Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/social-media-marketing-75843-id145

Informacje o szkoleniu

B&O NAVIGATOR Firma Szkoleniowa Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Podczas szkolenia "Social media w marketingu" nauczysz się aktywnie prowadzić profil społecznościowy firmy i dzięki temu, znaleźć nowych klientów, docierając do nich z reklamą. Dowiesz się, dlaczego social media to także idealne miejsce do komunikowania się ze stałą grupą odbiorców i budowania więzi między marką a klientem. Szkolenie "Social media w marketingu" obejmuje marketing i sprzedaż obejmuje swoim zakres następujące media społecznościowe:

FACEBOOK

Facebook jest obecnie największym serwisem społecznościowym, który do tej pory w samej tylko Polsce zgromadził wokół siebie ponad 16 milionów użytkowników. Warto wiedzieć, jak dotrzeć do takiej ilości osób, pośród których na pewno są Twoi klienci! Facebook pozwala na dotarcie do nich poprzez system reklamowy Facebook Ads. Podczas szkolenia dowiesz się, jak skutecznie komunikować I tworzyć reklamy na Facebooku. Poznasz etapy tworzenia reklam budujących wizerunek Twojej marki I sprzedających produkty lub usługi.

INSTAGRAM

Na Instagramie ludzie dzielą się zdjęciami i filmikami z każdej przyjemnej chwili swojego życia. Śniadania, wyjazdy, czas ze znajomymi. Jest to portal bardziej intymny niż Facebook, na którym ludzie chcą pokazać swoje życie "od kuchni". Stąd właśnie Instagram jest idealnym miejscem dla firm, marek, czy organizacji na pokazanie swojej działalności z innej, perspektywy, "od środka". Stanowi to świetne uzupełnienie historii jaką opowiada marka. Na szkoleniu dowiesz się, jak być autentyczną i profesjonalną marką na Instagramie, którą pokochają odbiorcy.

LINKEDIN

Serwis Linkedin daje możliwość promowania zarówno firmy, jak i marki osobistej. Podczas naszego szkolenia poznasz odpowiedzi na pytania, takie jak: Dlaczego powinieneś uwzględnić Linkedina w strategii marketingowej swojej firmy? Jak określić cele działalności na Linkedinie? Jak prawidłowo ocenić potencjał Twoich odbiorców - klientów? Jak stworzyć strategię komunikacji kluczowych pracowników, którzy są często wizytówką firmy?

TWITTER

Jeżeli zastanawiasz się na której platformie społecznościowej poza powyższymi można jeszcze skutecznie promować swój biznes, to powinien Cię zainteresować Twitter. Podczas szkolenia dowiesz się, jak na Twitterze: Budować silną pozycję marki Mocnej - dzięki działaniom komunikacyjnym. Zdobywać nowych klientów. Sprzedawać produkty i usługi Twojej firmy - efektywna reklama.

CELE SZKOLENIA

Biorąc aktywny udział w szkoleniu "SOCIAL MEDIA MARKETING. Szkolenie dla zarządzających wizerunkiem i sprzedażą w mediach społecznościowych": Poznasz charakterystykę marketingową serwisów social media (Facebook, Linkedin, Twitter, Instagram, Youtube, inne). Nauczysz się jak wykorzystywać je w biznesie. Dowiesz dlaczego media społecznościowe są tak popularne i poznasz aktualne dane statystyczne (ile ludzi korzysta z platform social media, reklamy, budżety, formy komunikacji). Poznasz zasady skutecznego content marketingu w social media. Dowiesz się, dlaczego wiedza, za którą zwykle nie trzeba płacić przyciąga klientów i ostatecznie się opłaca oraz buduje wiarygodność marki. Jaką formę wybrać (artykuły, filmy, podcasty)? Poznasz inspirujące case study - przykłady marek w social media i marek, które dobrze wykorzystują content marketing. Dowiesz się czym charakteryzuje się komunikacja w mediach społecznościowych. Nauczysz się wykorzystać kanały social media zgodnie z ich charakterystyką Podniesiesz swoje kompetencje w wykorzystaniu narzędzi dostępnych w poszczególnych serwisach. Nauczysz się mierzyć efektywność działań w mediach społecznościowych i określać grupę docelową. Opanujesz zasady komunikacji marki w social media (jak to robić, jak często, case study ’s i przykłady marek, różnice pomiędzy komunikacją w poszczególnych serwisach).

