O szkoleniu
dziennik „Rzeczpospolita" i ośrodek THINKTANK serdecznie zapraszają do udziału w II edycji specjalnego programu edukacyjnego, przygotowanego z myślą o przywódcach, liderach, kadrze zarządzającej, menedżerach, osobach, które chcą lepiej zarządzać w czasach „nowej normalności” a jednocześnie myślą o ekspansji na rynki międzynarodowe.
Smart MBA to połączenie wiedzy menedżerskiej z praktycznymi doświadczeniami liderów, wnioskami z trendów i obserwacjami wynikającymi z tego, co dzieje się na świecie w czasie ostatnich kilkunastu miesięcy. Smart MBA to kompleksowy program menedżerski nastawiony na inspirowanie.
Konsultantem naukowym jest prof. Andrzej Blikle, przedsiębiorca, ale także prof. informatyki i doświadczony wykładowca. Zespołem wykładowców kieruje dr Małgorzata Bonikowska, współtwórca i prezes ośrodka THINKTANK, europeista i komentator spraw międzynarodowych, a jednocześnie menedżer z 20-letnim doświadczeniem. Wśród Ekspertów przedstawiciele rynku krajowego i zagranicznego, menedżerowie, praktycy, doradcy i liderzy opinii.
Czas niepewności to czas Liderów.
Jak funkcjonować w obecnych czasach, kiedy nie wiadomo, co będzie za rok, ani nawet za miesiąc? Jak planować działania firmy kiedy dane się błyskawicznie dezaktualizują? Jak pracować z zespołem, złożonym z ludzi pełnych niepewności, niepokoju i frustracji? Dla menedżerów i liderów to czas próby, wyzwań, poszukiwania nowych rozwiązań.
Przez ostatnie półtora roku naszą rzeczywistość nieustannie się przeobraża, zmieniają się nasze przyzwyczajenia, możliwości, standardy. Jest to czas rezygnacji z wielu dotychczas znanych rzeczy, a zarazem czas, w którym mamy szansę zacząć funkcjonować w zupełnie nowy sposób – czas przestawienia się na inne tory, znalezienia lepszych recept na codzienne życie, zorganizowanie pracy i procesów w naszych organizacjach, wprowadzenie nowych form działania, nowych produktów i usług. Zobaczmy w tym kryzysie szansę. Spróbujmy pomyśleć, jak inaczej możemy podejść do tego, co robimy. To szczególnie ważny czas dla menedżerów i liderów, bo oni określają cele w firmach, organizują pracę innym, są przywódcami. Im pewniejszy swoich decyzji lider, tym bezpieczniej czuje się z nim jego zespół. Skąd brać tę pewność? Czerpać z doświadczeń własnych i innych, uczyć się i rozumieć, poznawać i oswajać nowe, ryzykować i wyciągać wnioski, myśleć i obserwować.
Smart MBA jest odpowiedzią na wyzwania, z którymi styka się obecnie kadra zarządzająca. Przygotowaliśmy program, który pomaga zrozumieć procesy zachodzące w Europie i na świecie, prześledzić trendy, które formują rzeczywistość gospodarczą i wpływają na „nową normalność”, wymienić doświadczenia, obserwacje i dobre praktyki, a przede wszystkim znaleźć odpowiedzi co robić i jak działać.
To program dla wszystkich, którzy czują, że ich wiedza przestaje być wystarczająca, wymaga uzupełnienia i uporządkowania na nowo.
Zróbmy to razem!
Korzyści, jakie daje SMART MBA:
• Otrzymasz konkretną i praktyczną wiedzę z zarządzania i przywództwa w niestabilnych czasach „nowej normalności”;
• Uzyskasz lepszą orientację w procesach i wydarzeniach w Europie i na świecie w gospodarce i poza nią;
• Dowiesz się jakie trendy sterują dziś rozwojem biznesu i motywacją liderów z różnych części świata;
• Poznasz zasady dyplomacji ekonomicznej i jej wpływu na biznes i ekspansję zagraniczną firm;
• Poszerzysz wiedzę o wpływie rewolucji technologicznej na zarządzanie i działania firm;
• Poznasz zagadnienia związane z zarządzaniem finansowym i sytuacją na międzynarodowych rynkach finansowych;
• Uzyskasz wiedzę i inspiracje, które pomagają tworzyć i realizować efektywne strategie działania firm w czasie pandemii;
• Poznasz mechanizmy, które wpływają na myślenie i działanie ludzi;
• Wzmocnisz umiejętności negocjacyjne i mediacyjne;
• Nauczysz się lepiej rozwiązywać konflikty między ludźmi i organizacjami;
• Poprawisz swoje umiejętności komunikacyjne, zwłaszcza w mediach społecznościowych;
• Zdobędziesz nową perspektywę działania dzięki dyskusjom i interakcjom z wykładowcami i innymi uczestnikami programu.
