O szkoleniu
W czasie szkolenia menedżerowie udoskonalą posiadane umiejętności w odnajdywaniu i korzystania ze swoich mocnych stron, po to by skutecznie zarządzać, motywować i osiągać sukces pracując ze sobą i nad sobą, z projektami oraz ludźmi.
Cele szkolenia:
• Budowanie autorytetu menedżera
• Wzmocnienie automotywacji, zmiana postaw
• Uświadomienie i utrwalenie roli współczesnego menedżera na rynku o dużej i aktywnej konkurencji
• Wypracowanie nawyku efektywnego zarządzania sobą, priorytetami, czasem, postawami i emocjami
• Nauka obrony przed stresem wpisanym w pracę menedżera i wpływem otoczenia
Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik będzie:
• potrafił odkryć swoje mocne strony oraz obszary do rozwoju
• zarządzać swoim czasem, ustalać priorytety
• potrafił motywować siebie i innych do działania
• umiał skutecznie współpracować z pracownikami
• potrafił asertywnie komunikować się w pracy i w życiu codziennym
Cele szkolenia:
• Budowanie autorytetu menedżera
• Wzmocnienie automotywacji, zmiana postaw
• Uświadomienie i utrwalenie roli współczesnego menedżera na rynku o dużej i aktywnej konkurencji
• Wypracowanie nawyku efektywnego zarządzania sobą, priorytetami, czasem, postawami i emocjami
• Nauka obrony przed stresem wpisanym w pracę menedżera i wpływem otoczenia
Dzięki udziałowi w szkoleniu Uczestnik będzie:
• potrafił odkryć swoje mocne strony oraz obszary do rozwoju
• zarządzać swoim czasem, ustalać priorytety
• potrafił motywować siebie i innych do działania
• umiał skutecznie współpracować z pracownikami
• potrafił asertywnie komunikować się w pracy i w życiu codziennym
Kto powinien wziąć udział?
Menedżerowie wszystkich poziomów zarządzania
Program szkolenia
1. Gdzie jestem i dokąd zmierzam?
• Oczekiwania uczestników wobec szkolenia
• Weryfikacja potrzeb
2. Menedżerskie zarządzanie czasem
• Ile godzin ma doba?
• Kiedy brakuje Ci czasu, to masz go za dużo
• Czy można zatrzymać czas?
• Czas pracy – czas prywatny
• Idea work/ life balance
• Jak płynie czas – nie dla każdego tak samo
• Czy czas to samo, co tempo załatwiania spraw?
3. Motywowanie siebie i innych
• Postawy - budowanie dobrych relacji ze sobą (polubienie siebie) oraz z innymi ludźmi
• Wartości - co ma dla Ciebie największe znaczenie życiu zawodowym: emocje, uczucia, umiejętności, postawy, osobowość?
• Przekonania - co najbardziej cenisz w sobie, a co w innych w życiu zawodowym? Co ma dla Ciebie największe znaczenie życiu prywatnym?
• Oceny - co najbardziej cenisz w sobie, a co w innych w życiu prywatnym?
• Wola - dla Ciebie to energia, entuzjazm, czy odruch i instynkt?
• Emocje - nie bój się tym bardziej im bardziej się boisz
4. Ja i ludzie
• Talenty - warto z nich korzystać, bo dają energię i rozwój
• Rzemieślnicy - warto z nich korzystać, bo dają pewność i stabilizację
• Zaufanie. Ufam i nigdy się zawiodłem - ufam, bo nigdy się nie zawiodłem
• Kontrola. Sprawdzam i zawsze mam pewność - sprawdzam by zawsze mieć pewność.
5. Decyzje i wybory
• Różnice - bo ludzie, sytuacje i produkty różnią się pomiędzy sobą?
• Podobieństwa - bo ludzie, sytuacje i produkty są w gruncie rzeczy do siebie podobni?
6. Wszystko wiem, ale jak to powiedzieć
• Sense making – potęga języka
• Kwadrat komunikacji von Thuna
• Ćwiczenie „Stenogram z rozmowy”
• Asertywnie: Ja Ok. – Ty Ok.
• Agresywnie: Ja Ok. – Ty nie Ok.
• Biernie: Ja nie Ok. – Ty Ok.
• Manipulacyjnie: Ja nie Ok. – Ty nie Ok.
7. Zarządzanie priorytetami
• Priorytet, czy w ogóle istnieje?
