Szkolenie

Social Media Marketing

O szkoleniu

Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą. Dowiesz się, dlaczego social media to także idealne miejsce do komunikowania się ze stałą grupą odbiorców i budowania więzi między marką a klientem.

Szkolenie "Social media w marketingu" obejmuje marketing i sprzedaż obejmuje swoim zakres następujące media społecznościowe:

FACEBOOK
Facebook jest obecnie największym serwisem społecznościowym, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników. Warto wiedzieć, jak dotrzeć do takiej ilości osób, pośród których na pewno są Twoi klienci!
Facebook pozwala na dotarcie do nich poprzez system reklamowy Facebook Ads. Podczas szkolenia dowiesz się, jak skutecznie komunikować I tworzyć reklamy na Facebooku. Poznasz etapy tworzenia reklam budujących wizerunek Twojej marki I sprzedających produkty lub usługi.

INSTAGRAM
Na Instagramie ludzie dzielą się zdjęciami i filmikami z każdej przyjemnej chwili swojego życia. Śniadania, wyjazdy, czas ze znajomymi. Jest to portal bardziej intymny niż Facebook, na którym ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni". Stąd właśnie Instagram jest idealnym miejscem dla firm, marek, czy organizacji na pokazanie swojej działalności z innej, perspektywy, "od środka". Stanowi to świetne uzupełnienie historii jaką opowiada marka. Na szkoleniu dowiesz się, jak być autentyczną i profesjonalną marką na Instagramie, którą pokochają odbiorcy.

LINKEDIN
Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej. Podczas naszego szkolenia poznasz odpowiedzi na pytania, takie jak:

Dlaczego powinieneś uwzględnić Linkedina w strategii marketingowej swojej firmy?
Jak określić cele działalności na Linkedinie?
Jak prawidłowo ocenić potencjał Twoich odbiorców - klientów?
Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników, którzy są często wizytówką firmy?
TWITTER
Jeżeli zastanawiasz się na której platformie społecznościowej poza powyższymi można jeszcze skutecznie promować swój biznes, to powinien Cię zainteresować Twitter.
Podczas szkolenia dowiesz się, jak na Twitterze:

Budować silną pozycję marki Mocnej - dzięki działaniom komunikacyjnym.
Zdobywać nowych klientów.
Sprzedawać produkty i usługi Twojej firmy - efektywna reklama.
Dlaczego warto wziąć udział?

Biorąc aktywny udział w szkoleniu "SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych":

  • Poznasz charakterystykę marketingową serwisów social media (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Youtube, inne).
  • Nauczysz się jak wykorzystywać je w biznesie.
  • Dowiesz dlaczego media społecznościowe są tak popularne i poznasz aktualne dane statystyczne (ile ludzi korzysta z platform social media, reklamy, budżety, formy komunikacji).
  • Poznasz zasady skutecznego content marketingu w social media.
  • Dowiesz się, dlaczego wiedza, za którą zwykle nie trzeba płacić przyciąga klientów i ostatecznie się opłaca oraz buduje wiarygodność marki. Jaką formę wybrać (artykuły, filmy, podcasty)?
  • Poznasz inspirujące case study - przykłady marek w social media i marek, które dobrze wykorzystują content marketing.
  • Dowiesz się czym charakteryzuje się komunikacja w mediach społecznościowych.
  • Nauczysz się wykorzystać kanały social media zgodnie z ich charakterystyką
  • Podniesiesz swoje kompetencje w wykorzystaniu narzędzi dostępnych w poszczególnych serwisach.
  • Nauczysz się mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych i określać grupę docelową.
  • Opanujesz zasady komunikacji marki w social media (jak to robić, jak często, case study ’s i przykłady marek, różnice pomiędzy komunikacją w poszczególnych serwisach).
Kto powinien wziąć udział?

Udział w szkoleniu z marketingu w mediach społecznościowych rekomendujemy managerom i specjalistom działów marketingu / e-marketingu / digital marketingu / e-commerce, którzy:

  • zarządzają wizerunkiem firmy w internecie,
  • zarządzają sprzedażą w internecie,
  • poszukują i obsługują klientów w mediach społecznościowych,
  • zajmują się marketingiem firmy,
  • projektują i monitorują reklamy na Facebooku,
  • budują społeczność wokół marki,
  • poszukują nowych partnerów do współpracy z ich marką.