Program skierowany jest do przywódcow, liderów, kadrze zarządzającej, menedżerach, osobach, które chcą lepiej zarządzać w czasach „nowej normalności” a jednocześnie myślą o ekspansji na rynki międzynarodowe.
Program szkolenia
Piątek
17 września 2021
MODUŁ I: FIRMA W GLOBALNYM ŚWIECIE
15:45
Czas na logowanie
16:00
Oficjalne rozpoczęcie programu edukacyjnego
Barbara Dąbrowska, project manager, dział konferencji i szkoleń dziennika "Rzeczpospolita"
16:00
Przywitanie, wprowadzenie do programu edukacyjnego.
dr Małgorzata Bonikowska
• Cele, zakres tematyczny i przebieg zajęć ]
• Sylwetki wykładowców
• Prace zaliczeniowe
17:00
Przerwa
17:05
Co się dzieje z naszym światem? Dyskusja inauguracyjna.
prof. Andrzej Blikle , dr Małgorzata Bonikowska , prof. Bogdan Góralczyk
• Jak pandemia wpływa na procesy zarządcze i działania liderów w biznesie i polityce?
• Jak może wyglądać nasza „nowa normalność”?
• Jakie lekcje z kryzysu wyciągnęła Europa?
• Co nas czeka w tej dekadzie w stosunkach międzynarodowych i w gospodarce?
19:05
Przerwa
19:15
Mapa świata: strefy polityczno-społeczno-kulturowe.
dr Małgorzata Bonikowska
• Jak wygląda obecnie mapa polityczno-społeczno-kulturowa świata?
• Jak daleko sięgają strefy wpływów najważniejszych obszarów cywilizacyjnych?
• Co chcą osiągnąć najsilniejsi gracze?
• Jaki porządek międzynarodowy może się wyłonić z obecnego nieładu?
21:15
Zakończenie
DZIEŃ II
Sobota
18 września 2021
09:00
Czas na logowanie
09:15
Rynki międzynarodowe. Spojrzenie globalne.
(wystąpienie w języku angielskim)
prof. Salvatore Babones
• Jak wygląda dziś mapa gospodarcza świata?
• Jakie rynki się liczą i jakie są między nimi zależności?
• Czy Europa i jej najsilniejsze gospodarczo kraje mogą nadawać ton globalnym procesom rozwojowym?
• Jakie będą losy globalizacji i jak na to wpływa rywalizacja amerykańsko-chińska?
11:15
Przerwa
11:30
Handel międzynarodowy w XXI wieku.
Andrzej Dycha
• Po co nam Światowa Organizacja Handlu?
• Z kim Europa ma zawarte umowy o wolnym handlu czyli z kim handlujemy na preferencyjnych warunkach?
• Jakie rynki regionalne są najbardziej atrakcyjne dla polskich firm i dlaczego? Chiny, Indie, NAFTA, ASEAN, WNP, regionalne rynki Afryki, MERCOSUR.
13:30
Przerwa
13:45
Rynki zagraniczne i dyplomacja ekonomiczna.
Katarzyna Kacperczyk
• Co to jest dyplomacja ekonomiczna i na czym polegają jej zadania?
• Co może zyskać firma dzięki współpracy z placówkami swojego państwa za granicą?
• Jak wygląda system współpracy administracji i biznesu w Polsce i innych krajach UE w przypadku ekspansji zagranicznej?
15:45
Przerwa
16:00
Doing business – praktyczne aspekty współpracy z partnerami zagranicznymi w Europie, USA i Azji
(rozmowa w języku angielskim).
dr Małgorzata Bonikowska , Tony Houch , JJ Singh
• Czym się różni funkcjonowanie na rynku UE w porównaniu z rynkiem USA i rynkami azjatyckimi?
• Co warto wiedzieć o mentalności i kulturze biznesowej innych państw, aby działać tam efektywnie?
• Jakie najczęstsze błędy popełniają polscy przedsiębiorcy i menedżerowie na rynkach pozaeuropejskich?
17:00
Zakończenie
DZIEŃ III
Piątek
1 października 2021
MODUŁ II: ZARZADZANIE FIRMĄ I LUDŹMI W NOWYCH CZASACH (online)
15:45
Czas na logowanie
16:00
Zarzadzanie - można inaczej!
prof. Andrzej Blikle
• Firmy w różnych kolorach – style zarządzania.
