Szkolenie: Skuteczny specjalista działu handlowego. Jak najkorzystniej zawrzeć umowę sprzedaży i dobrać najlepsze taktyki negocjacyjne.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/skuteczny-specjalista-dzialu-handlowego-jak-najkorzystniej-zawrzec-umowe-sprzedazy-i-dobrac-najlepsze-taktyki-negocjacyjne-61662-id17740

Informacje o szkoleniu

  • Skuteczny specjalista działu handlowego. Jak najkorzystniej zawrzeć umowę sprzedaży i dobrać najlepsze taktyki negocjacyjne.


    ID szkolenia: 61662
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Prawo Handel i FMCG
  • Adres szkolenia:

    Hotel Diament Plaza****
    Dworcowa 9
    40-012 Katowice
    woj. śląskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 15-16.06.2015
    Godziny zajęć (czas trwania):
    10.00-16.00 I dnia, 9.00-15.00 II dnia.
  • Organizator szkolenia:

    ATL Achievement Through Learning Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Dlaczego ten temat zasługuje na szczególną uwagę:

W ramach programów szkoleń z negocjacji najczęściej uczestnicy odgrywają scenki negocjacyjne na przykładach mało związanych z rzeczywistymi negocjacjami handlowymi. Ten program służy jednak pogłębieniu wiedzy handlowca – jak zachować się w sytuacjach trudnych, jaką taktykę zastosować, jak odczytać zamierzenia kupującego i ostatecznie osiągnąć swój cel handlowy.
Kulminacją programu jest inscenizacja negocjacji, najpierw korespondencyjnych, pomiędzy grupami tworzącymi hierarchicznie zorganizowane firmy i zebranymi w różnych pomieszczeniach, a na końcu – negocjacji przy wspólnym stole rokowań, z wykorzystaniem konkretnych kalkulacji, dokumentów i oczywiście… taktyk negocjacyjnych. Nad przebiegiem negocjacji czuwa trener z bogatym doświadczeniem negocjacyjnym, zdobytym na wielu światowych rynkach. Korzyści, jakie można odnieść z tak praktycznej wiedzy i wymiany doświadczeń także pomiędzy uczestnikami są argumentami, za traktowaniem naszego szkolenia jako niezbędnej inwestycji.

Jakie przykładowe umiejętności szkolenie zapewni uczestnikom:

• zapoznanie z uwarunkowaniami prawno-zwyczajowymi i zasadami organizacji procesu zawierania umów oraz uzyskanie porad na temat rozwiązywania problemów w pracy handlowca,
• przećwiczenie najczęściej stosowanych taktyk negocjacyjnych oraz niekonwencjonalnych sposobów negocjowania umów handlowych przez sprzedającego,
• wykształcenie umiejętności analizy ryzyka i formułowania propozycji w różnych sytuacjach,
• uzyskanie praktycznych porad dotyczących obrony handlowca przed próbami manipulacji w negocjacjach.

Szkolenie skierowane jest do:

Do kogo kierujemy nasze szkolenie:
Kadry menedżerskiej i handlowców, pracowników działów: handlowego, sprzedaży, eksportu oraz wszystkich osób odpowiedzialnych za negocjowanie i zawieranie umów z partnerami handlowymi. Zapraszamy także kupujących!

Program szkolenia:

1. ORGANIZACJA PROCESU SPRZEDAŻY.

 Logistyka sprzedaży i procedury wpływające na postępowanie handlowca.
 Źródła informacji o klientach w różnych branżach i weryfikacja nabywcy.
 System uwarunkowań prawnych umów sprzedaży.
 Koncepcje promocji oferty handlowej przez handlowca.
 Analizy wspierające pracę handlowca i źródła informacji.

2. ZAWIERANIE UMÓW PRZEZ HANDLOWCÓW.

 Przygotowanie skutecznej oferty handlowej.
 Proces ofertowy i prawne aspekty oferty.
 Niebezpieczeństwa związane z ofertami.
 Problemy związane z rozliczeniami umów sprzedaży i zabezpieczenia odroczonej płatności.
 Wykorzystanie nowych postanowień ustawy o terminach płatności.
 Zabezpieczenia i podstawowe klauzule umów sprzedaży.
 Posługiwanie się Ogólnymi Warunkami Sprzedaży i włączanie ich do umów.

