Szkolenie

Social Media Online

O szkoleniu

Kompleksowe szkolenie dla firm dotyczące obsługi najpopularniejszych w Polsce mediów społecznościowych: Facebook, Instagram, LinkedIn. Aż 2 dni szkolenia online, po 4 godziny dziennie. Sprawdzony program, w ramach którego przeszkolonych zostało już ponad 100 osób! Wyniki ankiet poszkoleniowych wskazują wysoki poziom satysfakcji Uczestników!
Dlaczego warto wziąć udział?
  • Kompleksowe szkolenie obejmujące 3 media społecznościowe: Facebook, Instagram, LinkedIn.
  • Duży zakres informacji obejmujący m.in. ustawienia, algorytm, reklamy, statystyki, a nawet obsługę klienta w mediach społecznościowych.
  • Szkolenia realizowane w roku ubiegłym były oceniane przez Uczestników na 5 lub 6 w 6-punktowej skali!
Kto powinien wziąć udział?

Szkolenie skierowane jest do

  • pracowników prowadzących konta społecznościowe w firmie (bez względu na formalną nazwę stanowiska)
  • menedżerów, którzy odpowiadają za firmowe social media i marketing
  • przedsiębiorców, którzy samodzielnie obsługują portale społecznościowe 

Program szkolenia

Profil firmowy na Facebooku od strony organizacyjnej

• Social Media w Polsce i na świecie - statystyki
• Media społecznościowe kontra media tradycyjne
• Konto prywatne a strona firmy
• Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta firmy
• Kluczowe ustawienia strony firmowej - krok po kroku

Content Marketing i obsługa klienta na Facebooku (i nie tylko!)

• Narzędzia do publikowania – Business Suite / Creator Studio
• Tworzenie treści w zgodzie z algorytmem
• Angażowanie odbiorców
• Jak i kiedy publikować?
• Przykłady postów na Facebooku
• Krótka analiza stron firmowych prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)
• Profesjonalna obsługa klienta w mediach społecznościowych
• Reagowanie na hejt, krytykę i negatywne opinie

Reklama na Facebooku

• Tworzenie Menedżera Firmy i omówienie głównych ustawień
• Tworzenie konta reklamowego
• Skuteczny lejek marketingowy na Facebooku
• Różnice pomiędzy celami reklamowymi
• Tworzenie kampanii reklamowej z celem "Polubienia" – krok po kroku
• Ustawianie grup odbiorców (targetowanie)
• Najważniejsze wskaźniki reklamowe (statystyki)
• Tworzenie raportów
• Pixel Facebooka – menedżer zdarzeń – wprowadzenie
• Ograniczenia regulaminowe i prawne dot. reklam

Budowanie marki na Instagramie

• Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
• Rodzaje contentu i perspektywy na przyszłość
• Profesjonalna prezentacja firmy (tzw. bio)
• 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
• Strategia marki na Instagramie
• Wykorzystaj moc hashtagów – zasady stosowania
• Aktywność w imieniu marki na innych profilach
• Udostępnianie zdjęć i relacji
• Konkurs jako sposób promocji na Instagramie
• Inspirujące konta na Instagramie - przykłady
• Analiza kont Uczestników (dla chętnych)
• Współpraca z influencerami
• Wskazówki dot. prowadzenia konta firmy na Instagramie

LinkedIn w firmie

• LinkedIn w Polsce - statystyki i perspektywy
• Specyfika LinkedIn jako platformy networkingowej
• Ewolucja od rekrutacji do relacji
• Konto prywatne jako profil ekspercki – relacje między kontem prywatnym a firmowym
• Tworzenie i ustawienia profilu firmowego
• Algorytm LinkedIn w praktyce
• Dobór treści i publikowanie na LinkedIn
• Przykłady postów na LinkedIn (inspiracje)
• Employee Advocacy – siła pracowników na LinkedIn
• Podstawowe ustawienia reklamowe

Czas trwania

8 godzin (4 godziny dziennie + 30 min. przerwy)

Prelegenci

Cytat

Marcin Pietraszek - certyfikowany social manager, który na co dzień zajmuje się usługowym prowadzeniem stron i kampanii reklamowych w mediach społecznościowych; od kilku lat dzieli się swoim doświadczeniem podczas szkoleń i konsultacji; autor książek i artykułów o tematyce marketingowej, autor kursów video dostępnych w ramach Akademii Allegro i Infolii. 

Gdzie i kiedy

Online 27-28 styczeń 2022

Zapisz się

Przedpłata
Cena dostępna w przypadku płatności przed szkoleniem
609 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się
Standard
Obowiązuje odroczony termin płatności (14 dni)
650 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Zapisz się

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Przedsiębiorcy mogą otrzymać dofinansowanie do szkoleń w wysokości 100% lub 80% ceny szkolenia. Aby skorzystać z tej opcji, należy złożyć wniosek do urzędu pracy. Dofinansowanie pochodzi z Krajowego Funduszu Szkoleniowego, który z kolei korzysta ze środk

Szkolenie odbywa się na platformie LiveWebinar. Uczestnicy powinni dysponować komputerami z dostępem do kamery i mikrofonu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa Kazachska 5/122
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!