Szkolenie

Social Media w marketingu i biznesie

O szkoleniu

Media społecznościowe pozwalają markom i firmom wchodzić w relacje z potencjalnymi klientami, a nawet partnerami handlowymi. Facebook, Instagram, LinkedIn mogą stać się zarówno kanałami do prezentowania treści ważnych z punktu widzenia firmy, jak i platformami do obsługi klienta, a nawet dokonywania ustaleń z kontrahentami. To także doskonałe portale do prowadzenia działań marketingowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów (telewizja, czasopisma), social media umożliwiają precyzyjne kierowanie właściwie dobranych treści do ściśle wyselekcjonowanych grup odbiorców. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zaznajomieni z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi i dowiedzą się, jak wykorzystywać je (lub jak robić to lepiej) w reprezentowanych przez nich firmach.

Cele szkolenia:
poznanie funkcji Facebooka, Instagrama i LinkedIn, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach,
poprawa jakości działań firmowych w mediach społecznościowych,
przygotowanie Uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych.
Dlaczego warto wziąć udział?

Korzyści szkolenia:

  • Nabranie większej śmiałości w korzystaniu z mediów społecznościowych w biznesie
  • Gotowość do eksperymentowania z możliwościami reklamowymi
  • Pełniejsze wykorzystywanie mediów społecznościowych w relacjach z klientami
  • Swobodne poruszanie się po ustawieniach Facebooka, Instagrama i LinkedIn
Kto powinien wziąć udział?

Adresaci szkolenia:

  • Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją
  • Osoby zainteresowane tematyką social sellingu
  • Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie
  • Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz
  • Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać social media w swoich firmach

Program szkolenia

Dzień I

MODUŁ 1: Ustawienia fanpage’a

  • Specyfika Facebooka na tle innych mediów
  • Facebook w Polsce
  • Profil prywatny a strona firmy
  • Bezpieczny dostęp do Facebooka w firmie
  • Ustawienia strony firmowej – krok po kroku
  • Ustawienia Messengera

MODUŁ 2: Zaangażowanie, komunikacja, obsługa klienta

  • Algorytm Facebooka na co dzień
  • Co publikować? Taktyka i tworzenie treści
  • Obsługa klienta na Facebooku – komunikacja z fanami
  • Reagowanie na krytykę, hejt i negatywne komentarze
  • Konkursy na Facebooku
  • Facebook a ochrona danych osobowych (RODO)
  • Social Media a prawa autorskie
  • Zgłaszanie problemów na Facebooku

 

Dzień II

MODUŁ 3: Reklama na Facebooku

  • Specyfika kampanii reklamowych na Facebooku
  • Lejek sprzedażowy na Facebooku
  • Zakładanie Menedżera Firmy
  • Tworzenie konta reklamowego
  • Ustalanie celów reklamowych
  • Tworzenie kampanii reklamowej – krok po kroku
  • Ustawianie grup odbiorców
  • Ustawienia lokalizacji
  • Tworzenie kreacji reklamowych
  • Wprowadzenie do Menedżera zdarzeń (pixel)
  • Statystyki i raporty na Facebooku
  • Ograniczenia regulaminowe i prawne dot. Reklam

MODUŁ 4: Instagram

  • Specyfika Instagrama na tle innych mediów społecznościowych
  • 3 światy: hashtagi, lokalizacje, użytkownicy
  • Oznaczanie użytkowników
  • Udostępnianie postów i relacji
  • Wskazówki dotyczące wykorzystywania Instagrama w biznesie
  • Influencer Marketing
  • Pomocne aplikacje

Moduł 5: LinkedIn

  • LinkedIn w Polsce
  • Specyfika LinkedIn jako platformy networkingowej
  • Ewolucja od rekrutacji do relacji
  • Konto prywatne jako profil ekspercki – relacje między kontem prywatnym a firmowym
  • Tworzenie i ustawienia profilu firmowego
  • Algorytm LinkedIn w praktyce
  • Employee Advocacy – siła pracowników na LinkedIn
  • Ustawienia reklamowe – wprowadzenie
  • Etyczny Social Selling bez spamowania

Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.

Czas trwania

2 dni, 8:00-13:30

Prelegenci

Cytat

trener Effect Group

Gdzie i kiedy

Online 16 - 17 grudnia 2021

Gdzie i kiedy

Online 24 - 25 marca 2022

Gdzie i kiedy

Online 9 - 10 czerwca 2022

Gdzie i kiedy

Online 18 - 19 listopada 2021

Zapisz się

Szkolenie online
cena promocyjna przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
960,30 PLN
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • cena ze zniżką 3% od ceny regularnej przy zgłoszeniu przez Eventis.pl
Zapisz się

Organizator

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa
Erazma Ciołka 16
woj. mazowieckie
Effect Group Sp. z o.o. to firma szkoleniowo-doradcza która działa na rynku szkoleń od II połowy 2006 roku i specjalizuje się w zwiększaniu efektywności na wszystkich poziomach organizacji, poprzez udostępnianie sprawdzonej wiedzy i doświadczenia zaw...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Effect Group Sp. z o.o.
01-443 Warszawa Erazma Ciołka 16
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!