Szkolenie

Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

O szkoleniu

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową.
Dlaczego warto wziąć udział?

Twoi handlowcy poznają takie techniki pracy:

 

  • badania potrzeb klienta,
  • prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta,
  • prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,
  • skutecznego obalania obiekcji jak „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”,
  • kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.

Kto powinien wziąć udział?


Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży.
 

Program szkolenia

ETAPY ROZMOWY Z KLIENTEM

  • Struktura rozmowy.
  • Błędy podczas rozmów.
  • Jak telefonować?
  • Najważniejsze zasady w rozmowie bezpośredniej i telefonicznej.

KOMUNIKACJA KLIENTEM

  • Jak mówić, by nie brzmieć jak kiepski telemarketer- czyli modulacja ton głosu.
  • Unikanie negatywnych słów i zwrotów.

OTWARCIE ROZMOWY

  • Od czego zacząć rozmowę?
  • Skuteczne otwarcie - jak przykuć uwagę klienta.
  • Zasada 15 sekund - jak mówić językiem wartości dla klienta.

SONDOWANIE KLIENTA- jak zadawać pytania, by klient nawiązać rozmowę?

  • Sztuka zadawania właściwych pytań
  • Badanie potrzeb klienta
  • Diagnoza przekonań do produktu/usługi/firmy
  • Diagnoza doświadczeń klienta z produktem/usługą/konkurencją

ZDALNE KANAŁY POZYSKIWANIA KLIENTÓW

  • Gdzie szukać klientów?
  • Pierwszy mail - jak przygotować treść i nagłówek?

PRZYGOTOWANIE SCENARIUSZA ROZMOWY Z KLIENTEM oraz PIERWSZEGO MAILA

  • Praca indywidualna na przygotowanym szablonie - każdy z uczestników projektuje schemat rozmowy z klientem
  • Każdy uczestnik przygotowuje pierwszy mail

PREZENTACJA

  • W poszukiwaniu argumentów
  • 4 ASY sprzedawcy
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy

ANALIZA SPRZEDAŻY

  • Powody wyboru mojej oferty
  • Na co zwracać uwagę?

JĘZYK KORZYŚCI

  • Zastosowanie języka korzyści
  • Cecha - Zaleta - Korzyść

CENA CZYNI CUDA?

  • Kiedy klient wybiera niższą cenę?
  • Konkurencja to nie problem.
  • Obrona ceny.

OBIEKCJE I ZAMKNIĘCIE

  • Typowe obiekcje i reakcje
  • Kontraktowanie klienta
  • Finalizacja transakcji

SESJA Z TRENEREM

  • Indywidualne rozmowy z uczestnikami
  • Sesja pytań do trenera

Czas trwania

2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych)

Prelegenci

Cytat

Trener VIDI Centum Rozwoju Kadr

Gdzie i kiedy

Online 25 - 26 marca 2021

Gdzie i kiedy

Online 25 - 26 lutego 2021

Gdzie i kiedy

Online 28 - 29 stycznia 2021

Zapisz się

Cena
za osobę
1290 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu ( e-mail oraz telefonicznie )
Dostępne zniżki:
  • 7.75% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 7.75% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 7.75% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 7.75% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Konsultacje z ekspertem VIDI po szkoleniu ( e-mail oraz telefonicznie )

Wymagany jest komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków ul Opolska paw.723
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!