• Jak zarządzać bez kontroli?
• Co nas najsilniej motywuje do pracy?
18:00
Przerwa
18:10
Zarzadzanie - można inaczej (c.d.)
prof. Andrzej Blikle
• Czy można zrezygnować z hierarchii i postawić na wartość?
• Jaka organizacja pracy najskuteczniej buduje kreatywność?
20:10
Przerwa
20:15
Zarzadzanie - można inaczej (c.d.)
prof. Andrzej Blikle
• zarządzanie jako sztuka komunikacji
21:15
Zakończenie
DZIEŃ IV
Sobota
2 października 2021
09:00
Czas na logowanie
09:15
Praca w kryzysowych czasach. Wyzwania dla liderów.
Piotr Wielgomas
• Jak pandemia i czasy VUCA wpływają na rynek pracy w Polsce i Europie?
• Jakie największe wyzwania stoją dziś przed pracodawcami?
• Jak sobie radzą polscy liderzy i co o tym myślą ich podwładni? (wyniki badań)
11:15
Przerwa
11:30
Rynek pracy – aktualne trendy i praktyki pracodawców.
Piotr Wielgomas
• Jakie są trendy w formułowaniu „nowej normalności” w sferze pracy i zarządzania?
• Trendy rekrutacyjne. Jak szukać nowych pracowników?
• Trendy zwolnieniowe. Jak przeprowadzić restrukturyzację zatrudnienia?
• Jak optymalnie organizować pracę w firmie? Przykłady i rekomendacje.
• Jakie są plusy i minusy pracy zdalnej? – opinie pracowników i zarządów (wnioski z badań).
13:30
Przerwa
13:45
Zarządzanie zmianą w firmie. Jak przez to przejść?
Katarzyna Niezgoda
• Dlaczego ludzie nie lubią zmian?
• Czynniki wpływające na modyfikowanie sposobów zarządzania organizacją.
• Najważniejsze style menedżerskie i ich charakterystyka
15:45
Przerwa
16:00
Zarządzanie zespołem.
Katarzyna Niezgoda
• Budowanie i motywowanie zespołów.
17:00
Zakończenie
DZIEŃ V
Piątek
15 października 2021
MODUŁ III: KOMUNIKACJA I NOWE TECHNOLOGIE W ZARZĄDZANIU (online)
15:45
Czas na logowanie
16:00
Marketing w postindustrialnym świecie.
Julia Kozak, partnerka w spółce konsultingowej C.point
• Komunikacja społeczna w XXI wieku. Cechy charakterystyczne.
• Czy marka ma wciąż znaczenie dla konsumentów?
• Jak się tworzy strategie komunikacyjne dla firm i produktów?
18:00
Przerwa
18:10
Jak budować markę w „nowej normalności”?
Julia Kozak, partnerka w spółce konsultingowej C.point
• Pozycjonowanie marki a zachowania konsumentów - globalne trendy.
• Co robić, aby nasza marka i produkty były znane?
• Jak budować skojarzenia z naszą marką? Metody i rekomendacje.
20:10
Przerwa
20:15
Rola i budowanie marki. Przykłady.
(wystąpienie w języku angielskim)
Edward Strasser , Julia Kozak, partnerka w spółce konsultingowej C.point
• Jaką rolę pełnią marki w światowych zmaganiach firm?
• Marka w kłopotach – co robić? Przykłady strategii
• Jak giganci wzmacniają swoje marki?
21:15
Zakończenie
DZIEŃ VI
Sobota
16 października 2021
09:00
Czas na logowanie
09:15
Nowe technologie jako element zarządzania.
Tomasz Klekowski
• Jak nowe technologie wpływają na biznes i jego otoczenie?
• O co chodzi w transformacji cyfrowej? Kontrola procesów, optymalizacja kosztów, dotarcie do klientów, nowe źródła przychodów.
11:15
Przerwa
11:20
Praktyka wdrażania i korzystania z nowych technologii w biznesie.
Tomasz Klekowski
• Jak usprawnić funkcjonowanie firmy dzięki wykorzystaniu nowoczesnych rozwiązań cyfrowych? Czy transformacja cyfrowa jest dla każdej firmy?
• Jak przygotować organizację do przeprowadzenia i zaakceptowania zmiany oraz wykorzystywania nowych pomysłów?
• Jak współpracować z informatykami i nauczyć informatyków współpracy z biznesem?
12:20
Przerwa
12:30
Sztuczna inteligencja. Co jej stosowanie oznacza dla społeczeństwa i państwa?
Zbigniew Gajewski
• Czym jest Sztuczna Inteligencja (SI) i czy mamy się jej bać?