Program szkolenia

1. SOCIAL MEDIA - WPROWADZENIE

  • Social media w liczbach - przedstawienie najważniejszych danych
  • Zastosowanie social mediów w biznesie i cele, które możemy realizować dzięki nim
  • Podstawowe różnice między różnymi serwisami społecznościowymi
  • Trendy w social media
  • Przydatne pojęcia

2. STRATEGIA W SOCIAL MEDIA

  • Cele i odpowiednie kanały
  • Spójna komunikacja - omnichannel
  • Systematyczność i elastyczność
  • “Mów głosem odbiorców”
  • Harmonogram działań
  • Pomysły na treści i realizacja

3. FACEBOOK

  • Użytkownicy
  • Algorytm
  • Przykłady działań firm na Facebooku
  • Z czego składa się dobry fanpage na FB
  • Co publikować na FB
  • Formaty postów
  • Grupy, wydarzenia, konkursy
  • Planowanie komunikacji, jak to robić?
  • FB Business i Ads Manager
  • Jakie reklamy można tworzyć na FB
  • Co robić, by reklamy były skuteczne
  • Banki zdjęć a social media

4. INSTAGRAM

  • Użytkownicy IG
  • Specyfika serwisu
  • Formaty publikacji
  • Stories
  • Hashtagi
  • Rozbudowane linki w opisie profilu
  • Statystyki, gdzie szukać i na co zwracać uwagę
  • Interakcje
  • Reklamy

5. LINKEDIN

  • Użytkownicy, specyfika serwisu, trendy
  • Przykłady komunikacji - dobre praktyki
  • Profil osobowy
  • Profil firmowy
  • Co i kiedy publikować?
  • Social selling
  • Budowanie biznesowej sieci kontaktów
  • Reklamy - rodzaje, targetowanie
  • Jak analizować statystyki na Linkedinie

6. POZOSTAŁE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Youtube
  • Twitter
  • Snapchat
  • Pinterest

7. 5 RZECZY, O KTÓRYCH WARTO JESZCZE PAMIĘTAĆ

  • Współpraca z influencerami
  • Udane kampanie reklamowe
  • Kryzysy w mediach społecznościowych
  • User Generated Content - jak go pozyskać i dlaczego jest tak ważny
  • Media społecznościowe jako biuro obsługi klienta

8. INTERAKCJE Z UŻYTKOWNIKAMI - REAKCJE NA KOMENTARZE, TAKŻE TE NEGATYWNE

  • Oceny w mediach społecznościowych
  • Automatyzacja działań - narzędzia
  • Chatboty

9. PODSUMOWANIE - PYTANIA I ODPOWIEDZI, KONSULTACJE

Czas trwania

2 dni

Prelegenci

Cytat

Michał Pawlik.

Trener praktyk digital marketingu. Ekspert branży marketingowej ponad z 14-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w portalu Nasza Klasa, firmach Added Value Italy, Mind Progress Group, Kantar Media, Antal Poland. Obecnie właściciel agencji marketingowej MOOQ. 

Współpracował w zakresie badań i strategii marketingowych z największymi polskimi i zagranicznymi markami. Jako główny analityk portalu Nasza Klasa odpowiadał za zdobywanie i gromadzenie informacji o użytkownikach portalu oraz analizy marketingowe.

Związany był z firmą Added Value, największą agencją strategiczną na świecie. Pracował także z polskimi agencjami, podczas pracy w jednej z nich uzyskał nagrodę magazynu Media&Marketing za najlepiej oceniany dział strategii w Polsce wśród agencji nie-sieciowych.

Przeprowadził kampanie marketingowe i reklamowe dla takich marek jak Viessmann, Opera Software, Bank Gospodarstwa Krajowego, Mini-BMW, Algida, Polsat, NBA, UBER, Ministerstwo Obrony Narodowej.

Autor i współautor publikacji, m.in. raportów strategicznych IAB. Prelegent na wielu konferencjach branżowych oraz prowadzący szkolenia z zakresu wiedzy marketingowej. Jeden z niewielu polskich ekspertów w dziedzinie marketing intelligence. Wykładowca akademicki. Trener współpracujący B&O NAVIGATOR.

Gdzie i kiedy

Warszawa 24 - 25 maja 2021
Centrum Konferencyjne B&O Navigator

03-110 Warszawa

Czarnocińska 31

woj. mazowieckie

Zapisz się

Cena standardowa
za osobę
1980 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się
Cena promocyjna
za osobę w ramach projektu "Profesjonalny Indywidualista 2021".
1000 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • serwis obiadowy
  • przerwy kawowe
Zapisz się

Organizator

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa
Echa Leśne 27C
woj. mazowieckie
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
03-257 Warszawa Echa Leśne 27C
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!