O szkoleniu
W ciągu dwóch dni trener omawia aż 3 serwisy społecznościowe: Facebook, Instagram, LinkedIn. W różnych edycjach tego szkolenia wzięło już udział ok. 300 osób!
- Aktualizacja programu przed każdą edycją
- Możliwość omówienia kont prowadzonych przez Uczestników
- Możliwość uwzględnienia przykładów z branży Uczestników
- Pytania można zadawać przez cały czas trwania szkolenia
- Uczestnicy otrzymują materiały PDF oraz drukowane certyfikaty (wysyłane kurierem lub do paczkomatu).
Kompleksowe szkolenie z mediów społecznościowych przeznaczone dla początkujących oraz średnio zaawansowanych użytkowników, którzy prowadzą konta firmy lub instytucji (bez względu na formalną nazwę ich stanowiska). W szkoleniu mogą brać udział także osoby, które jeszcze nie prowadzą konta w mediach społecznościowych, ale mają takie plany.
Program szkolenia
Wprowadzenie do mediów społecznościowych
• Social Media w Polsce - aktualne statystyki
• Czym różni się komunikacja w mediach społecznościowych od komunikacji w innych mediach?
Bezpieczeństwo na Facebooku
• Konto prywatne a strona firmy
• Administrator czy redaktor - różnice w uprawnieniach
• Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
• Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firmy
Konto firmowe (fanpage) - ustawienia i narzędzia
• Nowy interfejs stron Facebooka
• Kluczowe ustawienia profilu - krok po kroku
• Planowanie postów w Meta Business Suite
• Zakładanie Menedżera Firmy i kluczowe ustawienia
Algorytm i content marketing
• Algorytm - na czym polega?
• Prowadzenie konta w zgodzie z algorytmem
• Jak tworzyć angażujące posty?
• Jak i kiedy publikować?
• Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć
• Skąd brać zdjęcia i grafiki do postów?
• Angażujący content w mediach społecznościowych
• Przykłady postów na Facebooku (wskazówki i inspiracje)
• Krótka analiza stron firmowych prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)
Komunikacja z fanami i klientami
• Profesjonalna obsługa klienta w mediach społecznościowych
• Interakcje z odbiorcami
• Reagowanie na hejt, krytykę i negatywne opinie
Ważne informacje
• Ochrona danych osobowych
• Ochrona praw autorskich
• Konkursy zgodnie z prawem i regulaminem
• Pomoc w przypadku problemów na Facebooku
Budowanie marki na Instagramie
• Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
• Rodzaje publikacji: zdjęcia, rolki, relacje
• Profesjonalna prezentacja firmy (tzw. bio)
• 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
• Wykorzystaj moc hashtagów – zasady stosowania
• Kompozycje postów
• Aktywność w imieniu marki na innych profilach
• Udostępnianie zdjęć i relacji
• Konkurs jako sposób promocji na Instagramie
• Inspirujące konta na Instagramie - przykłady
• Analiza kont Uczestników (dla chętnych)
• O zdjęciach i video słów kilka...
LinkedIn - dla firmy i dla pracownika
• LinkedIn w Polsce - aktualne dane
• Influencer na LinkedIn - kto nim może zostać?
• Specyfika LinkedIn - ewolucja od rekrutacji do relacji
• Konto personalne dla pracownika
• Tworzenie i ustawienia profilu firmowego
• Relacje między kontem prywatnym a firmowym
• Employee Advocacy – siła pracowników na LinkedIn
• Algorytm LinkedIn w praktyce
• Dobór treści i publikowanie na LinkedIn
• Przykłady postów na LinkedIn (inspiracje)
Czas trwania
8 godzin - 2 dni po 4 godziny (w tym 30 min. przerwy)
Prelegenci
od 10 lat niemal każdego dnia obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 550 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
- Szkolenie odbywa się w formie on-line. Uczestnicy muszą dysponować komputerem z dostępem do internetu.
- W przypadku wyboru przedpłaty, płatność musi wpłynąć na konto bankowe Empemedia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00.
- W przypadku firm i instytucji Zamawiający może wybrać zamówienie z odroczoną płatnością, przy czym w sytuacji, w której organizator szkolenia ma wątpliwości co do rzetelności płatniczej Zamawiającego, organizator może odmówić zgody na taką formę płatności. Wówczas Zamawiający może skorzystać z przedpłaty.
- W przypadku wyboru płatności z odroczoną płatnością, skan kompletnie uzupełnionego i podpisanego zamówienia musi wpłynąć na konto e-mailowe Empemedia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00.
- Organizator może poprosić Zamawiającego o potwierdzenie zgłoszenia.
- Brak potwierdzenia zamówienia na prośbę Organizatora w wyznaczonym terminie, skutkuje anulowaniem zgłoszenia.
- W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
- Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu odwołania szkolenia.
- W przypadku, gdyby wskazani Uczestnicy nie mogli wziąć udział w szkoleniu, Zamawiający może dokonać zmian na liście Uczestników lub może przenieść Uczestników na kolejny termin – zgłoszenie zmian musi nastąpić najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 17:00. Zmiany zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane.
Masz pytania? Napisz do nas
