Szkolenie: Skuteczne negocjacje w biznesie - poziom średniozaawansowany.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/skuteczne-negocjacje-w-biznesie-poziom-sredniozaawansowany-34840-id315

Informacje o szkoleniu

  • Skuteczne negocjacje w biznesie - poziom średniozaawansowany.


    ID szkolenia: 34840
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Umiejętności osobiste Usługi
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Hotel Roś
    Al. Turystów 3
    Pisz
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni - 16 godz
  • Organizator szkolenia:

    HMD Consulting
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Negocjacje to NIE gra, ponieważ rzeczywistość, w przeciwieństwie do gry, narzuca nieograniczoną liczbę wariantów taktycznych. Podczas tych warsztatów nauczymy Cię jak, dać drugiej stronie to, czego oczekuje ale na swoich warunkach.
Negocjacje to NIE gra, ponieważ rzeczywistość, w przeciwieństwie do gry, narzuca nieograniczoną liczbę wariantów taktycznych.Procesy negocjacyjne zachodzą wszędzie tam, gdzie podejmowane są decyzje, istnieje kontakt z klientem/kontrahentem.Skuteczność w negocjacjach gwarantują przede wszystkim umiejętności i predyspozycje oraz techniki i zasady.Naszym celem jest dostarczenie Państwu przede wszystkim wiedzy praktycznej oraz szczegółowej wiedzy teoretycznej jak skutecznie prowadzić negocjacje w biznesie.


Korzyści dla uczestników:

Nabycie umiejętności skrócenia czasu przeprowadzanych procesów negocjacyjnych
Poznanie zasad prowadzenia negocjacji
Poznanie technik negocjacyjnych
Poznanie zasad skutecznej komunikacji handlowej
Nabycie umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej istotnych do prowadzenia negocjacji, w tym negocjacji cenowych
Kształtowanie postrzegania siły własnej podczas negocjacji
Nabycie umiejętności asertywnej komunikacji z klientem



Metody pracy stosowane podczas szkolenia:

Szkolenie ma charakter warsztatowy, interaktywny - prowadzony będzie aktywnymi metodami angażującymi wszystkich uczestników zarówno podczas wykładów teoretycznych, ćwiczeń praktycznych, testów, dyskusji oraz autoprezentacji, pracy z kamerą, case study.

Merytoryczne ramy programowe kursu opracowane zostały w zgodzie z najnowszymi standardami jakości kształcenia stosowanymi w Polsce i w zachodnich instytucjach edukacyjnych. Również metodyka pracy dydaktycznej odpowiada takim wymogom. Interaktywna forma prowadzenia zajęć pozwoli na aktywny udział słuchaczy w realizacji programu szkolenia. Szczególny nacisk położony będzie na warsztatowe formy nauczania. Szkolenie prowadzone jest aktywnymi metodami z wykorzystaniem studiów przypadków, pracy zespołowej oraz rzeczywistych problemów podczas prowadzenia negocjacji.

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przede wszystkim polecamy osobom, które na co dzień prowadzą negocjacje na najwyższym poziomie.

Program szkolenia:

Dzień I

Kształcenie umiejętności interpersonalnych w komunikacji handlowej.


1. Etapy dialogu
Wstęp: efekt pierwszego wrażenia, mowa ciała, wygląd jako źródło informacji o nas i o rozmówcy
Rozwinięcie: umiejętność zadawania pytań, stosowanie parafrazy, stosowanie języka korzyści w rozmowach
Zakończenie: umiejętne domykanie rozmów

2. Prezentacja oferty handlowej
Sposoby efektywnej argumentacji swojej pozycji. Techniki: parafraza, podsumowywania, lustra, poparcia. Wzmocnienie swojej pozycji w procesie prezentacji. Obserwowanie reakcji klienta.

3. Asertywność i jej rola w obsłudze klientów
Praca z wątpliwościami i zastrzeżeniami - umiejętność zachowania się w sytuacjach konfliktowych

Dzień II
1. Istota negocjacji
rozumienie własnej pozycji w negocjacjach
rozpoznanie motywów działania klienta jako czynnik wzmacniający negocjacje cenowe

2. Planowanie negocjacji
cele negocjacji
określenie strategii
wybór technik wspomagających negocjacje

3. Style negocjacji- założenia strategii negocjacyjnych
twarde negocjacje
miękkie negocjacje
negocjacje rzeczowe

4. Techniki wywierania wpływu w negocjacjach
Oddziaływanie podprogowych komunikatów a odbiór ( wybrane elementy komunikacji niewerbalnej)
Dostosowanie stylu rozmowy i relacji do typu rozmówcy
Ćwiczenia w stosowaniu technik wpływu: negocjacje, implikacje, predyspozycje.

