Social Media 3w1 - Facebook, Instagram, LinkedIn

O szkoleniu

Podczas tego szkolenia omawiamy aż 3 serwisy społecznościowe: Facebook, Instagram, LinkedIn. Bestseller wśród szkoleń Empemedia. Szkolenie limitowane do 10 osób - decyduje kolejność zgłoszeń.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Aktualizacja programu przed każdą edycją
  • Możliwość omówienia kont prowadzonych przez Uczestników
  • Możliwość uwzględnienia przykładów z branży Uczestników
  • Pytania można zadawać przez cały czas trwania szkolenia
  • Uczestnicy otrzymują materiały PDF oraz certyfikaty.
Kto powinien wziąć udział?

Kompleksowe szkolenie z mediów społecznościowych przeznaczone dla początkujących oraz średnio zaawansowanych użytkowników, którzy prowadzą konta firmy lub instytucji (bez względu na formalną nazwę ich stanowiska). W szkoleniu mogą brać udział także osoby, które jeszcze nie prowadzą konta w mediach społecznościowych, ale mają takie plany. 

Program szkolenia

- Początek o godz. 9:30 - 

Dzień pierwszy: Social Media & Facebook

Wprowadzenie do mediów społecznościowych

  • Social Media w Polsce – aktualne statystyki
  • Czym różni się komunikacja w mediach społecznościowych od komunikacji w innych mediach?

Bezpieczeństwo na Facebooku

  • Konto prywatne a strona firmy
  • Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
  • Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firm
  • Nowe uprawnienia (dawne „role na stronie”) na Facebooku
  • Zgłaszanie ataków hackerskich, problemów technicznych i innych

Konto firmowe (fanpage) – ustawienia i narzędzia

  • Nowy interfejs stron Facebooka
  • Kluczowe ustawienia profilu – krok po kroku
  • Tworzenie i planowanie postów w Meta Business Suite
  • Co nam mogą powiedzieć statystyki?

Menedżer Firmy dla dowolnej organizacji

  • Zakładanie Menedżera Firmy
  • Dodawanie stron do Menedżera
  • Przydzielanie uprawnień pracownikom

Przerwa

Algorytm na Facebooku

  • Algorytm – na czym polega?
  • Znaczenie rodzaju postu, reakcji, czasu publikacji
  • Wybór czasu publikacji

Content Marketing – czyli angażowanie na Facebooku

  • Jak tworzyć angażujące posty? Wskazówki i przykłady
  • Cechy atrakcyjnego wpisu
  • Ciekawy post – jak pisać, by przykuwać uwagę?
  • Pozytywne i negatywne przykłady postów
  • Język postów

Zdjęcia i grafiki w social mediach

  • Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć
  • Legalne źródła zdjęć i grafik
  • Krótko o Canvie oraz sztucznej inteligencji (AI)

Przykłady i inspiracje

  • Co publikować na profilu firmy i instytucji – ogólnie?
  • Treści od fanów i klientów
  • Przykłady doboru treści (tematów) w różnych branżach (z możliwością dopasowania do branż Uczestników)
  • Przykłady postów na Facebooku
  • Krótka analiza stron firmowych prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)

Komunikacja z fanami i klientami 

  • Jak i kiedy odpowiadać w mediach społecznościowych?
  • Jak reagować na krytyczne opinie i negatywne komentarze?
  • Ukrywanie i kasowanie postów
  • Znaczenie komunikacji z odbiorcami dla wizerunku firmy, organizacji

Dzień drugi: Instagram & LinkedIn

Specyfika Instagrama

  • Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
  • Rodzaje publikacji: zdjęcia, rolki, relacje

Ekosystem Instagrama 

  • Profesjonalna prezentacja firmy (tzw. bio)
  • 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
  • Wykorzystaj moc hashtagów – zasady stosowania
  • Rosnąca rola pozycjonowania (SEO)

Nie tylko posty – wskazówki, kluczowe aktywności

  • Dodatkowe zastosowania hashtagów
  • Oznaczaj użytkowników i reaguj na oznaczenia
  • Dodawaj relacje i angażuj
  • Dodawaj rolki
  • Udostępniaj

Algorytm na Instagramie

  • Jakie dane uwzględnia algorytm?
  • Jak współpracować z algorytmem?
  • Co wpływa negatywnie na algorytm?

