O szkoleniu
Gwarantujemy minimum teorii i maksimum ćwiczeń.
Po szkoleniu uczestnicy:
- Rozumieją proces negocjacji
- Posiadają wiedzę i narzędzia niezbędne do efektywnego prowadzenia rozmów negocjacyjnych
- Potrafią określać cele negocjacyjne i diagnozować rzeczywiste potrzeby stron w negocjacjach
- Mają wiedzę potrzebną do właściwego doboru strategii negocjacyjnej w odniesieniu do sytuacji i typów partnerów negocjacyjnych
- Potrafią budować właściwą atmosferę podczas negocjacji, sprzyjającą porozumieniu i satysfakcji obu stron
- Zwiększą świadomość dotyczącą własnego stylu negocjacyjnego
Pracownicy różnych szczebli i specjalizacji negocjujący z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
Program szkolenia
Sesja I
Wprowadzenie
Cele i założenia programu.
Ustalenie zasad współpracy.
Wzajemne przedstawienie się, integracja uczestników.
Strategie negocjacyjne
Strategie i style negocjacyjne – wprowadzenie do tematu.
Negocjacje problemowe:
- Gra negocjacyjna „Alba i Batia”.
- Omówienie zasad rozwiązań satysfakcjonujących obie strony oraz warunków sprzyjających trwałości zawieranych umów.
Negocjacje pozycyjne:
- Gra negocjacyjna „Stok Edelweiss” – długofalowe konsekwencje rozwiązań wygrany – przegrany.
- Kluczowe pojęcia w negocjacjach.
- BATNA jako narzędzie budowania siły w negocjacjach.
- Znaczenie pozycji otwarcia dla dalszego przebiegu negocjacji.
- Zakotwiczanie rozmów.
Podsumowanie I modułu
Sesja II
Negocjacje pakietowe:
- Gra negocjacyjna „Pracownik-Pracodawca” – negocjowanie kilku uzależnionych od siebie kwestii.
- Elastyczność w poszukiwaniu rozwiązań.
- Zasady udzielania ustępstw w negocjacjach.
Przygotowanie do negocjacji
Alternatywy, warunki brzegowe, informacje o partnerze negocjacyjnym.
Metacele w negocjacjach.
Zdefiniowanie interesów i stanowisk jako sposób na budowanie satysfakcji obu stron procesu negocjacyjnego.
Rola badania potrzeb oraz sposoby pozyskiwania informacji o partnerze w negocjacjach.
Trójkąt satysfakcji:
- Czym są interesy rzeczowe, proceduralne i psychologiczne.
- Satysfakcja z relacji a wynik w negocjacjach.
Case study – symulacje rozmów negocjacyjnych z partnerem biznesowym. Ćwiczenie poznanych narzędzi i technik.
Ja jako negocjator
Indywidualne przyczyny problemów w prowadzeniu negocjacji.
Doskonalenie umiejętności odczytywania i rozumienia zachowań innych ludzi.
Negocjacje zespołowe – podział ról w zespole negocjacyjnym.
Sesja III
Zarządzanie sytuacją negocjacyjną
Triki negocjacyjne:
- Jak na nie reagować?
- Sposoby radzenia sobie z manipulacją i agresją w negocjacjach.
Gra negocjacyjne „Bella Donna – negocjacje zespołowe:
- Jak dostosować techniki negocjacyjne do realnej siły, jaką dysponujemy?
- Kształtowanie umiejętności zarządzania priorytetami w negocjacjach i znajdowania równowagi pomiędzy interesami różnych grup biorących udział w negocjacjach.
- Jak wypracować trwałe porozumienie? Domykanie rozmowy negocjacyjnej.
Podsumowanie i przygotowanie Planów Zmian
Czas trwania
Prelegenci

Trener House of Skills
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
