Szkolenie

SKUTECZNY MENEDŻER, czyli jak realizować cele i rozwijać potencjał pracowników, 2 dni

O szkoleniu

CEL:
Poznanie własnych zalet i wad jako menedżera
Praktyka budowania zespołu skutecznie realizującego zadania
Podniesienie kwalifikacji wywierania wpływu na pracowników; budowania autorytetu
Rozwój umiejętności dzielenia się wiedzą w zespole oraz poznanie środków zapewniających skuteczny przepływ informacji w zespole i całej organizacji
Rozwój umiejętności skutecznego komunikowania się z pracownikami

Uczestnik otrzyma odpowiedzi na pytania:

Jak budować skuteczny zespół pracowników?
Jak radzić sobie z trudnymi pracownikami?
Jak wpływać na pracowników, aby motywować ich do pracy?
Jak podnosić własne kompetencje menedżerskie?
Jak rozwijać swój potencjał menedżera?
Kto powinien wziąć udział?
Menedżerów średniego i wyższego szczebla, kadry rezerwowej firm oraz osób zarządzających instytucjami publicznymi.

Program szkolenia

1. Samopoznanie kluczem do skuteczności w działaniu

Zasoby osobiste menedżera
Osobiste zalety i wady – poznanie siebie, diagnoza, osobisty SWOT
Style komunikowania się – jak się komunikujesz?
Style kierowania zespołem – jak zarządzasz potencjałem zespołu?
Style wywierania wpływu – jak radzisz sobie z motywowaniem pracowników?
2. Narzędzia skutecznego menedżera – komunikowanie werbalne

Wykorzystanie komunikowania werbalnego w pracy menedżera – waga słów
Retoryka w komunikowaniu się z zespołem – umiejętność jasnego mówienia
Umiejętność przekonywania – sztuka perswazji w praktyce menedżera
3. Narzędzia skutecznego menedżera – komunikowanie niewerbalne

Reguły autoprezentacji menedżera
Wykorzystanie gestów w biznesie
Mimika twarzy i jej znaczenie w komunikowaniu
Postawa, rekwizyty, ubiór a przekaz
Rola i znaczenie głosu w pracy menedżera
4. Narzędzia skutecznego menedżera – aktywne słuchanie

Parafraza – użyteczność parafrazy w relacjach zawodowych
Zadawanie pytań – dlaczego trzeba pytać?
Bariery w słuchaniu pracowników i techniki pokonywania
Skuteczne słuchanie pracowników, słuchanie tego, co nie zostało powiedziane
5. Trudne rozmowy szefa

Jak zwalniać pracowników?
Jak radzić sobie z narzekaniem podwładnych?
Jak ustępować pracownikom?
Jak oceniać pracowników?
Jak karać pracowników?
Jak nagradzać pracowników?
Zasady informacji zwrotnej (feedbacku)
6. Tworzenie i realizacja strategii działania zespołu

Proces budowania zespołu
Zasady zarządzania nowoczesnym, twórczym zespołem
Role grupowe w zespole
Przydział zadań w zespole – od czego zależy?
7. Sztuka motywowania zespołu do pracy

Metody i techniki wspierające innowacyjność w zespole
Metody i techniki rozwiązywania problemów w pracy zespołu
Innowacyjność a adaptacja do zmian zespołu
Delegowanie – zasady i reguły
8. Trudne sytuacje w procesie kierowania zespołem

Kolega a szef – co można, czego nie wolno robić?
Budowanie zespołu – tworzenie wspólnej kultury organizacyjnej
Etyka w zespole – normy i wartości, granice prywatności w pracy zawodowej
Mobbing a egzekwowanie zadań
Konflikt – czy warto go unikać?

Czas trwania

16h (2 dni)

Prelegenci

Cytat
Socjolog, specjalista public relations, wykładowca w Katedrze Zarządzania Publicznego i Nauk Społecznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Kierownik studiów podyplomowych Psychologia Menedżerska. Trener i szkoleniowiec w zakresie komunikowania, public relations, zarządzania zespołami.

W latach 1994-95 stypendystka Uniwersytetu w Cambridge, w 1994 – 1999 członek międzynarodowego zespołu badawczego w Uniwersytecie w Cambridge, stypendystka Cambridge Colleges Hospitality Scheme for Central and Eastern European Scholars w roku 1997, stypendystka Leverhulme Foundation w 2000/2001. Organizator V European Conference on Peacemaking and Conflict Resolution w Katowicach we wrześniu 2001, współorganizator cyklicznej konferencji: Public Relations – sztuka skutecznej komunikacji w teorii i praktyce.

Uczestnik międzynarodowych konferencji i sympozjów, ekspert kilku projektów europejskich. Trener i konsultant agencji public relations, firm doradczych i szkoleniowych w zakresie public relations oraz komunikowania.

Autorka publikacji z zakresu konfliktu społecznego, zarządzania personelem, public relations.

Gdzie i kiedy

Szczyrk 21 - 22 września 2015
Hotel Spa & Wellness***

43-370 Szczyrk

.

woj. śląskie

Weź udział

Cena 1
1490 PLN
Cena zawiera:
  • koszty organizacji szkolenia materiały szkoleniowe rozdawane uczestnikom w trakcie szkolenia przeprowadzenie szkolenia przez cenionego eksperta imienne certyfikaty o uczestnictwie w szkoleniu pełne wyżywienie koszt noclegu w pokoju 2-osobowym
Weź udział

Organizator

PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia
43-190 Mikołów
Wyzwolenia 27
woj. śląskie
Zapraszamy do współpracy wszystkie firmy i instytucje zainteresowane szkoleniami i kursami dla swoich pracowników. Pracodawcy kierujący do nas większe grupy mogą liczyć na specjalną ofertę, która będzie odpowiedzią na faktyczne zapotrzebowanie sz...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

PRESTIGE Europejskie Centrum Kształcenia
43-190 Mikołów Wyzwolenia 27
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!