O szkoleniu
Szkolenie szczegółowo wyjaśnia i prezentuje na przykładach zasady prowadzenia mediów społecznościowych w organizacjach niekomercyjnych.
Kompleksowe szkolenie internetowe, realizowane na żywo, przeznaczone dla pracowników dowolnych instytucji publicznych.
Termin gwarantowany.
- Szkolenie na żywo, prowadzone przez trenera za pomocą wygodnej platformy
- Prezentowanie przez trenera podglądu omawianych serwisów społecznościowych
- Prezentacja kluczowych ustawień - krok po kroku
- Omówienie kont social media prowadzonych przez Uczestników (dla chętnych)
- Możliwość zadawania pytań przez cały czas trwania szkolenia
- Program sprawdzony w kilkudziesięciu instytucjach podczas szkoleń stacjonarnych i online
- Pozytywne opinie i wysokie oceny Uczestników instytucjonalnych w ankietach po szkoleniach o tej samej tematyce
Szkolenie dla osób, które zajmują się prowadzeniem kont w mediach społecznościowych w imieniu dowolnej instytucji publicznej.
W szkoleniu najczęściej uczestniczą pracownicy urzędów miast, gmin, powiatów, urzędów pracy, instytucji kultury. Szkolenie jest przeznaczone także dla pracowników dowolnych innych instytucji działających na szczeblu lokalnym lub ogólnopolskim.
Program szkolenia
Szkolenie trwa w godz. 9-15.
Wprowadzenie do mediów społecznościowych
- Social Media w Polsce – krótko o aktualnych danych 2022/2023
- Media społecznościowe kontra media tradycyjne – różnice w komunikacji
Bezpieczeństwo na Facebooku
- Konto prywatne a strona organizacji
- Popularne błędy, które zagrażają bezpieczeństwu konta
- Bezpieczny dostęp do konta pracownika i do konta organizacji
Fanpage – ustawienia i narzędzia
- Kluczowe ustawienia strony instytucji na Facebooku
- Ustawienia Messengera
- Planowanie postów w Meta Business Suite
- Ustawienia Menedżera Firmy dla instytucji
Algorytm na Facebooku
- Algorytm na Facebooku
- Tworzenie treści w zgodzie z algorytmem
- Angażowanie odbiorców
- Jak i kiedy publikować?
- Styl i język postów – dobór treści
- Zdjęcia i grafiki w postach
- Możliwości zastosowania video w instytucjach
- Przykłady postów na Facebooku na kontach instytucji publicznych różnego typu (możliwość dostosowania przykładów do instytucji Uczestników)
- Analiza kont na Facebooku w organizacjach Uczestników (na życzenie)
Instagram dla Instytucji
- Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
- Rodzaje publikacji: zdjęcia, rolki, relacje – i ich zastosowanie
- Profesjonalna prezentacja organizacji (tzw. bio)
- 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
- Rosnące znaczenie pozycjonowania (SEO) na Instagramie
- Algorytmy na Instagramie
- Udostępnianie zdjęć i relacji
- Aktywność w imieniu instytucji na innych profilach
- Kompozycje postów – graficzne aspekty Instagrama
- Podstawowe elementy wpływające na atrakcyjność zdjęć
- Inspirujące posty instytucjonalne na Instagramie – przykłady
- Analiza kont instytucji Uczestników (na życzenie)
Komunikacja w mediach społecznościowych
- Profesjonalna obsługa klienta w mediach społecznościowych
- Reagowanie na hejt, krytykę i negatywne opinie
Zarządzanie mediami społecznościowymi w instytucji
- Nadmiar i niedobór informacji
- Problem decyzyjności
- Ustalenie procedur prowadzenia konta
- Ustalenie regulaminu dla odbiorców social mediów
Wokół social mediów – przydatne informacje
- Ochrona danych osobowych
- Ochrona praw autorskich
- Zgłaszanie problemów technicznych.
Czas trwania
6 godzin (w tym 40 min. przerwy), w godz. 9-15.
Prelegenci
Marcin Pietraszek - dotychczas prowadził szkolenia social media (stacjonarnie lub online) m.in. dla: Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, Polskiego Instytutu Spraw Międzynarodowych, Straży Miejskiej m. st. Warszawy, Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, Starostwa Powiatowego we Włodawie, Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Szczecinie, Urzędu Gminy Kurzętnik, Powiatu Wysokomazowieckiego, Lasów Miejskich – Warszawa, PGW Wody Polskie (RZGW Gdańsk i Gliwice), Biura Regionalnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Brukseli, Centrum Kształcenia Zawodowego we Wrocławiu, Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy; Muzeum Pałacu Jana III Sobieskiego w Wilanowie, Duńskiego Instytutu Kultury, Świebodzińskiego Domu Kultury, Wałeckiego Centrum Kultury.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Przed szkoleniem Uczestnicy otrzymują mailem link. W dniu szkolenia klikają w link i łączą się z wirtualnym pokojem szkoleniowym. Zalecana jest aktywność z włączoną kamerą i mikrofonem.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 650 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
- zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 650 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór )
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
- Nazwa firmy: Empemedia
- Ulica i nr: Kazachska 5/122
- Kod pocztowy: 02-999
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 8221789852