Skuteczne zamykanie sprzedaży - techniki finalizacji

O szkoleniu

Szkolenie SKUTECZNE ZAMYKANIE SPRZEDAŻY - techniki finalizacji to aktywny trening dla pracowników działu handlowego, który pokazuje techniki zamykania transakcji.

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami. Pokażemy, jak sobie radzić z obawami przed zamykaniem sprzedaży, jak finalizować transakcję, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, by zamknąć sprzedaż.

Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy poznali i przećwiczyli:

  • techniki zamykania sprzedaży
  • rozpoznawanie sygnałów chęci zakupów 
  • panowanie nad procesem sprzedaży
  • techniki podtrzymywania kontaktu z klientem i motywowaniu go do zakupu
  • sposoby radzenia sobie z obiekcjami klienta
  • techniki rozmowy zwiększające ilość zamkniętych sprzedaży

Ponoć, prawdziwego sprzedawcę poznaje się nie po tym jak zaczyna, ale po tym jak kończy. Sprawdź nasze szkolenie z zakresu finalizacji sprzedaży i rozpoznawania manipulacji, jakie stosują klienci. Jeśli w sprzedaży radzisz sobie dobrze i potwierdzają to Twoje wyniki handlowe - szkolenie z wywierania wpływu i finalizacji transakcji może być właśnie ostatnim składnikiem Twojego sukcesu.

Nie zapominaj - zdecydowanie najważniejszym etapem w sprzedaży jest jej zamykanie. Co z tego, że będziesz spotykał się z klientem i budował z nim relację, jeśli na koniec i tak dokona on zakupu u Twojej konkurencji. Dowiedz się jak skłonić klienta do zakupu tu i teraz, jak rozwiać wszelkie jego wątpliwości, jak przekonać niezdecydowanych. Pamiętaj, pieniądze zarabia się sprzedając!

Skuteczne zamykanie sprzedaży - to możliwe dzięki odpowiednim umiejętnościom.

Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści

  • umiejętność poprowadzenia rozmowy handlowej, by klient zdecydował się na nabycie naszego produktu lub usługi
  • poznanie tajników skutecznej finalizacji transakcji
  • poznanie umiejętności zminimalizowania ryzyka utraty klienta bądź pomaganie mu przy podjęciu ostatecznej decyzji
  • poznanie technik „co wolno, a czego nie wolno” robić w rozmowie handlowej
  • wzrost sprzedaży

Cele szkolenia

  • uświadomienie, jak ważna jest kolejność etapów procesu sprzedaży oraz ich powiązanie z efektywnym zamknięciem
  • nabycie/rozwój umiejętności stosowania technik komunikacyjnych ułatwiających przejść sprawnie do etapu zamknięcia z jednoczesnym zachowaniem dobrych relacji z klientem
  • rozwój umiejętności rozpoznawania subtelnych sygnałów zakupu ze strony klienta oraz doprowadzania do pojawiania się takich sygnałów
  • poznanie technik radzenia sobie z obiekcjami i nabycie umiejętności stosowania ich
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.

Program szkolenia

Proces sprzedaży, a skuteczne zamknięcie

  • Z jakich etapów się składa?
  • Definiowanie celów w etapach sprzedaży.
  • Rola i cele przedstawiciela handlowego na każdym z etapów procesu sprzedaży.
  • Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy?

Efektywne narzędzia komunikacyjne w zamykaniu sprzedaży

  • Pytania doprowadzające do finalizacji sprzedaży.
  • Efektywna parafraza.
  • Jak stosować, by klient kupił?
  • Jak stosować, by zachować dobrą relację z klientem?
  • Sylogizmy – doprowadzanie do „Tak”.

Sygnały zakupu

  • Czym są?
  • Jak je rozpoznać?
  • Jak je wykorzystać, by sprawnie przejść do etapu zamknięcia?

Wątpliwości, obiekcje, „zasłony dymne” – jak sobie z nimi radzić?

  • Obiekcje – skąd się biorą i dlaczego to pytania o więcej informacji?
  • Obiekcje pozorne i faktyczne – jak je rozróżniać i wykorzystać w relacjach z klientami?
  • Rodzaje najczęściej spotykanych obiekcji i wątpliwości.
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami i wątpliwościami.

Techniki zamykania

  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową?
  • Jak to robić – techniki?
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia. Pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.

Zamykanie rozmowy handlowej w praktyce (case study)

  • Wykorzystanie poznanych technik, metod w sytuacjach z życia wziętych.
  • Praktyczne wnioski do wykorzystania od pierwszego najbliższego kontaktu z klientem.

Czas trwania

1 dzień

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

brak danych

Poznań

Dąbrowskiego 79A

woj. wielkopolskie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 090
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu
Dostępne zniżki:
  • 18.35% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 18.35% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 18.35% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 18.35% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków ul Opolska paw.723
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!