Szkolenie: SOCIAL MEDIA: FACEBOOK, TWITTER, BLOGI I FORA. JAK MĄDRZE WYKORZYSTYWAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU.

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/social-media-facebook-twitter-blogi-i-fora-jak-madrze-wykorzystywac-media-spolecznosciowe-w-marketingu-37058-id145

Informacje o szkoleniu

  • SOCIAL MEDIA: FACEBOOK, TWITTER, BLOGI I FORA. JAK MĄDRZE WYKORZYSTYWAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU.


    ID szkolenia: 37058
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR
  • Adres szkolenia:

    Centrum Konferencyjne B&O Navigator Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
    Echa Leśne 27C
    03-257 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 1-2.03.2012
    Godziny zajęć (czas trwania):
    2 dni, 16 godzin
  • Organizator szkolenia:

    B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Szkolenie Social media; Facebook, Twitter, blogi i fora. Jak Mądrze wykorzystać media społecznościowe w marketingu. Social media (media społecznościowe) zmieniły internet i zachowania internautów, którzy uzyskali możliwość łatwego, bezpośredniego zaznaczenia swojej obecności w sieci. Media społecznościowe stały też platformą prawie bezpośredniej komunikacji pomiędzy osobami o takich samych podglądach, zainteresowaniach, doświadczeniach.
Eksperci i specjaliści od komunikacji marketingowej bardzo szybko dostrzegli olbrzymi komercyjny potencjał tkwiący w social media.

Szkolenie skierowane jest do:

-

Program szkolenia:

1. WSTĘP - MARKETING W INTERNECIE
Internet jako medium - podobieństwa, różnice i przewagi wobec innych mediów
E-Konsumenci - kim są , czego szukają i czego oczekują?
Podstawowa terminologia w e-marketingu
Targetowanie reklam w internecie (warsztat)
2. WEB 2.0 - KAŻDY JEST TWÓRCĄ
Ewolucja serwisów internetowych
User Generated Content i komunikacja dwukierunkowa
Fora internetowe i agregatory opinii
Przegląd najważniejszych polskich serwisów Web 2.0 (case studies)
3. BLOG - ROZMAWIAJ, A NIE MÓW!

Czym jest blog, a czym zdecydowanie nie jest
Webwriting - tworzenie treści do sieci (warsztat)
Siła blogosfery i liderów opinii - współpraca z bloggerami (case studies)
Blog jako narzędzie komunikacji wewnętrznej
4. SOCIAL MEDIA - UCZESTNICY, A NIE UŻYTKOWNICY
Sieci społecznościowe: zasięgi, zasady działania, funkcjonalności
Budowanie społeczności wokół marki - cele i metody (case studies)
Mikroblogi (Twitter, Blip) (warsztat)
Serwisy społecznościowe (Facebook, Nasza-Klasa, Goldenline i inne) (warsztat)
5. STRATEGIA DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA
Engagement Marketing w sieciach społecznościowych (case studies)
Word of Mouth Marketing - szanse i zagrożenia oraz kodeks dobrych praktyk
Viral Marketing - jak zaprojektować udaną kampanię wirusową
Kampanie reklamowe w serwisach web 2.0 (warsztat)
Postępowanie w sytuacjach kryzysowych (case studies)
6. SKUTECZNOŚĆ DZIAŁAŃ W SOCIAL MEDIA
Wskaźniki skuteczności
Efektywność i optymalizacja działań (warsztat)
Monitoring mediów internetowych
7. CASE STUDIES
8. ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA I PODSUMOWANIE

Informacje o prelegentach:

Trener: KRZYSZTOF BENIOWSKI

Trener – Praktyk. Entuzjasta i ekspert marketingu internetowego. Od 5 lat ściśle związany zawodowo z branżą interaktywną. Karierę zawodową rozpoczynał w Grupie Onet.pl wydawcy największego polskiego portalu internetowego....

Koszt i warunki udziału

Cena zawiera:

Szkolenie dwudniowe (bez zakwaterowania) - Uczestnictwo w szkoleniu Materiały szkoleniowe - Podręcznik Materiały piśmiennicze Obiady w trakcie szkolenia Przerwy kawowe Certyfikat ukończenia szkolenia.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

-

Szkolenie, kurs: SOCIAL MEDIA: FACEBOOK, TWITTER, BLOGI I FORA. JAK MĄDRZE WYKORZYSTYWAĆ MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W MARKETINGU.