Zwiększanie popularności na Instagramie

  • Dlaczego Instagram wymaga innego prowadzenia niż Facebook
  • Aktywność w imieniu marki na innych profilach
  • Najlepszy czas publikacji
  • Konkurs jako sposób promocji na Instagramie
  • Najważniejsze wskazówki – podsumowanie

Estetycznie i angażująco

  • Inspirujące konta na Instagramie – przykłady
  • Kompozycje postów
  • Analiza kont prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)

Na zakończenie

  • O zdjęciach i video słów kilka…
  • Dodatkowe aplikacje

Przerwa

Specyfika LinkedIn

  • LinkedIn w Polsce – aktualne dane
  • Ewolucja od rekrutacji do relacji
  • Influencer na LinkedIn – kto nim może zostać?
  • Prezentacja i podgląd systemu LinkedIn

Znaczenie profilu personalnego pracownika

  • Różnice pomiędzy Facebookiem a LinkedIn
  • Sekcje profilu personalnego
  • Kręgi kontaktów
  • Social Selling Index

Company Page, czyli Strona Firmy

  • Strona firmowa – company page
  • Zakładanie strony
  • Edycja najważniejszych ustawień
  • Role na stronie
  • Statystyki

Profil firmowy a personalny

  • Zależności pomiędzy profilem personalnym a firmowym
  • Dlaczego pracownik miałby się angażować w promocję pracodawcy?

Algorytm na LinkedIn

  • Klasyfikowanie treści i znaczenie interakcji
  • Najlepszy czas publikacji
  • Rodzaje treści w kontekście algorytmu
  • Dostępne formaty: ankiety, posty, artykuły
  • Hashtagi na LinkedIn

Przykłady i inspiracje

  • Przykłady postów informacyjnych
  • Przykłady postów z ofertami pracy
  • Omówienie kont prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)

Podsumowanie

Czas trwania

Szkolenie trwa ok. 9-10 godzin z podziałem na dwa dni po ok. 4,5 godziny + 30 minut przerwy. Faktyczna długość szkolenia jest uzależniona od aktywności Uczestników. 

Prelegenci

Marcin Pietraszek
Empemedia

Od 11 lat każdego dnia obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach.Od kilku lat dzieli się swoją wiedzą podczas szkoleń i konsultacji, które spotykają sie z wysokimi ocenami Uczestników.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie na platformie LiveWebinar. Wymagany dostęp do mikrofonu, zalecany dostęp do kamery video.
Centrum Szkoleniowe Wspólna

Warszawa

woj. mazowieckie

Szkolenie odbywa się na platformie LiveWebinar. Uczestnicy otrzymują link na dzień przed datą szkolenia. Zalecana aktywność z kamerą i mikrofonem. Uczestnicy mają też dostęp do czatu tekstowego.

Rejestracja

Przedpłata
Cena obejmuje zniżkę za przedpłatę
630
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 700 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Umowa (dla przedsiębiorstw)
Opcja z odroczoną płatnością (nie dotyczy osób prywatnych)
700
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Instytucje
Faktura bez VAT dla finansowanych ze środków publicznych (obowiązują warunki)
700
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Szkolenie odbywa się w formie on-line lub stacjonarnie. W przypadku szkolenia online Uczestnicy muszą dysponować komputerem z dostępem do internetu.
  2. W przypadku wyboru przedpłaty, płatność musi wpłynąć na konto bankowe Empemedia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00.
  3. W przypadku firm i instytucji Zamawiający może wybrać zamówienie z odroczoną płatnością, przy czym w sytuacji, w której organizator szkolenia ma wątpliwości co do rzetelności płatniczej Zamawiającego, organizator może odmówić zgody na taką formę płatności. Wówczas Zamawiający może skorzystać z przedpłaty.
  4. W przypadku wyboru płatności z odroczoną płatnością, skan kompletnie uzupełnionego i podpisanego zamówienia musi wpłynąć na konto e-mailowe Empemedia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00.
  5. Organizator może poprosić Zamawiającego o potwierdzenie zgłoszenia.
  6. Brak potwierdzenia zamówienia na prośbę Organizatora w wyznaczonym terminie, skutkuje anulowaniem zgłoszenia. 
  7. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  9. W przypadku, gdyby wskazani Uczestnicy nie mogli wziąć udział w szkoleniu, Zamawiający może dokonać zmian na liście Uczestników lub może przenieść Uczestników na kolejny termin – zgłoszenie zmian musi nastąpić najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 17:00. Zmiany zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Empemedia
  • Ulica i nr: Kazachska 5/122
  • Kod pocztowy: 02-999
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8221789852

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska Kazachska 5/122

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!