• Jak SI wpływa na świat? Przykłady.
• Sztuczna Inteligencja a rynek pracy. Czy roboty nas zastąpią?
14:30
Przerwa
14:45
Wdrażanie rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji w biznesie.
Zbigniew Gajewski
• Jak SI wpływa na działania firm i zarządzanie procesami?
• Czy rozwiązania oparte na SI dotyczą także sektora MŚP?
• Jak optymalnie wdrażać SI w biznesie i ile to kosztuje? Fakty i mity.
15:45
Przerwa
16:00
Praca nad tekstem zaliczeniowym.
dr Katarzyna Młynek
• zasady tworzenia tekstu zaliczeniowego.
• modelowa struktura tekstu i jego elementy.
• wybór tematów tekstów dla każdego słuchacza.
17:00
Zakończenie
DZIEŃ VII
Piątek
5 listopada 2021
MODUŁ IV: PRZYWÓDZTWO W NOWEJ NORMALNOSCI (online)
15:45
Czas na logowanie
16:00
Teoria i praktyka przywództwa.
dr Małgorzata Bonikowska
• Jak czasy VUCA, a teraz pandemia, wpływają na teorię i praktykę przywództwa?
• Jakiego rodzaju przywództwo sprawdza się w naszych czasach?
• Sfera publiczna i biznes – w którym kierunku ewoluują modele przywództwa?
18:00
Przerwa
18:10
Power4Resilience. Sztuka pokonywania trudności i osiągania celów.
Marek Kamiński
• Cztery wymiary odporności: emocjonalny, mentalny, fizyczny, relacyjny.
• Praktyczne budowanie odporności. Diagnostyka, narzędzia, platformy.
• Odporność a nowe technologie i sztuczna Inteligencja.
• Odporność indywidulna, zespołowa i organizacyjna.
20:10
Przerwa
20:15
Przełamywanie własnych barier. Dyskusja.
dr Małgorzata Bonikowska , Marek Kamiński
• Czy warto dążyć do osiągnięcia rzeczy nieosiągalnych?
• Jak przełamywać własne wewnętrzne opory i lęk?
• Jak radzić sobie ze stresem i odpowiedzialnością za innych?
21:00
Zakończenie
DZIEŃ VIII
Sobota
6 listopada 2021
09:00
Czas na logowanie
09:15
Negocjacje w biznesie i stosunkach międzynarodowych.
dr Małgorzata Bonikowska
• Jak efektywnie negocjować? Teoria i praktyka.
• Strategie negocjacyjne. Cele i pozycje.
• Elementy procesu negocjacyjnego. Jak się przygotować?
11:30
Przerwa
11:30
Negocjacje: zasady i przykłady.
dr Małgorzata Bonikowska
• Komunikacja i psychologia społeczna w negocjacjach. Zasady.
• Style negocjacyjne. Charakterystyka i przykłady.
• Typowe sytuacje negocjacyjne w polityce i biznesie.
13:30
Przerwa
13:45
„Goniąc jednorożce”. Jak się buduje i rozwija globalny biznes?
Marek Zmysłowski
• Od pomysłu do biznesu. Skąd wiedzieć, że nasz biznes „chwyci” i ma szansę się stać globalny?
• Tworzenie firmy opartej na nowych technologiach – jak do tego podejść?
• Finansowanie i rozwój start up’u. Najczęściej popełniane błędy.
• Rozwijanie biznesu na rynkach pozaeuropejskich. Szanse i wyzwania. Przykład Afryki.
15:45
Przerwa
16:00
Praca nad tekstem zaliczeniowym
dr Katarzyna Młynek
• Omówienie tekstów nadesłanych przez słuchaczy.
• Konsultacje na temat struktury i zawartości tekstów.
• Omówienie planu publikacji tekstów.
17:00
Zakończenie
DZIEŃ IX
Piątek
19 listopada 2021
19:00
ZAKOŃCZENIE (OFF LINE) *
*Jeżeli na dwa tygodnie przed planowanym terminem wręczania certyfikatów sytuacja epidemiczna w kraju będzie pozwalała to spotkanie zostanie zrealizowane w formule stacjonarnej.
Czas trwania
Prelegenci

dr Małgorzata Bonikowska
Współtwórca i prezes ośrodka THINKTANK, wydawca magazynu „THINKTANK”, prezes Centrum Stosunków Międzynarodowych, komentator spraw europejskich w mediach polskich i zagranicznych.