Szkolenie skierowane jest do:

 managerów i specjalistów działów marketingu / e-marketingu / digital marketingu / e-commerce, którzy:

  • zarządzają wizerunkiem firmy w internecie,
  • zarządzają sprzedażą w internecie,
  • poszukują i obsługują klientów w mediach społecznościowych,
  • zajmują się marketingiem firmy,
  • projektują i monitorują reklamy na Facebooku,
  • budują społeczność wokół marki,
  • poszukują nowych partnerów do współpracy z ich marką.

Program szkolenia:

1. SOCIAL MEDIA - WPROWADZENIE

  • Social media w liczbach - przedstawienie najważniejszych danych
  • Zastosowanie social mediów w biznesie i cele, które możemy realizować dzięki nim
  • Podstawowe różnice między różnymi serwisami społecznościowymi
  • Trendy w social media
  • Przydatne pojęcia

2. STRATEGIA W SOCIAL MEDIA

  • Cele i odpowiednie kanały
  • Spójna komunikacja - omnichannel
  • Systematyczność i elastyczność
  • “Mów głosem odbiorców”
  • Harmonogram działań
  • Pomysły na treści i realizacja

3. FACEBOOK

  • Użytkownicy
  • Algorytm
  • Przykłady działań firm na Facebooku
  • Z czego składa się dobry fanpage na FB
  • Co publikować na FB
  • Formaty postów
  • Grupy, wydarzenia, konkursy
  • Planowanie komunikacji, jak to robić?
  • FB Business i Ads Manager
  • Jakie reklamy można tworzyć na FB
  • Co robić, by reklamy były skuteczne
  • Banki zdjęć a social media

4. INSTAGRAM

  • Użytkownicy IG
  • Specyfika serwisu
  • Formaty publikacji
  • Stories
  • Hashtagi
  • Rozbudowane linki w opisie profilu
  • Statystyki, gdzie szukać i na co zwracać uwagę
  • Interakcje
  • Reklamy

5. LINKEDIN

  • Użytkownicy, specyfika serwisu, trendy
  • Przykłady komunikacji - dobre praktyki
  • Profil osobowy
  • Profil firmowy
  • Co i kiedy publikować?
  • Social selling
  • Budowanie biznesowej sieci kontaktów
  • Reklamy - rodzaje, targetowanie
  • Jak analizować statystyki na Linkedinie

6. POZOSTAŁE KANAŁY SPOŁECZNOŚCIOWE

  • Youtube
  • Twitter
  • Snapchat
  • Pinterest

7. 5 RZECZY, O KTÓRYCH WARTO JESZCZE PAMIĘTAĆ

  • Współpraca z influencerami
  • Udane kampanie reklamowe
  • Kryzysy w mediach społecznościowych
  • User Generated Content - jak go pozyskać i dlaczego jest tak ważny
  • Media społecznościowe jako biuro obsługi klienta

8. INTERAKCJE Z UŻYTKOWNIKAMI - REAKCJE NA KOMENTARZE, TAKŻE TE NEGATYWNE

  • Oceny w mediach społecznościowych
  • Automatyzacja działań - narzędzia
  • Chatboty

Informacje o prelegentach:

Michał Pawlik. Trener praktyk digital marketingu. Ekspert branży marketingowej ponad z 14-letnim doświadczeniem zawodowym zdobytym w portalu Nasza Klasa, firmach Added Value Italy, Mind Progress Group, Kantar Media, Antal Poland. Ekspert w zakresie marketingu social media.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1000 zł + 23% VAT za osobę
  • 1980 zł + 23% VAT za osobę - cena zgłoszenia biznesowego

Cena zawiera:

uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe (ćwiczenia, handouts), materiały piśmiennicze, obiad w trakcie szkolenia, przerwy kawowe, certyfikat ukończenia szkolenia.

Dostępne zniżki:

  • 10% dla nowych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 osób
  • 20% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 1 osoby
  • 25% dla stałych klientów biznesowych przy zgłoszeniu 2 i więcej osób
  • 100 zł przy zgłoszeniu na 40 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia
  • 100 zł przy płatności na 20 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego powyżej. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić rejestrację oraz przekazać szczegóły organizacyjne.

Liczba uczestników ograniczona do 12 osób, dla każdego terminu. O przyjęciu na szkolenie decyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń. Lista jest zamykana najpóźniej na 1 tydzień przed datą rozpoczęcia szkolenia.


Wydarzenie: Social Media Marketing