Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/social-media-w-marketingu-i-biznesie-73678-id453

Informacje o szkoleniu

Effect Group Sp. z o.o.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Media społecznościowe pozwalają markom i firmom wchodzić w relacje z potencjalnymi klientami, a nawet partnerami handlowymi. Facebook, Instagram, LinkedIn mogą stać się zarówno kanałami do prezentowania treści ważnych z punktu widzenia firmy, jak i platformami do obsługi klienta, a nawet dokonywania ustaleń z kontrahentami. To także doskonałe portale do prowadzenia działań marketingowych. W przeciwieństwie do tradycyjnych mediów (telewizja, czasopisma), social media umożliwiają precyzyjne kierowanie właściwie dobranych treści do ściśle wyselekcjonowanych grup odbiorców. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną zaznajomieni z najpopularniejszymi mediami społecznościowymi i dowiedzą się, jak wykorzystywać je (lub jak robić to lepiej) w reprezentowanych przez nich firmach.

Cele szkolenia:

-Poznanie funkcji Facebooka, Instagrama i LinkedIn, które mogą być wykorzystywane w firmach i innych organizacjach

-Poprawa jakości działań firmowych w mediach społecznościowych

-Przygotowanie Uczestników do samodzielnego prowadzenia kampanii reklamowych

-Zaplanowanie działań w mediach społecznościowych zgodnie z indywidualnie opracowaną strategią

-Nauczenie uczestników prowadzenia kont firmowych zgodnie z prawem i regulaminem Korzyści szkolenia:

-Nabranie większej śmiałości w korzystaniu z mediów społecznościowych w biznesie

-Gotowość do eksperymentowania z możliwościami reklamowymi

-Pełniejsze wykorzystywanie mediów społecznościowych w relacjach z klientami

-Swobodne poruszanie się po ustawieniach Facebooka, Instagrama i LinkedIn

-Prowadzenie kont social media zgodnie z regulaminem i w granicach prawa

Szkolenie skierowane jest do:

  • Pracownicy zajmujący się marketingiem, reklamą, promocją
  • Osoby zainteresowane tematyką social sellingu
  • Pracownicy zajmujący się obsługą klienta, także za pośrednictwem mediów społecznościowych
  • Pracownicy odpowiedzialni za media społecznościowe w firmie
  • Pracownicy kontaktujący się z agencjami social media w firmie zlecającej takie usługi na zewnątrz
  • Właściciele firm, prezesi, menedżerowie chcący lepiej wykorzystywać social media w swoich firmach

Program szkolenia:

Dzień pierwszy

Wprowadzenie

  • Podstawowe pojęcia na Facebooku

Taktyka obecności na Facebooku:

  • Korzyści oraz zagrożenia związane z obecnością firmy na Facebooku
  • Określenie celów komunikacyjnych marki
  • Grupa odbiorców na Facebooku z wykorzystaniem Audience Insights
  • Tworzenie mini-strategii (taktyki) obecności na Facebooku

Prowadzenie Facebooka na co dzień

  • Ustawienia Facebooka krok po kroku
  • Audyt obecności firm uczestników na Facebooku
  • Analiza i wnioski z audytu
  • Prowadzenie działań na Facebooku w zgodzie z algorytmem
  • Budowanie i angażowanie społeczności
  • Grupy na Facebooku
  • Content Marketing na Facebooku

Obsługa Klienta na Facebooku

  • Angażowanie fanów w postach i komentarzach
  • Obsługa klienta przez Messenger
  • Reagowanie na sytuacje kryzysowe

Reklama na Facebooku

  • Lejek marketingowy w mediach społecznościowych
  • Menedżer Firmy
  • Menedżer Reklam i konta reklamowe
  • Tworzenie grup docelowych
  • Podstawy remarketingu (Pixel)
  • Wykorzystywanie wpisów sponsorowanych w promocji
  • Ustawienia reklam krok po kroku

Podsumowanie

Dzień drugi

Social Media jako element szerszych działań marketingowych

  • Grupa docelowa marki a dobór odpowiednich portali społecznościowych
  • Cele firmy a przekaz marketingowy

Reklama na Facebooku i Instagramie

  • Dobór treści reklamowych na Facebooku i Instagramie
  • Tworzenie reklam na Facebooku i Instagramie – ćwiczenie
  • Podstawy analityki i raportowania

Instagram w biznesie

  • Specyfika Instagrama w kontekście marketingowo-biznesowym
  • Ustawienia konta na Instagramie,
  • Zasady prowadzenia konta na Instagramie,
  • Insta Stories na koncie firmowym
  • Współpraca z Influencerami i/lub partnerami biznesowymi
  • Przykłady aplikacji pomocnych na Instagramie
  • Obsługa klienta

LinkedIn – ekspercki i firmowy

  • Specyfika LinkedIn na tle innych mediów społecznościowych
  • Budowanie pozycji eksperta na LinkedIn
  • Algorytm LinkedIn – jak z nim współpracować?
  • Ustawienia i prowadzenie profilu firmowego
  • Wzajemne oddziaływanie profilów firmowych i prywatnych
  • Kampanie reklamowe na LinkedIn
  • Etyczny social selling i networking
  • Narzędzia LinkedIn

Zasady i prawo w mediach społecznościowych

  • Ograniczenia regulaminowe
  • Prawo autorskie
  • RODO

Zakończenie: Podsumowanie, wnioski, odpowiedzi na pytania.

Informacje o prelegentach:

trener Effect Group

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1450 zł + 23% VAT za osobę

Cena zawiera:

udział w zajęciach, komplet materiałów , dyplom ukończenia, możliwość indywidualnych konsultacji podczas szkolenia, przerwy kawowe oraz obiad.

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia online dostępnego na górze strony. Skontaktujemy się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia.

Dla jednostek finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT = zw.


Wydarzenie: Social Media w marketingu i biznesie