Doktor nauk humanistycznych, specjalizuje się w problematyce stosunków międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem Unii Europejskiej, oraz komunikacji w instytucjach publicznych. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego (italianistyka), paryskiej Sorbony (historia i nauki polityczne) i PWST (historia kultury), ukończyła dwa programy studiów doktorskich – w Polsce (PAN) i za granicą. Odbyła także studia specjalistyczne w School of International and Public Affairs (SIPA) Uniwersytetu Columbia w Nowym Jorku w ramach stypendium Fulbrighta.
W latach 1995–1998 pracowała jako redaktor w TVP, od 1998 kierowała Centrum Informacji Europejskiej w Urzędzie Komitetu Integracji Europejskiej Przygotowała i realizowała rządowy Program Informowania Społeczeństwa o integracji Polski z UE, tworzyła sieć Regionalnych Centrów Informacji Europejskiej. W latach 2001-2008 była ekspertem Komisji Europejskiej i szefem Programu Informacji i Komunikacji KE w Polsce a potem w Bułgarii. Od 1997 roku prowadzi działalność dydaktyczną i naukową. Jest związana z Uniwersytetem Warszawskim, grupą uczelni Vistula i uczelnią Korczaka. Opublikowała kilkaset publikacji, wypromowała ponad 100 licencjatów, magistrów i dyplomantów.
prof. Andrzej Blikle
Profesor nauk matematycznych, informatyk, członek Rady Języka Polskiego i Rady Strategicznej ośrodka THINKTANK. Pracownik naukowy, specjalista w zakresie matematycznych podstaw informatyki, a także mistrz cukierniczy i przedsiębiorca.
Z wykształcenia matematyk i informatyk, w 1966 uzyskał doktorat w Polskiej Akademii Nauk, habilitował się 5 lat później z semantyki języków programowania. W 1990 uzyskał tytuł profesora. Wykładał na uni-wersytetach w Kanadzie, USA, Danii i Szwecji. Od 1996 zajmuje się zarządzaniem kompleksową jakością przedsiębiorstw TQM. Współtworzył Polskie Towarzystwo Informatyczne, i przez kilka lat był jego preze-sem. W 1993 został członkiem Europejskiej Akademii Nauk.
W latach 1990–2010 (z krótką przerwą) był prezesem rodzinnej firmy cukierniczej Blikle (istniejącej od 1869 r.), potem zasiadał w jej Radzie Nadzorczej. W 2012 jego rodzina po przekształceniach utraciła wpływ na zarządzanie firmą, ale prof. Blikle pozostał jej mniejszościowym udziałowcem.
W latach 2008-2016 był prezesem zarządu stowarzyszenia Inicjatywa Firm Rodzinnych, a w latach 2002-2005 prezesem zarządu Polskiej Federacji Producentów Żywności. Od 2007 jest członkiem Komitetu Pro-gramowego Fundacji Forum Obywatelskiego Rozwoju. Angażuje się również w wiele działalności spo-łecznych.
Autor książki „Doktryna jakości. Rzecz o skutecznym zarządzaniu” wydanej przez Onepress (2014), na-grodzonej w konkursie „Economicus” organizowanym przez „Dziennik Gazetę Prawną” oraz przez Kole-gium Nauk o Przedsiębiorstwie Szkoły Głównej Handlowej (jako najlepsza praca naukowa z zakresu nauk o przedsiębiorczości.) Do końca 2020 roku książka sprzedała się w ponad 12 tys. egzemplarzy.
prof. Salvatore Babones
Amerykański socjolog i polityk społeczny, profesor na Uniwersytecie w Sydney w Australii, doradca w Centrum Stosunków Międzynarodowych i Associate Fellow w Institute for Policy Studies (IPS). Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących ekonomii politycznej w regionie Azji Wschodniej oraz metodologii badań ilościowych w naukach społecznych. Jest autorem bądź redaktorem dziesięciu książek i kilkudziesięciu artykułów naukowych. Pisze również na tematy związane z polityką zagraniczną i społeczną Stanów Zjednoczonych, m.in. do „Foreign Affairs”
Andrzej Dycha
Politolog, urzędnik państwowy i dyplomata, w latach 2007–2010 podsekretarz stanu w Ministerstwie Rolnictwa i Rozwoju Wsi, w latach 2011–2015 podsekretarz stanu w Ministerstwie Gospodarki. W latach 2015-2017 ambasador RP w Nigerii, Republice Beninu, Gwinei, Kamerunie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Sierra Leone, Togo, a także w Gwinei Równikowej, Ghanie i Liberii.
