Szkolenie

Skuteczne negocjacje handlowe

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na 2-dniowe szkolenie stacjonarne z technik negocjacyjnych. Celem szkolenia jest umożliwienie uczestnikom zrozumienie istoty procesu negocjacji, miejsca negocjacji w kontaktach handlowych, jak też świadome ustalenie interesów i celów negocjacyjnych oraz nabycie sprawności w prowadzeniu negocjacji i osiąganiu wyznaczonych celów.
Dlaczego warto wziąć udział?

Na szkoleniu uczestnicy zdobędą wiedzę dotyczącą całego procesu negocjacji, struktury negocjacji, różnych stylów negocjowania, technik negocjacyjnych oraz nabędą umiejętności związane z:

  • przygotowaniem do negocjacji
  • reakcją na techniki negocjacyjne
  • świadomym korzystaniem z umiejętności komunikacyjnych w procesie negocjacji
  • wypracowaniem własnego stylu negocjacji
  • świadomością swoich ograniczeń
  • zamykaniem negocjacji
  • skuteczną  argumentacją i obroną własnej pozycji
  • określaniem celów negocjacji
Kto powinien wziąć udział?

Pracowników zespołów handlowych, pracowników działu zakupów, menedżerów sprzedaży, wszystkich pracujących z klientem zewnętrznym bądź wewnętrznym oraz tych, którzy pragną zwiększyć swoje kompetencje w zakresie negocjacji.

Program szkolenia

MODUŁ I. ZANIM ROZPOCZNIESZ NEGOCJACJE
Bądź przygotowany. W negocjacjach przygotowanie jest szczególnie ważne do osiągnięcia sukcesu. Jak się do negocjacji skutecznie przygotować? - to wszystko zostanie wyczerpująco omówione i przećwiczone w poniższym module.

  • Negocjacje - co to jest, główna idea
  • Negocjacje a sprzedaż - podstawowe różnice
  • Kiedy potrzebne są negocjacje?
  • Co należy wiedzieć przed rozpoczęciem negocjacji?
  • Ustalanie celów negocjacji - kwestie, interesy, stanowiska, strategia
  • Druga strona w negocjacjach
  • Zespół negocjacyjny
  • Otoczenie rozmów
  • BATNA i WATNA
  • Jak uniknąć podstawowych błędów w przygotowaniu negocjacji?

MODUŁ II. PODSTAWOWE ZASADY NEGOCJACJI I DYLEMATY Z TYM ZWIĄZANE
Pomyśl zanim zaczniesz negocjować, to ważniejsze niż myślisz. W tym module skupimy się na tym, co jest przedmiotem negocjacji lub co przedmiotem negocjacji nie jest.

  • Co jest przedmiotem negocjacji?
  • Siły stron
  • Konflikt i współpraca w negocjacjach

MODUŁ III. NIEZBĘDNE UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE PRZYDATNE W NEGOCJACJACH
Negocjacje to spotkanie dwóch lub więcej osób, wzajemna interakcja. W takim wypadku umiejętność skutecznego komunikowania jest bezcenna. Uczestnicy poznają narzędzia do zbierania informacji, bycia wiarygodnym i czytelnym w przekazywaniu informacji.

  • Znaczenie i rola komunikacji w negocjacjach
  • Narzędzia komunikacji niezbędne w procesie negocjacji
  • Komunikaty perswazyjne - semantyka - emocje i racjonalność
  • Komunikacja werbalne i niewerbalna podczas negocjacji

MODUŁ IV. SYLWETKA NEGOCJATORA
Uczestnicy szkolenia poznają własny styl negocjacji. Doświadczą tego, który ze stylów jest najbardziej skuteczny oraz dowiedzą się jak postępować w różnymi typami negocjujących.

  • Style negocjacji
  • Świadomość własnych ograniczeń
  • Typy osobowości stron w negocjacjach

MODUŁ V. ETAPY NEGOCJACJI
W tym module Uczestnicy dowiedzą się jak od początku do końca przebiega negocjacja na poszczególnych etapach i co z tego jest najważniejsze do osiągnięcia własnych celów.

  • Przygotowanie do każdego z etapów negocjacji
  • Cele i interesy na każdym z etapów
  • Struktura negocjacji

MODUŁ VI. ZASADY NEGOCJACJI
Podczas szkolenia Uczestnicy dowiedzą się również jakie są najważniejsze strategie negocjacyjne i jak je stosować? Jakie zachowania przynoszą sukces w negocjacjach? Jak negocjować skutecznie w różnych sytuacjach w zależności od partnera negocjacyjnego? Co warto negocjować a nad czym lepiej się nie skupiać?

  • Strategie negocjacji
  • Kto jest silniejszą stroną w naszych negocjacjach?
  • Budowanie własnej przewagi
  • Wygrany w negocjacjach - co to znaczy wygrać negocjacje
  • Idea negocjacji - świadomość interesów stron
  • Techniki negocjacji
  • Obrona przed technikami drugiej strony

MODUŁ VII. MANIPULACJA W NEGOCJACJACH
Uczestnicy nauczą się jak unikać pułapek negocjacyjnych wynikających z celowych lub intuicyjnych technik drugiej strony.

