Specjalista ds.reklamacji (aspekty prawne, psychologiczne i procedury)

O szkoleniu

Zapraszamy na szkolenie z zakresu reklamacji, które pozwoli Ci na zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi klienta oraz rozwiązywania problemów z reklamacjami.

Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem, a jeśli będziesz mieć pytania, chętnie na nie odpowiemy.

Nasze szkolenia, to nie tylko teoria, ale również praktyka. Dla lepszego zrozumienia tematu, podczas szkolenia wykorzystujemy case study nasze oraz uczestników.

Szkolenie odbywa się na żywo, z możliwością zadawania pytań trenerowi na czacie oraz bezpośrednio. Szkolenia prowadzone jest za pośrednictwem platformy ClickMeeting.

Akademia COZiR. Prawa konsumenta bez tajemnic.

Dlaczego warto wziąć udział?

Istnieje wiele powodów, dla których warto wziąć udział w naszym szkoleniu, oto trzy z nich:

  1. Rozwój umiejętności – zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności, które będą przydatne w pracy w dziale obsługi reklamacji.
  2. Podniesienie kwalifikacji – otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu.
  3. Motywacja do pracy – zwiększysz swoją efektywność oraz pewność siebie dzięki poznaniu prawnych aspektów oraz procedur dotyczących reklamacji 

Nasze szkolenia w kompleksowy sposób przygotowują do obsługi reklamacji w sklepie.

>>>Program szkolenia obejmuje najnowsze zmiany wprowadzone ustawami z 4 listopada 2022 r. i 1 grudnia 2022 r.<<<

 

Akademia COZiR prowadziła szkolenia m.in. dla Clovin SA, PAN TU NIE STAŁ, Baterie Przemysłowe, Mega Dron.

Kto powinien wziąć udział?

Jeśli chcesz zostać Specjalistą ds. reklamacji, to program naszego szkolenia jest właśnie dla Ciebie.

Wybierz i zarezerwuj termin. Już wkrótce będziesz ekspertem w dziedzinie obsługi reklamacji i zwrotów. Do zobaczenia na szkoleniu!

Program szkolenia

Szkolenie składa się z 5 modułów.

MODUŁ 1 Wprowadzenie do tematyki reklamacji

1. Wyjaśnienie pojęć z zakresu praw konsumenta
2. Omówienie regulacji prawnych dotyczących praw konsumenta
3. Omówienie najistotniejszych zapisów regulaminu sklepu
4. Omówienie uprawnień klienta wynikających z obowiązujących regulacji prawnych
5. Rodzaje reklamacji
6. Podsumowanie modułu i pytania uczestników

MODUŁ 2 Gwarancja

1. Obowiązki informacyjne sprzedawcy
2. Omówienie regulacji prawnych
3. Podmioty uprawnione do składania reklamacji z tytułu gwarancji
4. Wyjaśnienie pojęć związanych z gwarancją
5. Tryb składania reklamacji z tytułu gwarancji
6. Zakres odpowiedzialności gwaranta
7. Terminy obowiązujące przy gwarancji
8. Zależności między gwarancją a rękojmią
9. Omówienie najnowszych zmian obowiązujących od 1.01.2023 r.
10. Podsumowanie modułu i pytania uczestników

MODUŁ 3 | część I Rekojmia dla umów zawartych do 31.12.2022 r.

1. Obowiązki informacyjne związane z rękojmią
2. Omówienie regulacji prawnych
3. Podmioty uprawnione do składania reklamacji z tytułu rękojmi
4. Wyjaśnienie pojęć ściśle związanych z rękojmią
5. Wymogi formalne reklamacji z tytułu rękojmi
6. Uprawnienia, roszczenia i obowiązki klienta
7. Uprawnienia i obowiązki sprzedawcy
8. Terminy obowiązujące przy reklamacji z tytułu rękojmi
9. Procedura reklamacyjna
10. Koszty reklamacji z tytułu rękojmi
11. Wyłączenie odpowiedzialności sprzedawcy
12. Podstawy nieuznania reklamacji z tytułu rękojmi (m.in. uszkodzenia mechaniczne)
13. Rękojmia przy sprzedaży za granicę
14. Rękojmia między przedsiębiorcami
15. Podsumowanie części I modułu 3 i pytania uczestników

MODUŁ 3 | część II Zmiany w prawach konsumenta dla umów zawartych po 1.01.2023 r.

