Social Media 3w1 - Facebook, Instagram, LinkedIn

O szkoleniu

W ciągu dwóch dni trener omawia aż 3 serwisy społecznościowe: Facebook, Instagram, LinkedIn. W różnych edycjach tego szkolenia wzięło już udział ok. 300 osób!

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Aktualizacja programu przed każdą edycją
  • Możliwość omówienia kont prowadzonych przez Uczestników
  • Możliwość uwzględnienia przykładów z branży Uczestników
  • Pytania można zadawać przez cały czas trwania szkolenia
  • Uczestnicy otrzymują materiały PDF oraz drukowane certyfikaty (wysyłane kurierem lub do paczkomatu).
Kto powinien wziąć udział?

Kompleksowe szkolenie z mediów społecznościowych przeznaczone dla początkujących oraz średnio zaawansowanych użytkowników, którzy prowadzą konta firmy lub instytucji (bez względu na formalną nazwę ich stanowiska). W szkoleniu mogą brać udział także osoby, które jeszcze nie prowadzą konta w mediach społecznościowych, ale mają takie plany. 

Program szkolenia

Wprowadzenie do mediów społecznościowych

• Social Media w Polsce - aktualne statystyki
• Czym różni się komunikacja w mediach społecznościowych od komunikacji w innych mediach?

Bezpieczeństwo na Facebooku

• Konto prywatne a strona firmy
• Administrator czy redaktor - różnice w uprawnieniach
• Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
• Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firmy

Konto firmowe (fanpage) - ustawienia i narzędzia

• Nowy interfejs stron Facebooka
• Kluczowe ustawienia profilu - krok po kroku
• Planowanie postów w Meta Business Suite
• Zakładanie Menedżera Firmy i kluczowe ustawienia

Algorytm i content marketing

• Algorytm - na czym polega?
• Prowadzenie konta w zgodzie z algorytmem
• Jak tworzyć angażujące posty?
• Jak i kiedy publikować?
• Wskazówki dotyczące doboru grafik i zdjęć
• Skąd brać zdjęcia i grafiki do postów?
• Angażujący content w mediach społecznościowych
• Przykłady postów na Facebooku (wskazówki i inspiracje)
• Krótka analiza stron firmowych prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)

Komunikacja z fanami i klientami

• Profesjonalna obsługa klienta w mediach społecznościowych
• Interakcje z odbiorcami
• Reagowanie na hejt, krytykę i negatywne opinie

Ważne informacje

• Ochrona danych osobowych
• Ochrona praw autorskich
• Konkursy zgodnie z prawem i regulaminem
• Pomoc w przypadku problemów na Facebooku

Budowanie marki na Instagramie

• Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
• Rodzaje publikacji: zdjęcia, rolki, relacje
• Profesjonalna prezentacja firmy (tzw. bio)
• 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
• Wykorzystaj moc hashtagów – zasady stosowania
• Kompozycje postów
• Aktywność w imieniu marki na innych profilach
• Udostępnianie zdjęć i relacji
• Konkurs jako sposób promocji na Instagramie
• Inspirujące konta na Instagramie - przykłady
• Analiza kont Uczestników (dla chętnych)
• O zdjęciach i video słów kilka...

LinkedIn - dla firmy i dla pracownika

• LinkedIn w Polsce - aktualne dane
• Influencer na LinkedIn - kto nim może zostać?
• Specyfika LinkedIn - ewolucja od rekrutacji do relacji
• Konto personalne dla pracownika
• Tworzenie i ustawienia profilu firmowego
• Relacje między kontem prywatnym a firmowym
• Employee Advocacy – siła pracowników na LinkedIn
• Algorytm LinkedIn w praktyce
• Dobór treści i publikowanie na LinkedIn
• Przykłady postów na LinkedIn (inspiracje)

 

Czas trwania

8 godzin - 2 dni po 4 godziny (w tym 30 min. przerwy)

Prelegenci

Marcin Pietraszek
Empemedia

od 10 lat niemal każdego dnia obsługuje konta swoich Klientów w mediach społecznościowych. Prowadzi także kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i LinkedIn. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie odbywa się na platformie LiveWebinar. Zalecany udział z kamerą i mikrofonem.

Rejestracja

Przedpłata dla firm i osób
Cena dostępna w przypadku płatności przed szkoleniem
533
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 550 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Umowa dla przedsiębiorstw
Płatność 14 dni, wymagane podpisanie zamówienia
580
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Dla instytucji publicznych
Wymagane oświadczenie o finansowaniu szkolenia ze środków publicznych
580
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Szkolenie odbywa się w formie on-line. Uczestnicy muszą dysponować komputerem z dostępem do internetu.
  2. W przypadku wyboru przedpłaty, płatność musi wpłynąć na konto bankowe Empemedia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00.
  3. W przypadku firm i instytucji Zamawiający może wybrać zamówienie z odroczoną płatnością, przy czym w sytuacji, w której organizator szkolenia ma wątpliwości co do rzetelności płatniczej Zamawiającego, organizator może odmówić zgody na taką formę płatności. Wówczas Zamawiający może skorzystać z przedpłaty.
  4. W przypadku wyboru płatności z odroczoną płatnością, skan kompletnie uzupełnionego i podpisanego zamówienia musi wpłynąć na konto e-mailowe Empemedia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00.
  5. Organizator może poprosić Zamawiającego o potwierdzenie zgłoszenia.
  6. Brak potwierdzenia zamówienia na prośbę Organizatora w wyznaczonym terminie, skutkuje anulowaniem zgłoszenia. 
  7. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  9. W przypadku, gdyby wskazani Uczestnicy nie mogli wziąć udział w szkoleniu, Zamawiający może dokonać zmian na liście Uczestników lub może przenieść Uczestników na kolejny termin – zgłoszenie zmian musi nastąpić najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 17:00. Zmiany zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane.

Uczestnik może ubiegać się o finansowanie we własnym zakresie. Pomagamy w wypełnieniu dokumentów dot. instytucji szkoleniowej oraz zakresu szkolenia.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa Kazachska 5/122
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!