Social Media - Canva od podstaw | Projektowanie grafik na Facebook, Instagram i do innych zastosowań

O szkoleniu

Naucz się wykonywać atrakcyjne grafiki, które będą przyciągały uwagę w mediach społecznościowych i nie tylko! 

Podczas tego szkolenia zdobędziesz umiejętności tworzenia postów, rolek i innych materiałów promocyjnych na swoje media społecznościowe oraz do zastosowań firmowych i prywatnych. Stworzysz atrakcyjne prezentacje i nauczysz się jak korzystać z narzędzi wspomaganych sztuczną inteligencją.

Dlaczego warto wziąć udział?

Omawiamy projektowanie graficzne od podstaw, z zastosowaniem programu graficznego Canva. Koncentrujemy się na możliwościach, jakie daje wykorzystanie tego programu w mediach społecznościowych, ale nauczysz się także projektować rozmaite grafiki do innych zastosowań.

Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie przeznaczone jest przede wszystkim dla osób, które

  • nie mają doświadczenia w projektowaniu graficznym
  • na co dzień tworzą grafiki na media społecznościowe
  • chcą lepiej poznać program Canva i jego możliwości.

Program szkolenia

9:00 – Wprowadzenie do programu Canva

  1. Jak założyć konto w programie Canva
  2. Ustawienia w Canvie – wybór języka, motywu oraz ustawienia prywatności
  3. Elementy obszaru roboczego
  4. Jak korzystać z zakładek: biznes, edukacja, projekty, szablony, aplikacje
  5. Porównanie wersji bezpłatnej i płatnej programu
  6. Praca zespołowa w Canvie

Canva i social media

  1. Jakie formaty umieszczać w social mediach?
  2. Jaka zaprojektować zdjęcie w tle na Facebook i LinkedIn
    • Najważniejsze elementy zdjęcia w tle
    • Wybór i edycja szablonu
    • Zmiana kolorów, czcionki i zdjęć w szablonie
  3. Jak przygotować rolkę na Instagram
    • Przesyłanie materiału wideo
    • Wybór i edycja szablonu
    • Tekst – polecane fonty (czcionki)
    • Ustawienie animacji tekstu
    • Ustawienie animacji elementów graficznych i zdjęć
    • Jak ustawić przejścia pomiędzy kadrami
    • Jak dodać podkład muzyczny
    • Synchronizacja i ustawienie czasu trwania
    • Jak zapisać rolkę i umieścić ją w social mediach
  4. Jaka przygotować relacje na Facebook i Instagram
    • Wybór i edycja szablonu
    • Jak umieścić w relacji elementy animowane?
    • Dodawanie tekstu
    • Jak dodać magiczne animacje?
    • Jak zapisać relację i umieścić ją w social mediach
  5. Kreacja reklamowa do kampanii w social mediach
    • Jak przesłać własne zdjęcia
    • Edycja zdjęć
    • Jak wybrać czcionkę do projektu
    • Jak dobrać kolory
    • Wykorzystanie narzędzi: tło, zdjęcia, elementy

Prezentacja w Canvie

  1. Elementy dobrej prezentacji
  2. Jak dostosować gotowy szablon prezentacji?
  3. Jak dodać muzykę?
  4. Przejścia pomiędzy slajdami
  5. Dodanie materiału wideo
  6. Jak zapisać prezentacje – formaty zapisu
  7. Nagrywanie prezentacji w studiu nagrań Canva

Fotografia produktowa i mockupy w Canvie

  1. Co to jest mockup i gdzie go stosować?
  2. Jak stworzyć mockup w Canvie?
  3. Przygotowanie zdjęć produktowych w Canvie

E-oferta

  1.  Jak stworzyć szablon oferty?
  2. Umieszczanie tekstów i grafik
  3. Jak wykorzystać aplikację Publuu do stworzenia e-oferty

AI czyli sztuczna inteligencja w Canvie

  1. Jak poprawnie pisać polecenia, czyli prompty?
  2. Tworzenie obrazów w Canvie – DALL E
  3. Tworzenie tekstów reklamowych przy użyciu sztucznej inteligencji (AI)

