Szkolenie

Social Media Day - co każdy e-marketer musi wiedzieć o mediach społecznościowych?

O szkoleniu

Serdecznie zapraszamy na szkolenie prowadzone w trybie onlina. Cele szkolenia:
przegląd kluczowych platform social media - różnice, specyfika, zasady komunikacji
prezentacja skutecznych sposobów na komunikację: typy treści i formaty dopasowane do grupy docelowej i celów marki
przedstawienie inspirujących pomysłów na usprawnienie dialogu klient-firma
przegląd płatnych możliwości komunikacji - koszty, zasady i skuteczność reklam
prezentacja przydatnych narzędzi i platform wspierających działania w obszarze social media
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści:

  • Zapoznanie ze specyfiką social media i kryteriami doboru platform do celów marketingowych
  • Poznanie skutecznych sposobów komunikacji via social media z wykorzystaniem contentu, grafiki i wideo
  • Inspiracje, benchmarki i case studies pozwalające na adaptację rozwiązań w ramach komunikacji firmy
  • Poznanie metod, narzędzi i wskaźników pozwalających na monitoring mediów społecznościowych i podniesienie efektywności w komunikacji firmy
Kto powinien wziąć udział?

Do udziału w szkoleniu zapraszamy:

  • Ekspertów i specjalistów ds. e-marketingu i Public Relations odpowiedzialnych za komunikację online
  • Pracowników działów marketingu, sprzedaży, HR, project managerów poszukujących wiedzy i inspiracji w obszarze social media
  • kierowników i dyrektorów nadzorujących komunikację marketingową i sprzedaż

Program szkolenia

1. Facebook od A do Z

  • jak skutecznie docierać do potencjalnych klientów?
  • jak pisać angażujące posty i skłaniać do zakupu? - sprytne sposoby na algorytm
  • co wybrać? - zasięg organiczny, płatny, wirusowy
  • reklama na Facebooku (FB Ads Manager) krok po kroku - od celów przez formaty do pomiaru skuteczności
  • tips&tricks - czyli czego jeszcze nie wiesz o Facebooku?

Ćwiczenie praktyczne - plan komunikacji dla wybranej marki na FB

2. Instagram krok po kroku

  • jak stworzyć własny profil marki?
  • co i jak pisać na Instagramie - zdjęcia, wideo, hasztagi, stories
  • co i jak reklamować na Instagramie?

3. YouTube dla początkujących i średniozaawansowanych

  • 3 strategiczne sposoby na zaistnienie na YT – jak budować własny kanał?
  • reklama na YT od A do Z
  • współpraca z youtuberami i digital influencerami - zasady, wybór, koszty
  • kreatywne sposoby na YT i przykłady skutecznych komunikacji/kampanii

4. Twitter dla początkujących

  • od komunikacji organicznej do reklamy
  • specyfika platformy -> kreatywne przykłady na Twittera

5. LinkedIn - komunikacja B2B

  • jak identyfikować target grupę?
  • sposoby na komunikację organiczną - jak tworzyć profil i co pisać by angażować?
  • reklama na LinkedIn - DIY

6. Moniotoring social media

  • przegląd narzędzi do analityki
  • social media listening w praktyce
  • co i jak mierzyć w socialu?

7. Przegląd narzędzi social media managera – planowanie i analityka

Czas trwania

09:00 – 14:30

Prelegenci

Cytat

Artur Maciorowski

Trener, konsultant i publicysta - od 20 lat w branży e-marketingu. Jako właściciel firmy doradczo-szkoleniowej eCode (www.ecode.pl) edukuje, opracowuje i konsultuje strategie internetowe w zakresie promocji i sprzedaży online. Redaktor Prowadzący branżowego "Magazynu Online Marketing". Od 15 lat prowadzi szkolenia i warsztaty, w których wzięło udział ponad 15.000 uczestników. Certyfikowany trener IAB DIMAQ, wykładowca SGH i AGH oraz tutor CIM „Digital Strategy” w Questus.

Gdzie i kiedy

Online 17 grudnia 2021

Zapisz się

Cena promocyjna
przy zgłoszeniach do 3 grudnia
890 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się
Cena standardowa
po okresie promocji
990 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa
Międzyborska 50
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Centrum Promocji Informatyki sp. z o.o.
04-041 Warszawa Międzyborska 50
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!