Ukończył studia europejskie na Uniwersytecie Szczecińskim. Studiował także nauki polityczne na Université Bordeaux-IV. W latach 2004–2006 był zatrudniony w Parlamencie Europejskim. Od 2006 do 2007 pracował jako asystent w grupie politycznej Unii na Rzecz Europy Narodów w PE.
W 2009 bez powodzenia startował jako kandydat bezpartyjny z list PSL do Parlamentu Europejskiego. W lutym 2010 odszedł ze stanowiska rządowego w związku z objęciem funkcji w administracji Komisji Europejskiej. W grudniu 2011 został wiceministrem gospodarki w rządzie Donalda Tuska. Objął także funkcję krajowego koordynatora współpracy RP-OECD. Obecnie pracuje w biznesie.
Zbigniew Gajewski
Partner w Ośrodku dialogu i analiz THINKTANK. Pomysłodawca i realizator wielu nowatorskich przedsięwzięć społecznych i biznesowych. Z wykształcenia politolog, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego. Były pracownik naukowy, dziennikarz, redaktor i wydawca. W latach 2006-2016 pracował w Konfederacji Lewiatan, gdzie jako zastępca dyrektora generalnego odpowiadał za wizerunek i rozwój organizacji. W r. 2011 zainicjował Europejskie Forum Nowych Idei w Sopocie. Jako dyrektor EFNI kierował przygotowaniami do sześciu pierwszych edycji Forum.
W latach 2017-19 był dyrektorem generalnym i prezesem zarządu Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Od 2007 r. pracuje jako juror Złotych Spinaczy, najważniejszego konkursu branży PR. Jest laureatem nagród branżowych (z zespołem): Złoty Spinacz, Złota EFFIE, Proton. Współpracuje z kilkoma uczelniami wyższymi jako wykładowca komunikacji społecznej. W Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych jest wiceprzewodniczącym Rady Programowej i jurorem w konkursie na najlepsze przedsiębiorstwo społeczne roku.
prof. Bogdan Góralczyk
Politolog i sinolog, profesor i dyrektor Centrum Europejskiego UW. Był również ambasadorem Polski na Filipinach, w Tajlandii oraz w dawnej Birmie w latach 2003-2008. Zajmuje się stosunkami międzynarodowymi we współczesnym świecie. Specjalizuje się w tematyce Chin. Bogdan Góralczyk pracował jako profesor wizytujący na zagranicznych uniwersytetach, w tym na terenie Chin i Indii. Autor wielu pozycji poświęconych Państwu Środka, w tym książki "Wielki Renesans. Chińska transformacja i jej konsekwencje".
Tony Houch
Prezes Rady Dyrektorów Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, doradca globalnej firmy komunikacji strategicznej APCO Worldwide oraz właściciel CGC Advisors. Pełni funkcję doradcy Polsko-Amerykańskiej Komisji Fulbrighta oraz członka Amerykańsko-Polskiej Rady Innowacji. W listopadzie 2014 roku odznaczony przez prezydenta Bronisława Komorowskiego Krzyżem Kawalerskim Orderu Zasługi Rzeczypospolitej Polskiej. W latach 2000 – 2009 był członkiem Rady Nadzorczej oraz przewodniczącym Komisji Rewizyjnej w firmie CEDC, notowanej na NASDAQ oraz Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. W przeszłości pełnił również funkcję dyrektora zarządzającego w Amerykańskiej Izbie Departamentu Skarbu Państwa USA.
Katarzyna Kacperczyk
Politolog i ekonomistka, dyrektor Centrum Programów Międzynarodowych Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, w latach 2013–2016 podsekretarz stanu w MSZ. Ukończyła stosunki międzynarodowe na Uniwersytecie Warszawskim. Kształciła się także na Uniwersytecie Kraju Saary, Columbia University i Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.
Od 2002 zawodowo związana z MSZ. Zatrudniona kolejno w Departamencie Strategii i Planowania Polityki Zagranicznej, następnie w Stałym Przedstawicielstwie RP przy ONZ Nowym Jorku oraz w Departamencie Zagranicznej Polityki Ekonomicznej. W 2010 została wicedyrektorem Departamentu Polityki Ekonomicznej, następnie objęła stanowisko dyrektora Departamentu Współpracy Ekonomicznej. PO odejściu z MSZ w 2016 roku była doradcą Premiera RP. W 2011 odznaczona Złotym Krzyżem Zasługi.