Dodatkowe narzędzia

  1. Jak stworzyć tabele i wykresy?
  2. Infografiki
  3. Generowanie kodu QR
  4. Generowanie mapy
  5. Tłumacz.

15:30 – Zakończenie

Czas trwania

Szkolenie trwa od godz. 9:00 do 15:30, w tym 30 min. przerwy

Prelegenci

Gabriela Woch -  jest dyplomowanym grafikiem z 15-letnim stażem. Od ponad dziesięciu lat prowadzi szkolenia indywidualne i grupowe z obszaru projektowania graficznego, budowania komunikacji wizualnej, tworzenia kreacji reklamowych i budowania profili w mediach społecznościowych. Jest certyfikowanym trenerem szkoleń. Należy do grona wykładowców Wyższej Szkoły Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu. Uczestnikami jej szkoleń są najczęściej osoby bez doświadczenia w projektowaniu oraz osoby rozpoczynające swoją działalność w mediach społecznościowych.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Szkolenie online odbywa się „na żywo”, na platformie LiveWebinar.
To szkolenie odbywa się w sposób zdalny, za pośrednictwem platformy Live Webinar. Podczas szkolenia będziesz widzieć trenerkę. Możesz zadawać pytania przez mikrofon, a także przesyłać pliki (np. własne grafiki przygotowane w ramach ćwiczeń).

Rejestracja

Przedpłata
Cena obejmuje zniżkę za przedpłatę
615
+23% VAT
Cena zawiera:
  • zniżkę 10% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 684 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Umowa (dla przedsiębiorstw)
Opcja z odroczoną płatnością (nie dotyczy osób prywatnych)
684
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
Instytucje
Tylko dla finansowanych ze środków publicznych
684
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Zapisz się
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

  1. Szkolenie odbywa się w formie on-line lub stacjonarnej. Podczas szkoleń online Uczestnicy muszą dysponować komputerem z dostępem do internetu.
  2. W przypadku wyboru przedpłaty, płatność musi wpłynąć na konto bankowe Empemedia - w przypadku szkolenia online najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00, w przypadku szkolenia stacjonarnego - w terminie min. 5 dni roboczych przed datą szkolenia.
  3. W przypadku firm i instytucji Zamawiający może wybrać zamówienie z odroczoną płatnością, przy czym w sytuacji, w której organizator szkolenia ma wątpliwości co do rzetelności płatniczej Zamawiającego, organizator może odmówić zgody na taką formę płatności. Wówczas Zamawiający może skorzystać z przedpłaty.
  4. W przypadku wyboru płatności z odroczoną płatnością, skan kompletnie uzupełnionego i podpisanego zamówienia musi wpłynąć na konto e-mailowe Empemedia najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie do godz. 17:00.
  5. Organizator może poprosić Zamawiającego o potwierdzenie zgłoszenia.
  6. Brak potwierdzenia zamówienia na prośbę Organizatora w wyznaczonym terminie, skutkuje anulowaniem zgłoszenia. 
  7. W przypadku, gdy wykładowca z przyczyn losowych nie będzie mógł zrealizować zajęć w podanym terminie organizator zastrzega sobie prawo zmiany terminu zajęć. Uczestnicy zajęć niezwłocznie zostaną poinformowani o tym fakcie.
  8. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przełożenia terminu szkolenia z przyczyn od siebie niezależnych (np. awaria internetu) oraz nie ponosi odpowiedzialności za szkody Zamawiającego powstałe z powodu odwołania szkolenia.
  9. W przypadku, gdyby wskazani Uczestnicy nie mogli wziąć udział w szkoleniu, Zamawiający może dokonać zmian na liście Uczestników lub może przenieść Uczestników na kolejny termin – zgłoszenie zmian musi nastąpić najpóźniej w dniu roboczym poprzedzającym szkolenie, do godz. 17:00. Zmiany zgłoszone po tym terminie nie będą uwzględniane.

Podczas wypełniania formularza rejestracji zaznacz opcję "Oświadczam, że udział będzie finansowany ze środków publicznych, proszę o wystawienie faktury z zerową stawką VAT."

Jeśli potrzebujesz zarejestrować organizatora w wewnętrznym systemie zamówień możesz zrobić to na dwa sposoby. W trakcie wypełniania zgłoszenia w polu Uwagi przekaż tą informację - opiekun szkolenia skontaktuje się w celu dopełnienia formalności. Możesz to również zrobić samodzielnie z użyciem poniższych danych:
  • Nazwa firmy: Empemedia
  • Ulica i nr: Kazachska 5/122
  • Kod pocztowy: 02-999
  • Miejscowość: Warszawa
  • Numer NIP: 8221789852

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Przeciągnij plik tutaj lub kliknij, żeby dodać.
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska Kazachska 5/122

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa, Polska
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!