Szkolenie: Specjalista ds. obsługi klienta

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/specjalista-ds-obslugi-klienta-26310-id1183

Informacje o szkoleniu

Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z prawidłową obsługą klienta, rozwinięcie umiejętności interpersonalnych oraz poznanie skutecznych metod radzenia sobie
w sytuacjach stresowych.

Korzyści dla uczestników:
-poznanie skutecznych metod pokonywania stresu
-zapoznanie uczestników z prawidłowym formułowaniem pytań otwartych oraz zamkniętych
-przedstawienie podstawowych błędów w komunikacji z klientem
-wzrost pewności siebie w kontaktach z klientem

Szkolenie skierowane jest do:

Szkolenie rekomendowane dla osób pracujących w punktach obsługi klientów, sprzedaży, biurach oraz pozostałych pracowników nastawionych na rozwój swoich kompetencji przy bezpośrednim kontakcie z klientem.

Program szkolenia:

Ramowy program szkolenia obejmuje zagadnienia:
1. Poznanie typologii klientów
2. Asertywność w relacjach z nabywcą
3. Tworzenie pytań otwartych i zamkniętych
4. Prawidłowe reagowanie na zachowania klienta
5. Metody skutecznego radzenia sobie ze stresem
6. Poznanie podstawowych błędów w komunikacji z klientem

Informacje o prelegentach:

Trener jest osoba o wieloletnim doświadczeniu w kształtowaniu umiejętności interpersonalnych u sprzedawców.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 430 PLN / osobę
  • 408 PLN przy zgłoszeniu 2 osób
  • 399 PLn przy zgłoszeniu > 3 osób

Cena zawiera:

• uczestnictwo w szkoleniu • materiały szkoleniowe • imienny certyfikat SAWG • koszt trenerów • przerwy kawowe

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

formularz zgłoszeniowy www.sawg.pl

Wydarzenie: Specjalista ds. obsługi klienta