3. NEGOCJACJE Z KLIENTAMI.

 Wprowadzenie do negocjacji.
 Etapy negocjacji.
 Wykorzystanie rekwizytów negocjacyjnych.
 Negocjowanie ceny i innych warunków umowy.
 Zastosowanie i werbalizacja kilkudziesięciu taktyk negocjacyjnych.
 Wskazanie metod obrony przed taktykami klienta.
 Brudne chwyty i manipulacje stosowane przez klientów.
 Rozpoznawanie obszaru negocjacji i ustępstw partnera.
 Kreowanie wizerunku i budowanie własnej siły.
 Mowa ciała w negocjacjach.
 Taktyki retoryczne w negocjacjach.
 Testowanie limitów klienta.
 Przełamywanie impasu, nie okazując słabości i nie zrywając negocjacji.

4. INSCENIZACJA NEGOCJACJI HANDLOWYCH (CASE).

 Ćwiczenia negocjacyjne przygotowywane w zespołach.
 Etap wymiany korespondencji w celu określenia pozycji wyjściowych.
 Negocjacje umowy przy stole negocjacyjnym.

 Uczestnicy otrzymują komplet materiałów do wykorzystania w praktyce.
 DODATKOWO! Konsultacje po szkoleniu przez Internet.
 NOWOŚC! Zachęcamy uczestników do przesyłania pytań na minimum 10 dni przed szkoleniem.

SZKOLENIA ZAMKNIĘTE DLA GRUP JUŻ OD 5 OSÓB – JEŻELI JESTEŚCIE PAŃSTWO ZAINTERESOWANI REALIZACJĄ TEGO SZKOLENIA W SWOJEJ FIRMIE PROSIMY O KONTAKT TELEFONICZNY: 22 218 93 00/01.

Szkolenia zamknięte organizowaliśmy dla:
ABB Sp. z o.o., ALSTOM Power Sp. z o.o., ALTADIS POLSKA S.A., ArcelorMittal Refractories Sp. z o.o., Backer OBR Sp. z o.o., Bahlsen Polska Sp. z o.o., Bank Ochrony Środowiska S.A., BARLINEK S.A., BE & K Europe Sp. z o.o., BELL P.P.H.U., Capgemini Polska Sp. z o.o., RADWAR S.A. , Dedra-Exim Sp. z o.o., Dora – Metal Sp. z o.o., Energoserwis S.A., Elektrociepłownie Warszawskie S.A., Fabryka Mebli Okrętowych FAMOS Sp. z o.o., Fabryka Porcelany „Wałbrzych” S.A., Famot Pleszew Sp. z o.o., Federal-Mogul Bimet S.A., Federal – Mogul Gorzyce S.A., Grupa Azoty Zakłady Azotowe „Puławy” S.A. Kronospan Polska, Grupa Lotos S.A., Górnośląski Zakład Elektroenergetyczny S.A., Huta Zawiercie S.A., Huta Pokój S.A., „HOLDING-ZREMB” Gorzów S.A., IMPEL S.A., INCO-VERITAS S.A., International Paper-Kwidzyn Sp. z o.o., KAN Sp. z o.o. Kompania Piwowarska S.A., Kongskilde Polska Sp. z o.o., Magneti Marelli Aftermarket Sp. z o.o., MAN Trucks Sp. z o.o., Maersk Polska Sp. z o.o., Marsh Sp. z o.o., Merck Sp. z o.o., Metalpol Węgierska Górka Sp. z o.o., Neapco Europe Sp. z o.o., Opel Polska Sp. z o.o., OBR Centrum Techniki Morskiej S.A. w Gdyni, ORLEN OIL Sp. z o.o., PCC Rokita S.A., Philips Lighting Poland S.A., PKN Orlen S.A., POCH S.A., Polcotton Sp. z o.o., PORTA KMI Poland Sp. z o.o., Przemysłowe Centrum Optyki S.A., Przedsiębiorstwo Materiałów Ogniotrwałych „KOMEX” Sp. z o.o., PP „Porty Lotnicze”, PFLEIDERER GRAJEWO S.A., PFLEIDERER PROSPAN S.A., RADMOR S.A., Ryłko Sp. z o.o., Sanitec Koło Sp. z o.o., Siemens Sp. z o.o., STOMIL S.A., Tedrive Poland Sp. z o.o., TI Poland Sp. z o.o., TZMO S.A., Valvex S.A., VOLVO Polska Sp. z o.o., Winterhalter Gastronom Polska Sp. z o.o., Wood-Mizer Industries Sp. z o.o., Wrigley Poland Sp. z o.o., Warszawskie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., Wojskowe Zakłady Lotnicze Nr 2 S.A., Wrocławskie Zakłady Zielarskie „Herbapol” S.A. Südzucker Polska S.A., ZAK S.A., ZENTIS POLSKA Sp. z o.o.

