Szkolenie: Skuteczny E-marketing i Ecommerce

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/skuteczny-e-marketing-i-ecommerce-38549-id10880

Informacje o szkoleniu

  • Skuteczny E-marketing i Ecommerce


    ID szkolenia: 38549
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Marketing, reklama, PR
  • Adres szkolenia:

    Biurco
    Ogrodowa 31/35
    00-893 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 13.05.2013
    Godziny zajęć (czas trwania):
    od 10:00 do 17:00
  • Organizator szkolenia:

    Internet Planet
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Poznaj tajniki marketingu internetowego!

Marketing w internecie to obecnie najbardziej efektywna kosztowo i najlepiej mierzalna forma promocji – jest skuteczny, ma ogromny zasięg, działa 24h na dobę i jest dostępny dla wszystkich – zarówno dla małych, średnich jak i dużych firm. Cały czas jednak firmy mają problem z właściwym wykorzystaniem e-marketingu często błądzą i próbują różnych technik wybierając niewłaściwe narzędzia. Dowiedz się jakie techniki zastosować, aby maksymalnie wykorzystać potencjał internetu i skutecznie promować się w sieci!

Więcej informacji na stronie (kopiuj i wklej link)
http://internet-planet.pl/szkolenia/szkolenia-z-marketingu-w-internecie

Szkolenie skierowane jest do:

osób/instytucji/firm, które

chcą zdobyć nowych klientów w szybki, efektywny i tani sposób
chcą wypromować stronę w internecie i zwiększyć ilość odwiedzających
chcą się dowiedzieć jakie formy i narzędzia e-marketingu będą najlepsze dla ich firmy
chcą poznać skuteczne techniki reklamowania się w internecie nawet przy ograniczonym budżecie
chcą sprawić, aby marketing był wreszcie skuteczny i mierzalny

Program szkolenia:

Moduł 1. Marketing w internecie

Dlaczego każda firma powinna prowadzić marketing online
Rodzaje i specyfika e-marketingu
Jak budować markę i lojalność w internecie

Moduł 2. Najważniejsze narzędzia czyli Online Media-mix:

1. Marketing w Google:

Reklama w linkach sponsorowanych Adwords
Optymalizacja i pozycjonowanie

2. Pozostałe narzędzia e-marketingu

e-mail marketing
marketing społecznościowy (Facebook i inne portale społecznościowe)
programy afiliacyjne/partnerskie
reklamy banerowe (display)
reklama kontekstowa
aukcje, ogłoszenia, katalogi
zakupy grupowe
porównywarki

Przykłady, wady i zalety poszczególnych narzędzi oraz jak z nich korzystać w praktyce.

Moduł 3. Planowanie i kreacja w e-marketingu

Planowanie kampanii w internecie: jak to zrobić i o czym trzeba pamiętać
Cele kampanii a formaty reklamowe
Wskaźniki mediowe: CPM, CPC, CPL, CPA/CPS, CTR
Jak tworzyć chwytliwe i przyciągające komunikaty reklamowe


Moduł 4. Skuteczne strony internetowe

Strona internetowa jako najważniejszy element marketingu online
Jakość strony internetowej – jak ją mierzyć
Jak usprawnić nawigację na stronie internetowej
Copywriting – jak pisać teksty na stronę internetową
Strona główna i co powinno się na niej znaleźć
Sposoby na poprawę konwersji na stronie www
10 przykazań Web usability – 10 przykazań użyteczności

Moduł 5. Efektywność w e-marketingu

Jak zmierzyć sukces – analityka internetowa z pomocą Google Analytics
Mierzenie konwersji / sprzedaży
Kluczowe czynniki sukcesu kampanii i strony internetowej (KPI)

Informacje o prelegentach:

Ewa Chojecka: e-marketingowiec z powołania i zawodu. Trener e-marketingu z 12-letnim doświadczeniem w marketingu offline i online. Orędowniczka marketingu efektywnościowego oraz takich narzędzi jak Adwords, SEO, e-mail marketing, programy afiliacyjne. Obecnie prowadzi szkolenia w Warszawie i Londynie oraz doradza firmom w prowadzeniu skutecznej komunikacji e-marketingowej. Absolwentka AWF i SGH. Fanka sportów rakietkowych i dalekich podróży. Google Qualified Individual.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 499 zł - netto

Cena zawiera:

pakiet szkoleniowy w wersji pdf, przerwy kawowe, obiad

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Przelew 7 dni po zgłoszeniu uczestnictwa

Wydarzenie: Skuteczny E-marketing i Ecommerce