Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/skuteczny-sprzedawca-radzenie-sobie-z-trudnym-klientem-61793-id5246

Informacje o szkoleniu

  • SKUTECZNY SPRZEDAWCA - RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM


    ID szkolenia: 61793
    Typ: Szkolenia
    Kategoria: Sprzedaż, obsługa klienta Umiejętności osobiste
  • Termin szkolenia:

    Adres szkolenia:

    Art Of Finance
    Pomorska 10/4
    30-039 Kraków
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Szkolenie 1-dniowe w godz. 9:00- 17:00, łączna liczba godzin: 8 godzin zegarowych, w tym: 8 dydaktycznych szkolenia (po 45 min.), 2 przerwy kawowe po 15 min. każda oraz przerwa obiadowa 1 h zegarowa
  • Organizator szkolenia:

    ART OF FINANCE Doradztwo Biznesowe Szczepan Brzeski
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

EFEKTYWNE TECHNIKI SPZREDAŻY: SKUTECZNA SPRZEDAŻ
Wyznaczniki sukcesu w obsłudze klienta- prospecting, czyli pozyskiwanie klienta
Rola komunikacji w budowaniu relacji z klientami
System wartości klienta - pytania o wartości, czyli co jest naprawdę ważne dla klienta
Zdefiniowanie i zrozumienie motywacji klienta do zakupu
Techniki docierania do rzeczywistych potrzeb klienta
Systemy reprezentacji, czyli jak myślą wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy, i jak wykorzystać tę wiedzę w procesie sprzedaży - Typologia klienta i metody radzenia sobie z różnymi grupami klientów
Metody budowania własnej wiarygodność i zaufania klienta
STRES W PRACY ZAWODOWEJ:
Rola asertywności i jej wpływ na naszą relację z klientem
Zarządzanie stresem - specyfika emocji pojawiających się w kontakcie klientem
Sposoby radzenie sobie w sytuacjach trudnych (zarzuty - reklamacje)- metody
odreagowania negatywnych emocji
Analiza realnych sytuacji zawodowych uczestników

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które pragną rozwijać umiejętności z zakresu efektywnej sprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji Klienta.

Program szkolenia:

a) Cel główny:

- analiza procesu sprzedaży- pogłębienie wiedzy dotyczącej technik skutecznej sprzedaży
- doskonalenie umiejętności radzenia sobie ze stresem w pracy handlowca

b) Cele szczegółowe:

• w zakresie wiedzy:
- pogłębienie wiedzy z zakresu efektywnych technik sprzedaży
- zwiększenie efektywności komunikacyjnych w rozmowach sprzedażowych przy obsłudze klientów

• w zakresie umiejętności:
- nabycie umiejętności z zakresu technik sprzedaży i reguł wywierania wpływu
- doskonalenie umiejętności nawiązywania kontaktów z klientami
- umiejętność reagowania w sytuacjach stresowych

• w zakresie postaw:
- kształtowanie efektywnej postawy pro-sprzedażowej

Informacje o prelegentach:

Renata Murawska
Trener i konsultant biznesu, specjalizuje się w strategii rozwoju organizacji. Wcześniejsze doświadczenie zawodowe obejmuje pracę w takich dziedzinach jak: zarządzanie sprzedażą, komunikacja, zasoby ludzkie, marketing, public relations. Opracowuje i prowadzi praktyczne programy szkoleniowe ukierunkowane na rozwój kon-kretnych umiejętności „miękkich” w szczególności z zakresu: efektywnych technik sprzedaży, zarządzania ludźmi i komunikacji. Prowadzi indywidualny coaching dla wyższej kadry managerskiej. Ukończyła studia MBA

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 360 zł

Cena zawiera:

przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Cena: 360,00 zł brutto za osobę/ 45,00 zł brutto za godzinę

Wydarzenie: SKUTECZNY SPRZEDAWCA - RADZENIE SOBIE Z TRUDNYM KLIENTEM