woj. mazowieckie
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