Marek Kamiński
Studiował filozofię i fizykę na U. Absolwent Advanced Management Program w IESE Business School w Barcelonie, studiował także filozofię w Hamburgu. Jest zdobywcą nie tylko obu biegunów Ziemi, ale także Spitsbergenu, masywu Vinsona (najwyższa góra Antarktydy)oraz najwyższego szczytu Grenlandii. Dwukrotnie przeszedł Grenlandię na nartach, a także jako pierwszy przepłynął zimą kajakiem Wisłę (941 km). Lider pierwszej w historii wyprawy z niepełnosprawnym na biegun północny i południowy[6]. Przeszedł Pustynię Gibsona w Australii, 800 km w 46 dni. Podczas wyprawy „Trzeci biegun” szlakiem Świętego Jakuba pokonał 4000 km (140 dni) od grobowca Immanuela Kanta w Królewcu (Kaliningrad) do grobu świętego Jakuba w Santiago de Compostela. Przejechał 30 000 km samochodem elektrycznym do Japonii przez Syberię i Pustynię Gobi. Jako pierwszy pokonał bezemisyjnie Trans-Siberian Highway.
Twórca metody motywacyjnej „Power4Change”, pozwalającej przekraczać granice swoich możliwości. Założyciel Fundacji Marka Kamińskiego, Instytutu Marka Kamińskiego i firmy INVENA. Posługuje się 8 językami, jest autorem 13 książek o podróży w głąb siebie i świata. Niektóre z nich zostały przetłumaczone (nawet na 10 języków). O jego wyprawach powstało 16 filmów dokumentalnych i fabularnych. Film "Pielgrzym", efekt pielgrzymki do Santiago de Compostela w reżyserii Jana Czarlewskiego, obejrzało ponad pół miliona widzów
Tomasz Klekowski
Ekspert ds. transformacji cyfrowej, były dyrektor regionalny Intel Corporation EMEA. Popularyzator tematyki cyfrowej transformacji gospodarki i wpływu technologii na społeczeństwo. Były dyrektor w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki w firmie Intel odpowiedzialnym za rozwój rynku i marketing w segmentach technologii Data Center i Internetu Rzeczy. Poprzednio Tomasz Klekowski pełnił funkcję dyrektora regionalnego na Europę Centralną i Wschodnią w Intel Corporation. Związany z branżą IT od 1994 roku. Tomasz Klekowski działa na rzecz branży IT, będąc Członkiem Zarządu Konfederacji Lewiatan i Związku Pracodawców Technologii Cyfrowych Lewiatan od 2011 roku. Jest również członkiem Kolegium Rektorskiego Warszawskiej Wyższej Szkoły Informatyki. Tomasz Klekowski jest absolwentem wydziału Informatyki i Zarządzania Politechniki Wrocławskiej oraz INSEAD International Executive Programme.
Julia Kozak
partnerka w spółce konsultingowej C.point
Od ponad 20stu lat zajmuje się komunikacją zintegrowaną. Doradza polskim i międzynarodowym przedsiębiorstwom. Specjalizuje się w obszarach budowania strategii komunikacyjnych, sprzedażowych i biznesowych, budowaniu struktur operacyjnych, zarządzania prewencyjnego i kryzysowego, w procesie zmian w organizacjach (restrukturyzacje, przejęcia), komunikacji międzykulturowej, prowadzi sesje mentoringowe. Pełni funkcję representanta krajowego dla europejskiej inicjatywy przy Innovation in Politics z siedzibą główną w Wiedniu. Wieloletnia eskpertka THINKTANK, współpracuje z Centrum Stosunków Międzynarodowych.
Zarządzała projektami komunikacyjnymi dla czołowych polskich i międzynarodowych firm, koordynując działania na wielu rynkach w Europie Środkowo-Wschodniej i Zachodniej. Współpracowała z zespołami z ponad 20 krajów z Europy, Azji, Ameryki Północnej i Australii, planowała działania komunikacyjne dla ponad 200 firm i organizacji prywatnych i państwowych zdobywając polskie i międzynarodowe nagrody branżowe. 13 lat zarządzała polskim oddziałem FleishmanHillard, międzynarodowej agencji PR i komunikacji zintergrowanej. Przez 4 lata pełniła funkcję Wiceprezeski Zarządu ZFPR. Jurorka w licznych polskich i światowych konkursach z obszaru komunikacji, w tym m.in. Złote Spinacze, Effie oraz prestiżowego światowego konkursu Cannes Lions we Francji.
Wykłada w London School of Public Relations. Prowadzi liczne szkolenia z obszaru komunikacji, prezentacji, budowania strategii marek i rozwoju dla firm, kadry zarządczej, managerów, specjalistów oraz studentów. Absolwentka Indologii na Uniwersytecie Warszawskim, studiowała również Wiedzę o Teatrze w Akademii Teatralnej w Warszawie.
dr Katarzyna Młynek
Dyrektor programowa ośrodka THINKTANK, redaktor prowadząca magazynu „THINKTANK”, autor tekstów, moderator debat i konferencji naukowych. Jest doktorem nauk humanistycznych w zakresie filozofii (KUL) oraz absolwentką psychologii (UMCS). W swojej pracy badawczej łączy wiedzę z obu ukończonych kierunków. Interesuje się filozofią komunikacji oraz psychologią społeczną.