Informacje o prelegentach:

Dominik Zajk

Trener biznesu w obszarze zarządzania projektami, pozyskiwania funduszy Unii Europejskiej, przedsiębiorczości, szkoleniach miękkich – szczególnie negocjacje, komunikacja, komunikacja w projektach, skuteczna sprzedaż, obsługa klienta, wystąpienia publiczne.

Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego, Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami, Wyższej Szkoły Finansów i Rachunkowości, Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie. Dyrektor Zarządzający firmy HMD Consulting, Prezes Zarządu Organizacji Pozarządowej.

Współpracownik i konsultant firm w zakresie pozyskiwania funduszy unijnych. Praktyk w zakresie zarządzania nieruchomościami, zarządzania projektami deweloperskimi, wdrażania projektów dofinansowanych ze źródeł zewnętrznych min. U.E.

Ekspert w ramach Inicjatywy Technologicznej I Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego oraz Narodowego Centrum Badań i Rozwoju, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

www.dominikzajk.pl


Sylwia Majewska

Trener biznesu, rozwoju osobistego, umiejętności medialnych, prezentacyjnych i interpersonalnych. Prowadzi szkolenia dla menedżerów, kadry kierowniczej i pracowników działów handlowych, administracyjnych firm w zakresie skutecznej komunikacji interpersonalnej, psychologii sprzedaży, psychologii obsługi klienta, kreowania wizerunku biznesowego i politycznego. Specjalizuje się w prowadzeniu treningów umiejętności handlowych, w zagadnieniach komunikacji niewerbalnej i interpersonalnej, profesjonalnej obsłudze klienta, etykiety biznesowej, protokołu dyplomatycznego, wystąpień publicznych, kreowania wizerunku oraz treningu medialnego.

Ukończyła Wydział Nauk Ekonomicznych na Uniwersytecie Szczecińskim oraz Uniwersytet Wrocławski Komunikacja i kreowanie wizerunku publicznego. Absolwentka Akademii Dyplomatycznej Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych w Warszawie, w zakresie protokołu dyplomatycznego. Wykładowca Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu. Doświadczenie zawodowe zdobywała w amerykańskiej firmie American Real Esteta, Agencji reklamowej ART-FLASH i w firmie szkoleniowej PERSONALITY TRAINING STUDIO w Warszawie.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1740 zł - Promocja ! Przy zgłoszeniu do 09.01.2012r. - 1590 zł. Cena zawiera nocleg i wyżywienie.

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, catering

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia oraz dokonanie wpłaty w terminie 10 dni od daty wpłynięcia zgłoszenia na szkolenie do organizatora na nr rachunku bankowego: PKO BP 95 1020 1055 0000 9402 0228 1731 Organizator ma prawo do odwołania lub zmiany terminu szkolenia bez podanie przyczyny. Rezygnacja ze szkolenia przez uczestnika jest możliwa w przypadku odwołania uczestnictwa najpóźniej na 35 dni kalendarzowych przed dniem rozpoczęcia szkolenia, po tym terminie uczestnik musi opłacić 100 % kosztów szkolenia.

Miejsce szkolenia
Hotel Roś na Mazurach

Hotel położony jest nad urokliwą, południowo - zachodnią częścią jeziora Roś w miejscu, gdzie wypływa z niego rzeka Pisa. Taka lokalizacja, w połączeniu z bogatym zapleczem rekreacyjnym, stwarza doskonałe warunki do spędzenia efektywnie czasu na szkoleniu. www.hotelros.pl .

Zgłoszenia na szkolenie można dokonać elektronicznie na stronie www.hmd.pl/szkolenia

W przypadku kłopotów z zamówieniem elektronicznym prosimy pobrać wersje do wydruku i przesłać do Naszego biura faksem na numer (0-22) 427-56-16

Wydarzenie: Skuteczne negocjacje w biznesie - poziom średniozaawansowany.