  • Obrona przed manipulacją drugiej strony
  • Nasza postawa w rozmowie
  • Asertywność w negocjacjach

MODUŁ VIII. REGUŁY WYWIERANIA WPŁYWU SPOŁECZNEGO W ASPEKCIE NEGOCJACJI
Reguły wywierania wpływu czyli bezcenna widza o tym jak wpływać na ludzi albo jak ludzie na nas wpływają. Uczestnicy przećwiczą skuteczne sposoby właściwej reakcji na wywierania wpływu podczas negocjacji.

  • Czy to wywieranie wpływu, perswazja czy manipulacja?
  • Główne techniki negocjacyjne wykorzystujące reguły wywierania wpływu

Czas trwania

I dzień: 10:00 - 18:00
II dzień: 09:00 - 17:00

Prelegenci

Cytat

ANDRZEJ ZABAWA

Trener - praktyk, certyfikowany coach, konsultant biznesowy. Nastawiony na efekt, praktyk z dużym doświadczeniem biznesowym w sprzedaży, zarządzaniu operacyjnym jak też rozwoju kompetencyjnym pracowników. Prowadzi szkolenia biznesowe oraz dla organizacji społecznych.

Doświadczenie zawodowe

Jestem trenerem od 9 lat, mam za sobą kilka tysięcy godzin na sali szkoleniowej, kilkaset sesji coachingowych i zrealizowane projekty obsługi klienta i merchandisingu w kilku sieciach handlowych, projekty usprawnienia procesu organizacji sprzedaży oraz liczne projekty w zakresie HR. Pomogłem także wielu osobom poradzić sobie z codziennym stresem w pracy.

Prowadzę szkolenia biznesowe, dla organizacji społecznych, administracji, placówek opieki zdrowotnej; wdrażam zmiany w firmach, pomagam tworzyć standardy efektywnej komunikacji i obsługi klientów. Wspieram w pozytywnej zmianie postaw zespołów, pracowników i liderów.

Obszary specjalizacji:

Sprzedaż:

  • Profesjonalna obsługa klienta -tworzenie i wdrażanie standardów obsługi klienta, pacjenta.
  • Planowanie strategii sprzedażowej, organizacja sił sprzedażowych.
  • Tworzenie i realizacja budżetu w firmie, zarządzanie marżą.
  • Planowanie i realizacja nowych inicjatyw biznesowych.
  • Tworzenie i wdrażanie programów lojalnościowych.
  • Szkolenia sprzedażowe i produktowe.
  • Szkolenia motywacyjne oraz z zakresu komunikacji, prezentacji, budowania wizerunku.
  • Merchandising w sklepie, aptece.
  • Negocjacje w biznesie.
  • Telemarketing, telefon w firmie.
  • Coaching w miejscu pracy, live coaching, executive coaching.


Menedżerskie:

  • MBO - Zarządzanie przez cele - szkolenie, wdrażanie, konsultacje.
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem.
  • Zarządzanie zespołami ludzkimi, szkolenie, rozwój, motywacja.
  • Wdrażanie nowych pracowników.
  • Zarządzanie rentownością firmy i polityką cenową.

 

Umiejętności społeczne:

  • Asertywność, jako otwarta postawa w pracy i w życiu prywatnym.
  • Jak efektywnie zarządzać stresem, radzić sobie z sytuacjami stresującymi i zachować dobre samopoczucie. Porażka w pracy.
  • Komunikacja w firmie.
  • Autoprezentacja i prezentacja.

 

Całkiem prywatnie

Udaje mi się znaleźć czas na moje zainteresowania sportowe. Od młodości nurkuję, a kilka lat temu rozpocząłem przygodę z lotnictwem i zostałem pilotem paralotni. Bardzo dużo jeżdżę na rolkach. Bardzo mnie cieszy pływanie zimą w morzu, czyli morsowanie. Mniej ekstremalne zainteresowania to: filozofia, socjologia i psychologia. Poza tym jestem miłośnikiem klasycznych polskich komedii i dobrych kabaretów.

Gdzie i kiedy

Gdańsk 21 - 22 czerwca 2021
Hotel*** AMBER

80-165 Gdańsk

Powstańców Warszawskich 45

woj. pomorskie

Gdzie i kiedy

Gdańsk 19 - 20 października 2020
Hotel*** AMBER

80-165 Gdańsk

Powstańców Warszawskich 45

woj. pomorskie

Weź udział

Cena standardowa
za osobę
1480 PLN
+23% vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
  • wsparcie poszkoleniowe Trenera
  • Rozwiń

Organizator

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków
ul. Podłączne 31
woj. małopolskie
Jesteśmy profesjonalną firmą szkoleniową. Nasz profesjonalizm opiera się na wiedzy o prowadzeniu firmy szkoleniowej i umiejętnościach obsługi naszych Klientów. To również otwartość na informacje płynące do nas z zewnątrz, umiejętność słuchania naszyc...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej.
  2. Po jego otrzymaniu będziemy się kontaktować z Państwem, potwierdzać udział oraz przekazywać informacje dotyczące organizacji szkolenia oraz zasad płatności.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Avenhansen Sp. z o.o.
30-218 Kraków ul. Podłączne 31
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!