Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

O szkoleniu

Szkolenie Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać? to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik by byś efektownym w działaniu. Jeśli masz za zadanie zdobywać klientów i realizować plany sprzedażowe, a swoje działania chcesz oprzeć na sprzedaży doradczej, to świetnie trafiłeś.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Masz dość słuchania wymówek, że klienta: nie jestem zainteresowany lub odkładania decyzję w czasie! Chcesz wiedzieć jak sobie z tym poradzić?
  • Chcesz, by sprzedaż była systematyczna i stale rosła…chcesz realizować swoje cele sprzedażowe. 
  • Chcesz działać mądrze i dobrze wykorzystywać swój czas pracy, aby realizować ambitne cele sprzedażowe.

Zapisz się na praktyczny warsztat, gdzie:

  • Dowiesz się, jak stworzyć STRUKTURĘ działań sprzedażowych, która realnie rozwiąże problem klienta i nie konkurować ceną.
  • Dowiesz się jak budować relację i pobudzać potrzeby klientów, dzięki zaangażowaniu i odpowiednim pytaniom. Sprzedaż doradcza.
  • Poznasz sprawdzony procesy sprzedaży produktów i usług, aby sprzedawać pomimo trudnego rynku i innych tego typu wymówek Klientów.
  • Dowiesz się jak działać by pozyskiwać więcej klientów, tak aby ilość zawartych transakcji wzrosła. Dowiesz się jak nie walczyć ceną.

DOWIESZ SIĘ RÓWNIEŻ JAK:  

  • prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić
  • jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta, by cena nie miała znaczenia.
  • kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu
  • skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”
  • przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie
  • skutecznie finalizować transakcje

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.  Warsztat i ćwiczenia pokażą jak działać, by cena nie była najważniejsza.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami. 

Program szkolenia

UMYSŁ i OSOBOWOŚĆ HANDLOWCA

  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
  • Typologia osobowości.

WIZERUNEK HANDLOWCA

  • Skuteczna komunikacja.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Dress code.

LOJALNOŚĆ KLIENTA

  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności klientów.
  • Kiedy klient zrywa współpracę – motywy.

UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA

  • Proces komunikacji z klientem.
  • Unikanie negatywnych wypowiedzi.
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań:
  • ćw. pytania otwarte
  • Efektywne słuchanie.

JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA

  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu - ćwiczenia w tej części:
  • ćw. dlaczego?
  • ćw. 4 asy
  • ćw. autoprezentacja
  • ćw. pytania kupno/brak

EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH

  • Nawyki pomagające i ograniczające.
  • Zastosowanie języka korzyści.
  • Określanie celów.
  • Ćwiczenia w tej części:
  • ćw. 80/2
  • ćw. nawyki
  • ćw. PCK
  • ćw. 20 korzyści
  • ćw. SMART

OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA

  • Jak radzić sobie z obiekcjami.
  • Reakcje na wymówki klienta.
  • Kontraktowanie i finalizowanie transakcji.
  • Ćwiczenia w tej części:
  • ćw. najczęstsze obiekcje
  • ćw. obiekcje i reakcje
  • ćw. kontraktowanie klienta

PODSUMOWANIE SZKOLENIA

  • Kąsiob - gra sprzedażowa.
  • ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
  • gra podsumowująca

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

PIOTR JANKOWSKI - trener z dużym doświadczeniem biznesowym zebranym w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, technik sprzedaży, budowania efektywnej ścieżki współpracy z klientem. Piotr, jako praktyk, przekazuje sprawdzoną wiedzę z charakterystycznym sobie poczuciem humoru i lekkością w opowiadaniu historii. Na praktycznych przykładach i realnych sytuacjach pokazuje, jak stosować poznane techniki, jak prezentować produkt mówiąc językiem korzyści, jak radzić sobie z obiekcjami czy finalizować transakcje. Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu.

Najlepsze praktyki i doświadczenia stanowią kluczowe elementy szkoleń dedykowanych dla ludzi zajmujących się sprzedażą na co dzień. Siła 25 lat praktyki to wyróżnik, który stanowi zdecydowaną wartość dla uczestników szkoleń. W ich zakres wchodzą, m.in: praca z trudnym klientem, sprzedaż w sektorze bankowym, strategie skutecznej sprzedaży, negocjacje handlowe, standardy profesjonalnej obsługi klienta, finalizacja sprzedaży, budowanie wartości produktu/usługi/firmy, upselling i crosselling.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu. Platforma ZOOM.
Szawa Conference Sp. z o.o.

Warszawa

Jutrzenki 137

woj. mazowieckie

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 690
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Dostępne zniżki:
  • 23.67% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 23.67% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 23.67% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków
ul Opolska paw.723
woj. śląskie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

VIDI Centrum Rozwoju Kadr
44-335 Jastrzębie Zdrój/Kraków ul Opolska paw.723
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!