O szkoleniu
SPRZEDAŻ, ZAKUPY
Czy Twoje procesy zakupowe są naprawdę optymalne? Czy zdarzają się w nich opóźnienia, błędy w zamówieniach lub trudności w zarządzaniu dostawcami? A może czujesz, że są zbyt skomplikowane i czasochłonne?. W erze cyfryzacji firmy wykorzystują nowoczesne technologie, aby usprawnić swoje procesy zakupowe. Automatyzacja i digitalizacja nie są już tylko innowacyjnym dodatkiem – stają się koniecznością dla organizacji, które chcą utrzymać przewagę konkurencyjną.
- Przeanalizujesz kluczowe etapy procesów zakupowych i ich największe wyzwania,
- Omówimy sposoby na optymalizację zamówień, negocjacji oraz zarządzania dostawcami,
- Poznasz narzędzia cyfrowe, które mogą znacząco usprawnić codzienną pracę,
- Dowiesz się, jak technologia może pomóc w redukcji kosztów, poprawie efektywności i eliminacji błędów.
Szkolenie skierowane jest do specjalistów ds. zakupów, którzy chcą automatyzować procesy zakupowe w firmach
Program szkolenia
11 CZERWCA 2025 R.
9.00 – Rejestracja uczestników, kawa i herbata
9.30 – Rozpoczęcie szkolenia
WPROWADZENIE DO PROCESÓW ZAKUPOWYCH
- Mapowanie procesów zakupowych – identyfikacja najważniejszych etapów.
- Zamówienia, negocjacje oraz zarządzanie dostawcami
- Role i zadania – prezentacja ról w procesach zakupowych, z uwzględnieniem odpowiedzialności i wyzwań
- Wyzwania tradycyjne – analiza typowych problemów, takich jak opóźnienia, błędy w zamówieniach, długi czas zatwierdzeń oraz jak ich uniknąć dzięki digitalizacji.
KONCEPCJA DIGITALIZACJI I AUTOMATYZACJI
- Co to jest digitalizacja i automatyzacja procesów?
- Rola systemów ERP, e- procurement i innych narzędzi IT
- Przykłady zastosowania w różnych branżach – casy study i ćwiczenia zespołowe dot. identyfikacji obszarów wymagających automatyzacji
- Wybrane wyzwania związane z procesami tradycyjnymi
DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA PROCESÓW ZAKUPOWYCH – METODYKA, WPŁYW, TRENDY
- Dlaczego digitalizacja i czy jest nam potrzebna?
- Metodyka projektowania – jak zaplanować podejście do digitalizacji? Narzędzia takie jak BPMN do modelowania procesów.
- Wpływ automatyzacji na efektywność procesów zakupowych i przykłady organizacji, które osiągnęły sukces dzięki digitalizacji – ćwiczenia praktyczne
- Trendy technologiczne – przegląd technologii wspierających transformację (AI, Big Data, Blockchain)
ANALIZA POTRZEB ORGANIZACJI – METODYKA PROJEKTOWANIA PROCESU DIGITALIZACJI
- Identyfikacja potrzeb w zakresie digitalizacji – jak wybrać procesy, które warto automatyzować w pierwszej kolejności?
- Narzędzia i systemy zakupowe do analizy procesów zakupowych
- Ćwiczenia zespołowe – tworzenie listy priorytetów w oparciu o potencjalne korzyści i trudności wdrożenia
- Case study/ ćwiczenia praktyczne – Studium przypadku ilustrujące proces analizy potrzeb w konkretnej organizacji – omówienie wyzwań oraz osiągniętych rezultatów
DIGITALIZACJA I AUTOMATYZACJA – AI, ANALIZA „MAKE OR BUY, ZARZĄDZANIE ZMIANĄ W ZAKUPACH
- Trendy i innowacje w obszarze zakupów – systemy, narzędzia oraz wyzwania dla zakupów
- Rola sztucznej inteligencji – Jak AI wspiera optymalizację kosztów i analizę wydajności dostawców?
- Analiza „make or buy” – wdrożenie gotowych systemów czy budowa wewnętrznego rozwiązania?
- Zarządzanie zmianą i jak najlepiej przygotować się na przyszłość?
15.30 – Zakończenie szkolenia
Metody
- Szkolenie ma formę wykładowo-warsztatową.
- Ćwiczenia, analizy przykładów biznesowych, narzędzi zakupowych mają wspierać uczestników w budowaniu nowych kompetencji zawodowych.
Czas trwania
9:30 - 15:30
Prelegenci

Doświadczony konsultant i menedżer z ponad 20 letnim doświadczeniem pracy w polskich, jak i międzynarodowych organizacjach, od trzynastu lat związana z branżą medyczną.
Karierę zawodową w zakupach rozpoczęła w 2004r. pracując dla międzynarodowych światowych liderów doradztwa personalnego Grupy Adecco i Manpower. Realizowała projekty zakupowe i inwestycyjne dla największych spółek medycznych w kraju: Centrum Medycznym Enel-Med, PZU Zdrowie oraz Grupie Orpea.
Pracowała również jako Account Sourcing Manager na Europę Środkowo- Wschodnią dla amerykańskiej firmy doradczej JLL świadczącą swoje usługi na rynku nieruchomości na wszystkich kontynentach. Doradzała w obszarze zakupów 24 klientom na terenie EMEA: UK, Irlandii, Niemiec, Francji, Luksemburgu, Austrii, Węgier, Czech, Słowacji i Polsce. Wspomagała klientów w zarządzaniu budżetem operacyjnym na poziomie 88 mln pln. Od 2022r. prowadzi własną firmę doradczą w zakresie usprawnień procesów zakupowych i projektów inwestycyjnych dla opieki krótko, jak i długoterminowej.
Absolwentka Politechniki Warszawskiej: Magister Administracji i Podyplomowych Studiów Zarządzania Nieruchomościami (Licencjonowany Zarządca Nieruchomości Nr 19425) oraz Szkoły Głównej Handlowej: Podyplomowego Studium Menedżersko- Finansowego, a także Akademii Leona Koźmińskiego: Podyplomowych Studiów Psychologii Biznesu dla Menedżerów.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Warszawa
woj. mazowieckie
Rejestracja
- zniżkę 5% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 2 270 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji papierowej
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- Rozwiń
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Najczęściej zadawane pytania
Ogólne warunki uczestnictwa w projektach edukacyjnych realizowanych przez Langas Group
https://langas.pl/wp-content/uploads/2020/11/Ogo%CC%81lne_warunki_uczestnictwa_w_projektach_edukacyjnych_realizowanych_przez_Langas_Group.pdf
- Nazwa firmy: Langas Regtech sp. z o.o.
- Ulica i nr: ul. Marszałkowska 58 lok. 15
- Kod pocztowy: 00-545
- Miejscowość: Warszawa
- Numer NIP: 7010991220
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Organizator