Katarzyna Niezgoda
Z wykształcenia prawnik, z zawodu ekonomistka, ekspert ds. zarządzania kadrami. Ukończyła Uniwersytet Warszawski. W 1992 roku rozpoczęła pracę w kancelarii prawniczej, potem zaczęła pracować w banku. Na swoim koncie ma stanowisko Wiceprezesa Zarządu Banku BPH oraz stanowisko Członka Zarządu Banku PKO S.A. W 2009 roku Katarzyna Niezgoda zajęła 11 miejsce na liście najbardziej wpływowych polek według rankingu Forbes. Obecnie prowadzi własną firmę w sprawach zarządzania kadrami i doradztwa personalnego.
JJ Singh
Prezes Indyjsko-Polskiej Izby Przemysłowo-Handlowej, współudziałowiec i CEO Weco Travel w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej – lidera na rynku podróży służbowych i turystyki biznesowej. Hindus od 1989 mieszkający w Polsce. Wiceprezes polskiego oddziału Stowarzyszenia IATA grupującego linie lotnicze
Edward Strasser
Współzałożycie i CEO Instytutu Innowacji Politycznych w Wiedniu. Ma 20 lat doświadczenia w branzy komunikacyjnej, lider jednej z najlepszych austriackich agencji public relations „The SKILL Group”. W młodości działacz partii socjalistycznej Austrii. Specjalizuje się w komunikacji w mediach społecznościowych i innowacyjnych formach eventowych. Wykłada public relations na uniwersytecie wiedeńskim. Załozyciel austriackiego komitetu na rzecz etycznej komunikacji.
Piotr Wielgomas
Prezes BIGRAM SA – lidera wśród polskich firm doradztwa personalnego, rekrutacyjnych i zajmujących się kadrami. Od ponad 25 lat wspiera biznes w zakresie doboru oraz oceny menedżerów i specjalistów.
Marek Zmysłowski
Przedsiębiorca, menedżer, twórca biznesów z obszaru online w sektorze energii odnawialnej. Współzałożyciel firm Sunroof, Hotel Online.com oraz Jumia Travel – największego portalu rezerwacji hotelowych w Afryce, notowanego na giełdzie NYSE. W 2014 roku został jednym 10 najbardziej wpływowych ludzi w sektorze IT w Afryce. Autor bestsellera „Goniąc czarne jednorożce”, w którym opisał swoje przygody biznesowe na tym kontynencie.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Smart MBA będzie miał formę interaktywną. Wszyscy będą się widzieli i słyszeli, dzięki czemu będzie ono miało bardzo praktyczny charakter. Dzięki zastosowaniu interaktywnej tablicy uczestnicy szkoleń przez Internet widzą wyraźnie co wykładowca pisze na tablicy oraz pokazuje na ekranie.
Aby wziąć udział w wydarzeniu wystarczy komputer z głośnikiem i kamerą oraz dostęp do Internetu.
Każdy z uczestników szkolenia otrzyma certyfikat oraz materiały w wersji elektronicznej.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Zgłoszenie udziału w usłudze edukacyjnej wymaga przesłania wypełnionego formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie www.konferencje.rp.pl. Zgłoszenie udziału dokonywane jest poprzez przesłanie wiadomości e-mail do Gremi Media SA (dalej „Organizator”) pod adres anna.szalaj@rp.pl (dalej „Zgłoszenie”). Zgłoszenie jest skuteczne pod warunkiem otrzymania od Organizatora potwierdzenia poprzez otrzymanie wiadomości e-mail z potwierdzeniem uczestnictwa w usłudze edukacyjnej. Osoba, która otrzymała potwierdzenia zgłoszenia nabywa status uczestnika (dalej „Uczestnik”).
- Potwierdzenie Zgłoszenia skutkuje zawarciem umowy o świadczenie usługi edukacyjnej i stanowi warunek dopuszczenia do usługi edukacyjnej oraz stanowi podstawę do obciążenia Uczestnika opłatą za usługę edukacyjną (dalej „Opłata”).
Wpłaty należy dokonać w terminie 14 (czternastu) dni od daty otrzymania wezwania do dokonania płatności, nie później jednak niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi edukacyjnej na rachunek Organizatora
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