• Priorytet, jeśli istnieje, to czym tak naprawdę jest?
• Priorytet, czy w ogóle istnieje?
• Priorytet najważniejszy – praca/życie prywatne, czy istnieje odpowiedź?
• Oczekiwania uczestników wobec szkolenia
• Weryfikacja potrzeb
2. Menedżerskie zarządzanie czasem
• Ile godzin ma doba?
• Kiedy brakuje Ci czasu, to masz go za dużo
• Czy można zatrzymać czas?
• Czas pracy – czas prywatny
• Idea work/ life balance
• Jak płynie czas – nie dla każdego tak samo
• Czy czas to samo, co tempo załatwiania spraw?
3. Motywowanie siebie i innych
• Postawy - budowanie dobrych relacji ze sobą (polubienie siebie) oraz z innymi ludźmi
• Wartości - co ma dla Ciebie największe znaczenie życiu zawodowym: emocje, uczucia, umiejętności, postawy, osobowość?
• Przekonania - co najbardziej cenisz w sobie, a co w innych w życiu zawodowym? Co ma dla Ciebie największe znaczenie życiu prywatnym?
• Oceny - co najbardziej cenisz w sobie, a co w innych w życiu prywatnym?
• Wola - dla Ciebie to energia, entuzjazm, czy odruch i instynkt?
• Emocje - nie bój się tym bardziej im bardziej się boisz
4. Ja i ludzie
• Talenty - warto z nich korzystać, bo dają energię i rozwój
• Rzemieślnicy - warto z nich korzystać, bo dają pewność i stabilizację
• Zaufanie. Ufam i nigdy się zawiodłem - ufam, bo nigdy się nie zawiodłem
• Kontrola. Sprawdzam i zawsze mam pewność - sprawdzam by zawsze mieć pewność.
5. Decyzje i wybory
• Różnice - bo ludzie, sytuacje i produkty różnią się pomiędzy sobą?
• Podobieństwa - bo ludzie, sytuacje i produkty są w gruncie rzeczy do siebie podobni?
6. Wszystko wiem, ale jak to powiedzieć
• Sense making – potęga języka
• Kwadrat komunikacji von Thuna
• Ćwiczenie „Stenogram z rozmowy”
• Asertywnie: Ja Ok. – Ty Ok.
• Agresywnie: Ja Ok. – Ty nie Ok.
• Biernie: Ja nie Ok. – Ty Ok.
• Manipulacyjnie: Ja nie Ok. – Ty nie Ok.
7. Zarządzanie priorytetami
• Priorytet, czy w ogóle istnieje?
• Priorytet, jeśli istnieje, to czym tak naprawdę jest?
• Priorytet, czy w ogóle istnieje?
• Priorytet najważniejszy – praca/życie prywatne, czy istnieje odpowiedź?
Czas trwania
9:00 - 17:00
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
2 dni, 16 godzin
Aktualne terminy szkoleń znajdą Państwo na stronie:
www.wikconsulting.pl
Prelegenci

TOMASZ WYPYCH
Doświadczony menedżer, konsultant biznesowy, trener, coach, PR-owiec. Jedyny w Polsce trener uczestniczący w programie ABC Projekt – europejskim projekcie dotyczącym compliance w medycynie i farmacji.
Doświadczenie zawodowe
• Przez 13 lat pracował w polskich i międzynarodowych firmach farmaceutycznych na stanowiskach m.in. menedżera i dyrektora regionalnego, trenera, konsultanta PR, szefa grupy projektowej działu marketingu
• Dyrektor Wykonawczy Wielospecjalistycznego Centrum Medycznego/Szpitala w Warszawie
• Założyciel Promovia Media Publishing, agencji PR i Customer Publishing pracującej m.in. dla Casino Poland, ECE Polska, Polfy Pabianice, Aflopy
• Zrealizował 1200 sesji i dni coachingowych
• Dziennikarz prasowy (Agora, Bauer), radiowy (publiczne i komercyjne) i telewizyjny (publiczna) – wydawca i redaktor prowadzący.