1. Omówienie zmian wprowadzonych ustawą z dnia 4 listopada 2022 r.
2. Omówienie zmian wprowadzonych ustawą z dnia 1 grudnia 2022 r.
3. Podsumowanie części II modułu 3 i pytania uczestników

MODUŁ 4 Obsługa reklamacji

1. Procedura reklamacyjna
2. Sztuka konstruowania pism (odpowiedzi, oświadczenia, formularze)
3. Sądowe i pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów (m.in. mediacje, Rzecznicy, ODR)
4. Podsumowanie modułu i pytania uczestników

MODUŁ 5 Psychologia reklamacji

1. Czego oczekują klienci gdy się skarżą?
2. Komunikacja z klientem w obsłudze reklamacji
3. Jak poradzić sobie z trudnym klientem?
4. Podsumowanie modułu i pytania uczestników

Wszystkie tematy omawaiane są na przykładach.

Czas trwania

9.00-16.00

Ostateczny czas trwania szkolenia zależy od ilości zadawanych pytań.

Prelegenci

Izabela Zielińska
Akademia COZiR

Szkolenie prowadzi Izabela Zielińska, prawniczka, przedsiębiorczyni, założycielka Akademii COZiR. W Akademii COZiR na przykładzie prawdziwych case study szkoli jak obsługiwać reklamacje i zwroty w sprzedaży zgodnie z obowiązującym prawem, objaśnia sposoby właściwego podejścia do trudnych przypadków, tworzy regulaminy, umowy oraz polityki prywatności zgodne z RODO. Bezpośrednio wspiera partnerów w kwestiach spornych z ich klientami. Sprawuje opiekę prawną nad firmami dostosowując na bieżąco wewnętrzne regulacje sprzedażowe do dynamicznych zmian w prawie.

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagane jest urządzenie z dostępem do internetu. Szkolenie odbywa się na platformie ClickMeeting. Szkolenie w czasie rzeczywistym.
Wymagane jest urządzenie z dostępem do internetu. Szkolenie odbywa się na platformie ClickMeeting. Szkolenie w czasie rzeczywistym.
Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym na platformie ClickMeeting. Wymagane jest urządzenie z dostępem do internetu.
Szkolenie online w czasie rzeczywistym na platformie ClickMeeting. Wymagany jest sprzęt z dostępem do internetu.
Wymagany jest dostęp do urządzenia z podłączeniem do internetu. Szkolenie odbywa się na platformie ClickMeeting. Na dzień przed terminem szkolenia, uczestnicy otrzymują link do spotkania.

Rejestracja

Cena starndardowa
za osobę
549
+23% VAT
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 567 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Eminia Sp. z o.o.
02-566 Warszawa
Puławska 12/3
woj. mazowieckie
Akademia COZiR jest polską firmą specjalizującą się w szkoleniach z zakresu praw konsumenta. Od 4 lat z powodzeniem organizujemy szkolenia na terenie całego kraju. Uczmy jak obsługiwać reklamacje i zwroty w sklepie internetowym zgodnie z obowiązujący...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

1. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia nastąpi w ciągu 12 godzin od momentu jego otrzymania.
2. Wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia zostanie wysłana faktura proforma. Faktura właściwa zostanie wystawiona po szkoleniu.
3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest dokonanie płatności najpóźniej na dzień przed planowanym terminem spotkania. W przypadku dokonania zapłaty w/w terminie prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności.

Dołącz do grona zadowolonych klientów.

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Eminia Sp. z o.o.
02-566 Warszawa Puławska 12/3
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!