Social Media w Instytucji, Urzędzie, NGO, Muzeum - Facebook (5h)

O szkoleniu

Konto na Facebooku ma dziś niemal każda instytucja - zarówno rządowa, samorządowa, jak i pozarządowa. Czy jednak potencjał mediów społecznościowych jest przez nie w pełni wykorzystywany? Podczas tego szkolenia powiemy o wszystkich ważnych aspektach dotyczących Facebooka oraz szerzej - social mediów - w instytuacjach dowolnego typu. Ta oferta dotyczy szkolenia internetowego, ale realizujemy także szkolenia stacjonarne. W ofercie mamy kilka różnych wariantów szkolenia Social Media w Instytucji.

Dlaczego warto wziąć udział?
  • Jedno z nielicznych w Polsce tak kompleksowych szkoleń, w których na social media patrzy się z uwzględnieniem specyfiki instytucji.
  • We wcześniejszych edycjach tego szkolenia uczestniczyli między innymi przedstawiciele instytucji samorządowych na szczeblu gminnym, powiatowym i wojewódzkim, a także przedstawiciele instytucji kultury, instytucji samorządowych oraz rządowych.
Kto powinien wziąć udział?

Przedstawiciele instytucji odpowiedzialni za komunikację i media społecznościowe.

Program szkolenia

Po co instytucjom social media?

  • Media społecznościowe w Polsce – statystyki
  • Specyfika Facebooka na tle innych mediów
  • Facebook w instytucjach
  • Facebook w praktyce samorządowej
  • Social Media jako sposób na budowanie relacji z mieszkańcami

Ustawienia i planowanie postów

  • Ustawienia związane z bezpieczeństwem konta
  • Ustawienia strony – czyli konto na Facebooku od zaplecza
  • Narzędzia do planowania postów – Creator Studio i Business Suite
  • Zakładanie tzw. konta firmowego dla instytucji

Algorytm – czyli zasady Facebooka w praktyce

  • Czym jest algorytm na Facebooku i jak działa?
  • Jak i kiedy publikować?
  • Zaangażowanie wg godzin i dni tygodnia
  • Jak pisać, by wzbudzać zainteresowanie?

Facebook w praktyce – inspiracje na co dzień

  • Posty instytucji – dobre i złe praktyki
  • Przegląd postów urzędów/instytucji z wybranych kategorii
  • Krótki przegląd profili instytucji Uczestników
  • Co publikować w wybranym Urzędzie – inspiracje
  • Treści od mieszkańców
  • Cechy atrakcyjnego wpisu
  • Cechy idealnego profilu

Profesjonalna komunikacja na Facebooku

  • Oczekiwania mieszkańców względem urzędu / instytucji
  • Jak i kiedy odpowiadać na Facebooku
  • Messenger w urzędzie / instytucji
  • Co wyróżnia profesjonalną obsługę na Facebooku?
  • Krytyka, hejt, kryzysy – jak reagować?

Prawo i regulamin Facebooka

  • Konkursy na Facebooku
  • Facebook a ochrona danych osobowych
  • Prawa autorskie użytkowników

Zarządzanie mediami społecznościowymi w urzędzie / instytucji

  • Problem decyzyjności
  • Ustalenie zasad i procedur
  • Dylematy prawne
  • Problemy techniczne
  • Odwołanie od decyzji Facebooka

Czas trwania

5 godzin

Prelegenci

Marcin Pietraszek - w 2021 roku przeszkolił ponad 100 osób z tematyki social media; od 10 lat codziennie prowadzi konta social media i kampanie reklamowe w mediach społecznościowych dla Klientów. Jest autorem wielu publikacji na temat marketingu, w tym książki „PRo-MOC-ja”, m.in. na temat wykorzystywania mediów społecznościowych w małych firmach. W temacie mediów społecznościowych jest przede wszystkim praktykiem, a podczas realizowanych szkoleń często sięga do przykładów z własnego doświadczenia. W przeszłości pracował w mediach lokalnych, co pozwoliło mu na bliskie poznanie zasad funkcjonowania instytucji różnego typu na szczeblu lokalnym. 

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

To wydarzenie dostępne jest na zamówienie. Termin i miejsce przeprowadzenia zajęć uzgodnisz z organizatorem po złożeniu zamówienia. Organizator przeprowadza zajęcia: tylko online

Rejestracja

Standard
582
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 600 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
Dostępne zniżki:
  • 8.33% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 38.33% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 40% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 40% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Empemedia
02-999 Warszawa
Kazachska 5/122
woj. mazowieckie
Naszą specjalnością są social media. Prowadzimy szkolenia on-line oraz stacjonarne dla małych i dużych firm, urzędów, muzeów, organizacji samorządowych i pozarządowych, szkoląc przede wszystkim z obsługi serwisów społecznościowych Facebook, Instagram...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Empemedia
02-999 Warszawa Kazachska 5/122
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!