O szkoleniu
Media społecznościowe pozwalają markom i firmom wchodzić w relacje z potencjalnymi klientami, a nawet partnerami handlowymi. Facebook, Instagram, LinkedIn mogą stać się zarówno kanałami do prezentowania treści ważnych z punktu widzenia firmy, jak i platformami do obsługi klienta, a nawet dokonywania ustaleń z kontrahentami. To także doskonałe portale do prowadzenia działań marketingowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów (telewizja, czasopisma), social media umożliwiają precyzyjne kierowanie właściwie dobranych treści do ściśle wyselekcjonowanych grup odbiorców. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zaznajomieni z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi i dowiedzą się, jak wykorzystywać je (lub jak robić to lepiej) w reprezentowanych przez nich firmach.
Cele szkolenia:
poznanie funkcji Facebooka, Instagrama i LinkedIn, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach,
poprawa jakości działań firmowych w mediach społecznościowych,
przygotowanie Uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych.
Cele szkolenia:
poznanie funkcji Facebooka, Instagrama i LinkedIn, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach,
poprawa jakości działań firmowych w mediach społecznościowych,
przygotowanie Uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych.
Dlaczego warto wziąć udział?
Korzyści szkolenia:
- Nabranie większej śmiałości w korzystaniu z mediów społecznościowych w biznesie
- Gotowość do eksperymentowania z możliwościami reklamowymi
- Pełniejsze wykorzystywanie mediów społecznościowych w relacjach z klientami
- Swobodne poruszanie się po ustawieniach Facebooka, Instagrama i LinkedIn
Kto powinien wziąć udział?
Adresaci szkolenia:
- Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją
- Osoby zainteresowane tematyką social sellingu
- Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych
- Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie
- Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz
- Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać social media w swoich firmach
Program szkolenia
Dzień I
MODUŁ 1: Ustawienia fanpage’a
- Specyfika Facebooka na tle innych mediów
- Facebook w Polsce
- Profil prywatny a strona firmy
- Bezpieczny dostęp do Facebooka w firmie
- Ustawienia strony firmowej – krok po kroku
- Ustawienia Messengera
MODUŁ 2: Zaangażowanie, komunikacja, obsługa klienta
- Algorytm Facebooka na co dzień
- Co publikować? Taktyka i tworzenie treści
- Obsługa klienta na Facebooku – komunikacja z fanami
- Reagowanie na krytykę, hejt i negatywne komentarze
- Konkursy na Facebooku
- Facebook a ochrona danych osobowych (RODO)
- Social Media a prawa autorskie
- Zgłaszanie problemów na Facebooku
Dzień II
MODUŁ 3: Reklama na Facebooku
- Specyfika kampanii reklamowych na Facebooku
- Lejek sprzedażowy na Facebooku
- Zakładanie Menedżera Firmy
- Tworzenie konta reklamowego
- Ustalanie celów reklamowych
- Tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku
- Ustawianie grup odbiorców
- Ustawienia lokalizacji
- Tworzenie kreacji reklamowych
- Wprowadzenie do Menedżera zdarzeń (pixel)
- Statystyki i raporty na Facebooku
- Ograniczenia regulaminowe i prawne dot. Reklam
MODUŁ 4: Instagram
- Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
- 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
- Oznaczanie użytkowników
- Udostępnianie postów i relacji
- Wskazówki dotyczące wykorzystywania Instagrama w biznesie
- Influencer Marketing
- Pomocne aplikacje
Moduł 5: LinkedIn
- LinkedIn w Polsce
- Specyfika LinkedIn jako platformy networkingowej
- Ewolucja od rekrutacji do relacji
- Konto prywatne jako profil ekspercki – relacje między kontem prywatnym a firmowym
- Tworzenie i ustawienia profilu firmowego
- Algorytm LinkedIn w praktyce
- Employee Advocacy – siła pracowników na LinkedIn
- Ustawienia reklamowe – wprowadzenie
- Etyczny Social Selling bez spamowania
Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.
Czas trwania
2 dni, 8:00-13:30
Prelegenci

trener Effect Group
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Online
9-10 czerwiec 2022
Online
24-25 marzec 2022
Online
16-17 grudzień 2021
Online
18-19 listopad 2021
Rejestracja
Wybierz termin:
Szkolenie online
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
960
zł
+23% VAT
Cena zawiera:
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa (zobacz wzór)
- cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
Wymagany komputer z dostępem do internetu.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
Powiadomienia o nowych terminach