Informacje o prelegentach:

Dr hab. Wojciech Budzyński.
Jest uznanym specjalistą w zakresie zawierania, negocjowania i rozliczania umów handlowych (w tym zakupowych) z partnerem krajowym i zagranicznym. Pracował jako prezes przedsiębiorstwa handlu zagranicznego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, ostatnio jako szef zespołu ekspertów Banku Światowego. Pracuje też w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Szkoleniami handlowymi zajmuje się od 30 lat. Jest długoletnim doradcą wielu firm polskich i międzynarodowych korporacji w Polsce, w tym w zakresie negocjacji z partnerami zagranicznymi, analizy umów pod względem pułapek i niekorzystnych sformułowań, dochodzenia roszczeń i reklamacji. Od 1983 roku przeszkolił kilkadziesiąt tysięcy menedżerów i handlowców, autor wielu wydawnictw poświęconych tematyce handlowej, m.in.: „Negocjowanie i zawieranie umów handlowych. Analiza uwarunkowań, ryzyk, pułapek i zabezpieczeń”, „Handel zagraniczny dla menedżerów”, „Zawieranie i realizowanie kontraktów z partnerem zagranicznym”, „Prawo międzynarodowe. Transakcje międzynarodowe” - Podręcznik na Studia Master of Business Administration, „Międzynarodowe reguły realizacji kontraktu. Incoterms 1990. Combiterms 1990. Amerykańskie Definicje Handlowe RAFTD”, „Leksykon handlu zagranicznego. Rozliczenia finansowe”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego. Opis i wzory dokumentów”, „Eksport – import według Incoterms 1990”- (program komputerowy na dyskietce), „Realizacja kontraktu importowego i eksportowego według Incoterms 1990”, „Zawieranie i realizacja kontraktów z partnerem zagranicznym”, współautor: „Incoterms 1990 w transakcjach handlu zagranicznego. Przewodnik.”, „Słownik dokumentów handlu zagranicznego”, „Wykładnia terminów handlowych Incoterms 1990.”

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1 - Promocyjna dla osób zgłoszonych do dnia 3.06.2015
  • 1 - po okresie promocji
  • 890 - dla mikro / małych firm (zatrudnienie poniżej 10 / 50 osób)

Cena zawiera:

wysoki poziom merytoryczny i organizacyjny szkolenia, uczestnictwo w szkoleniu w małych grupach, materiały szkoleniowe w segregatorze, zaświadczenie ukończenia szkolenia, obiad, przerwy kawowe.

Dostępne zniżki:

  • 10% - przy zgłoszeniu 2 osób
  • 15% - przy zgłoszeniu 3 osób
  • 20% - przy zgłoszeniu 4 osób

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

.

Szkolenie, kurs: Skuteczny specjalista działu handlowego. Jak najkorzystniej zawrzeć umowę sprzedaży i dobrać najlepsze taktyki negocjacyjne.