Specjalizacja w obszarze szkoleń i konsultingu
• Szkolenia i warsztaty sprzedażowe (techniki i psychologia sprzedaży, budowanie relacji, sprzedaż a promocja)
• Zwiększanie efektywności i rentowności zespołów przedstawicieli handlowych oraz strategii marketingowych
• Rozwój osobisty
• Zarządzanie emocjami. Obrona przed stresem i wpływem otoczenia
• Reguły wpływu społecznego
• Obrona przed psychomanipulacjami
• Rozmowa z trudnym pacjentem, z rodziną pacjenta w trudnej sytuacji
• Restrukturyzacja i przekształcenia w placówkach służby zdrowia i ochrony medycznej
• Rozwijanie kompetencji menedżerskich
• Budowanie autorytetu menedżera i jego roli na rynku o dużej i agresywnej konkurencji
• Komunikacja interpersonalna w zespołach handlowców, działów PR i marketingu, dla menedżerów
• Restrukturyzacja i przekształcenia w placówkach służby zdrowia i ochrony medycznej
Wykształcenie
• Ukończył Akademię Medyczną, Wydział Farmaceutyczny w Łodzi
• Absolwent Executive MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
• Absolwent szkoleń trenerskich - Management and Training IMS School oraz Szkoły Trenerów Training Partners
• Uczestnik kilkudziesięciu kursów i warsztatów aktualizujących zdobytą wiedzę
Doświadczony menedżer, konsultant biznesowy, trener, coach, PR-owiec. Jedyny w Polsce trener uczestniczący w programie ABC Projekt – europejskim projekcie dotyczącym compliance w medycynie i farmacji.
Doświadczenie zawodowe
• Przez 13 lat pracował w polskich i międzynarodowych firmach farmaceutycznych na stanowiskach m.in. menedżera i dyrektora regionalnego, trenera, konsultanta PR, szefa grupy projektowej działu marketingu
• Dyrektor Wykonawczy Wielospecjalistycznego Centrum Medycznego/Szpitala w Warszawie
• Założyciel Promovia Media Publishing, agencji PR i Customer Publishing pracującej m.in. dla Casino Poland, ECE Polska, Polfy Pabianice, Aflopy
• Zrealizował 1200 sesji i dni coachingowych
• Dziennikarz prasowy (Agora, Bauer), radiowy (publiczne i komercyjne) i telewizyjny (publiczna) – wydawca i redaktor prowadzący.
Specjalizacja w obszarze szkoleń i konsultingu
• Szkolenia i warsztaty sprzedażowe (techniki i psychologia sprzedaży, budowanie relacji, sprzedaż a promocja)
• Zwiększanie efektywności i rentowności zespołów przedstawicieli handlowych oraz strategii marketingowych
• Rozwój osobisty
• Zarządzanie emocjami. Obrona przed stresem i wpływem otoczenia
• Reguły wpływu społecznego
• Obrona przed psychomanipulacjami
• Rozmowa z trudnym pacjentem, z rodziną pacjenta w trudnej sytuacji
• Restrukturyzacja i przekształcenia w placówkach służby zdrowia i ochrony medycznej
• Rozwijanie kompetencji menedżerskich
• Budowanie autorytetu menedżera i jego roli na rynku o dużej i agresywnej konkurencji
• Komunikacja interpersonalna w zespołach handlowców, działów PR i marketingu, dla menedżerów
• Restrukturyzacja i przekształcenia w placówkach służby zdrowia i ochrony medycznej
Wykształcenie
• Ukończył Akademię Medyczną, Wydział Farmaceutyczny w Łodzi
• Absolwent Executive MBA w Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie
• Absolwent szkoleń trenerskich - Management and Training IMS School oraz Szkoły Trenerów Training Partners
• Uczestnik kilkudziesięciu kursów i warsztatów aktualizujących zdobytą wiedzę
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Warszaswa
Warszawa
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
netto
1 290
zł
Cena zawiera:
- materiały szkoleniowe, lunch, przerwy kawowe, konsultacje przez e-mail z trenerem w okersie 2 tygodni od zakończenia szkolenia
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
woj. wielkopolskie
WIK Consulting to grono wysoko wykwalifikowanych konsultantów oraz trenerów z doświadczeniem menedżerskim i biznesowym, wyniesionym z różnych branż, posiadających na swoim koncie wiele zrealizowanych z sukcesem projektów doradczych i szkoleniowych.
...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Szczegółowe informacje dotyczące szkolenia można uzyskać drogą telefoniczną lub mailową kontakt:
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 240 99 17
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
Tel: +48 509 667798
Tel: +48 22 240 99 17
Fax: +48 22 379 64 83
mail: szkolenia@wikconsulting.pl
www.wikconsulting.pl
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
WIK Consulting
62-510 Konin
Różyckiego 2/23
Powiadomienia o nowych terminach