O szkoleniu
- Zidentyfikowanie obszarów prospectingowych
- Poznanie skutecznych metod docierania do potencjalnych klientów
- Wypracowanie umiejętności przeprowadzania skutecznej rozmowy biznesowej w prospectingu
- Wypracowanie umiejętności konstruowania indywidualnych systemów prospectingowych
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
- Zwiększą przychody z powodu nabycia umiejętności umawiania większej ilości spotkań z odpowiednimi osobami w firmie klientów
- Oszczędzą czas stosując efektywne poszukiwanie informacji w podejściu do pozyskiwania klientów
- Będą angażować potencjalnych klientów w sposób, który buduje podstawy dla przyszłej długoterminowej relacji biznesowej
- Poznanie skutecznych metod docierania do potencjalnych klientów
- Wypracowanie umiejętności przeprowadzania skutecznej rozmowy biznesowej w prospectingu
- Wypracowanie umiejętności konstruowania indywidualnych systemów prospectingowych
Dzięki szkoleniu uczestnicy:
- Zwiększą przychody z powodu nabycia umiejętności umawiania większej ilości spotkań z odpowiednimi osobami w firmie klientów
- Oszczędzą czas stosując efektywne poszukiwanie informacji w podejściu do pozyskiwania klientów
- Będą angażować potencjalnych klientów w sposób, który buduje podstawy dla przyszłej długoterminowej relacji biznesowej
Kto powinien wziąć udział?
.
Program szkolenia
WPROWADZENIE DO PROSPECTINGU
1. Prospecting, jako pierwszy etap cyklu sprzedażowego
2. Korzyści wynikające ze stosowania prospectingu
DZIAŁANIA PRAW STATYSTYKI W PROSPECTINGU
1. Selekcja kontaktów
2. Emocje a prawo wielkich liczb
3. Osobiste i branżowe współczynniki skuteczności sprzedaży
4. Błąd paralaksy w prospectingu
ŹRÓDŁA KLIENTÓW
1. Prawo 250 Joe Girarda
2. Lista 100-u. Jak pracować z listą?
3. Obszary działania w prospectingu
4. Cechy produktywnego źródła klientów
METODY PROSPECTINGOWE
1. Metody prospectingowe aktywne i pasywne
2. Centrum wpływu- osobiste centra wpływu
3. Biznesowa rozmowa telefoniczna w prospectingu:
ñ Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
ñ Struktura rozmowy telefonicznej w prospectingu
ñ Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej w prospectingu
ñ Wady i zalety używania telefonu w prospectingu
4. Zalety stosowanych metod prospectingowych
5. Trzy funkcje metod
SYSTEM PROSPECTINGU
1. Działania systemowe i niesystemowe
2. Elementy składające się na sukces w prospectingu
3. Budowanie i stosowanie indywidualnych systemów prospectingowych
NARZĘDZIA STOSOWANE W PROSPECTINGU
1. Zeszyt kontaktów korzyści
2. Zestawienie rozmów telefonicznych
EFEKTYWNE PLANOWANIE PROSPECTINGU
1. Ustalanie priorytetów-Zasada Pareto
2. Zasada ABC
3. Zasada Eisenhower`a
4. Planowanie czasu a konsekwencja, systematyczność i zaangażowanie
5. Konstruowanie planu pracy prospectingowej
SKUTECZNY PROSPECTING
1. Zasady skutecznego prospectingu
2. Zadania prospectingowe
3. Najczęściej spotykane błędy w prospectingu- analiza – wnioski
1. Prospecting, jako pierwszy etap cyklu sprzedażowego
2. Korzyści wynikające ze stosowania prospectingu
DZIAŁANIA PRAW STATYSTYKI W PROSPECTINGU
1. Selekcja kontaktów
2. Emocje a prawo wielkich liczb
3. Osobiste i branżowe współczynniki skuteczności sprzedaży
4. Błąd paralaksy w prospectingu
ŹRÓDŁA KLIENTÓW
1. Prawo 250 Joe Girarda
2. Lista 100-u. Jak pracować z listą?
3. Obszary działania w prospectingu
4. Cechy produktywnego źródła klientów
METODY PROSPECTINGOWE
1. Metody prospectingowe aktywne i pasywne
2. Centrum wpływu- osobiste centra wpływu
3. Biznesowa rozmowa telefoniczna w prospectingu:
ñ Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
ñ Struktura rozmowy telefonicznej w prospectingu
ñ Zasady prowadzenia rozmowy telefonicznej w prospectingu
ñ Wady i zalety używania telefonu w prospectingu
4. Zalety stosowanych metod prospectingowych
5. Trzy funkcje metod
SYSTEM PROSPECTINGU
1. Działania systemowe i niesystemowe
2. Elementy składające się na sukces w prospectingu
3. Budowanie i stosowanie indywidualnych systemów prospectingowych
NARZĘDZIA STOSOWANE W PROSPECTINGU
1. Zeszyt kontaktów korzyści
2. Zestawienie rozmów telefonicznych
EFEKTYWNE PLANOWANIE PROSPECTINGU
1. Ustalanie priorytetów-Zasada Pareto
2. Zasada ABC
3. Zasada Eisenhower`a
4. Planowanie czasu a konsekwencja, systematyczność i zaangażowanie
5. Konstruowanie planu pracy prospectingowej
SKUTECZNY PROSPECTING
1. Zasady skutecznego prospectingu
2. Zadania prospectingowe
3. Najczęściej spotykane błędy w prospectingu- analiza – wnioski
Czas trwania
3 dni, ok. 20h
Prelegenci

Trener Biznesu ze szczególnym doświadczeniem w realizacji szkoleń i projektów doradczych dla wielu różnych branż i środowisk. Menedżer – praktyk . Z pasją i energią prowadzi szkolenia i coaching w zakresie zarządzania, sprzedaży, marketingu, obsługi Klienta, telemarketingu , doskonalenia umiejętności osobistych i rozwoju kompetencji menedżerskich. Realizuje badania satysfakcji pracowników i Klientów oraz wspiera wdrażanie systemów motywacji pozafinansowej i skutecznej komunikacji wewnętrznej dla firm.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
hotel 3*
34-500 Zakopane
.
woj. małopolskie
hotel o wysokim standardzie
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
hotel o wysokim standradzie
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
hotel o wysokim standardzie
34-500 Zakopane
centrum
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
pl
1 840
zł
Cena zawiera:
- – zakwaterowanie w pokoju 2 osobowym o wysokim standardzie – pełne wyżywienie – od kolacji w dniu poprzedzającym szkolenie do obiadu ostatniego dnia szkolenia – udział w zajęciach – zestaw materiałów szkoleniowych – przerwy kawowe – udział w imprezach regionalnych – imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia Rezerwacja pokoju 1osobowego za dodatkową opłatą 130 zł/doba+VAT Pobyt osoby towarzyszącej jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu z Organizatorem. Istnieje możliwość udziału w szkoleniu w opcji bez zakwaterowania i wyżywienia. W celu uzyskania bliższych informacji prosimy o kontakt z biurem.
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
woj. lubelskie
Misją EDU-SKILLS SZKOLENIA I DORADZTWO jest świadczenie usług szkoleniowych i doradczych na najwyższym poziomie oraz przekazywanie aktualnej wiedzy i praktycznych umiejętności niezbędnych w zarządzaniu nowoczesnym przedsiębiorstwem.
Doświadczenie ...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
przesłanie karty zgłoszenia
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
EDU-SKILLS SZKOLENIA
20-053 Lublin
Legionowa 2/42
Powiadomienia o nowych terminach