O szkoleniu
Zapraszamy na szkolenie z zakresu reklamacji, które pozwoli Ci na zdobycie niezbędnej wiedzy i umiejętności w zakresie obsługi klienta oraz rozwiązywania problemów z reklamacjami.
Podzielimy się z Tobą naszą wiedzą i doświadczeniem, a jeśli będziesz mieć pytania, chętnie na nie odpowiemy.
Nasze szkolenia, to nie tylko teoria, ale również praktyka. Dla lepszego zrozumienia tematu, podczas szkolenia wykorzystujemy case study nasze oraz uczestników.
Szkolenie odbywa się na żywo, z możliwością zadawania pytań trenerowi na czacie oraz bezpośrednio. Szkolenia prowadzone jest za pośrednictwem platformy ClickMeeting.
Akademia COZiR. Prawa konsumenta bez tajemnic.
Istnieje wiele powodów, dla których warto wziąć udział w naszym szkoleniu, oto trzy z nich:
- Rozwój umiejętności – zdobędziesz nową wiedzę i umiejętności, które będą przydatne w pracy w dziale obsługi reklamacji.
- Podniesienie kwalifikacji – otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający Twój udział w szkoleniu.
- Motywacja do pracy – zwiększysz swoją efektywność oraz pewność siebie dzięki poznaniu prawnych aspektów oraz procedur dotyczących reklamacji
Nasze szkolenia w kompleksowy sposób przygotowują do obsługi reklamacji w sklepie.
>>>Program szkolenia obejmuje najnowsze zmiany wprowadzone ustawami z 4 listopada 2022 r. i 1 grudnia 2022 r.<<<
Akademia COZiR prowadziła szkolenia m.in. dla Clovin SA, PAN TU NIE STAŁ, Baterie Przemysłowe, Mega Dron.
Jeśli chcesz zostać Specjalistą ds. reklamacji, to program naszego szkolenia jest właśnie dla Ciebie.
Wybierz i zarezerwuj termin. Już wkrótce będziesz ekspertem w dziedzinie obsługi reklamacji i zwrotów. Do zobaczenia na szkoleniu!
Program szkolenia
Szkolenie składa się z 5 modułów.
MODUŁ 1 Wprowadzenie do tematyki reklamacji
1. Wyjaśnienie pojęć z zakresu praw konsumenta
2. Omówienie regulacji prawnych dotyczących praw konsumenta
3. Omówienie najistotniejszych zapisów regulaminu sklepu
4. Omówienie uprawnień klienta wynikających z obowiązujących regulacji prawnych
5. Rodzaje reklamacji
6. Podsumowanie modułu i pytania uczestników
MODUŁ 2 Gwarancja
1. Obowiązki informacyjne sprzedawcy
2. Omówienie regulacji prawnych
3. Podmioty uprawnione do składania reklamacji z tytułu gwarancji
4. Wyjaśnienie pojęć związanych z gwarancją
5. Tryb składania reklamacji z tytułu gwarancji
6. Zakres odpowiedzialności gwaranta
7. Terminy obowiązujące przy gwarancji
8. Zależności między gwarancją a rękojmią
9. Omówienie najnowszych zmian obowiązujących od 1.01.2023 r.
10. Podsumowanie modułu i pytania uczestników
MODUŁ 3 | część I Rekojmia dla umów zawartych do 31.12.2022 r.
1. Obowiązki informacyjne związane z rękojmią
2. Omówienie regulacji prawnych
3. Podmioty uprawnione do składania reklamacji z tytułu rękojmi
4. Wyjaśnienie pojęć ściśle związanych z rękojmią
5. Wymogi formalne reklamacji z tytułu rękojmi
6. Uprawnienia, roszczenia i obowiązki klienta
7. Uprawnienia i obowiązki sprzedawcy
8. Terminy obowiązujące przy reklamacji z tytułu rękojmi
9. Procedura reklamacyjna
10. Koszty reklamacji z tytułu rękojmi
11. Wyłączenie odpowiedzialności sprzedawcy
12. Podstawy nieuznania reklamacji z tytułu rękojmi (m.in. uszkodzenia mechaniczne)
13. Rękojmia przy sprzedaży za granicę
14. Rękojmia między przedsiębiorcami
15. Podsumowanie części I modułu 3 i pytania uczestników
MODUŁ 3 | część II Zmiany w prawach konsumenta dla umów zawartych po 1.01.2023 r.
1. Omówienie zmian wprowadzonych ustawą z dnia 4 listopada 2022 r.
2. Omówienie zmian wprowadzonych ustawą z dnia 1 grudnia 2022 r.
3. Podsumowanie części II modułu 3 i pytania uczestników
MODUŁ 4 Obsługa reklamacji
1. Procedura reklamacyjna
2. Sztuka konstruowania pism (odpowiedzi, oświadczenia, formularze)
3. Sądowe i pozasądowe sposoby rozstrzygania sporów (m.in. mediacje, Rzecznicy, ODR)
4. Podsumowanie modułu i pytania uczestników
MODUŁ 5 Psychologia reklamacji
1. Czego oczekują klienci gdy się skarżą?
2. Komunikacja z klientem w obsłudze reklamacji
3. Jak poradzić sobie z trudnym klientem?
4. Podsumowanie modułu i pytania uczestników
Wszystkie tematy omawaiane są na przykładach.
Czas trwania
9.00-16.00
Ostateczny czas trwania szkolenia zależy od ilości zadawanych pytań.
Prelegenci
Szkolenie prowadzi Izabela Zielińska, prawniczka, przedsiębiorczyni, założycielka Akademii COZiR. W Akademii COZiR na przykładzie prawdziwych case study szkoli jak obsługiwać reklamacje i zwroty w sprzedaży zgodnie z obowiązującym prawem, objaśnia sposoby właściwego podejścia do trudnych przypadków, tworzy regulaminy, umowy oraz polityki prywatności zgodne z RODO. Bezpośrednio wspiera partnerów w kwestiach spornych z ich klientami. Sprawuje opiekę prawną nad firmami dostosowując na bieżąco wewnętrzne regulacje sprzedażowe do dynamicznych zmian w prawie.
Terminy i miejsca
Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 567 zł)
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej
- certyfikat uczestnictwa
Brak miejsc. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Termin nieaktualny. Wybierz inny termin powyżej, bądź wypełnij formularz, aby zapytać o planowane nowe terminy.
Organizator
przycięte_thmb.jpg)
Najczęściej zadawane pytania
1. Potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia nastąpi w ciągu 12 godzin od momentu jego otrzymania.
2. Wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia zostanie wysłana faktura proforma. Faktura właściwa zostanie wystawiona po szkoleniu.
3. Warunkiem udziału w szkoleniu jest dokonanie płatności najpóźniej na dzień przed planowanym terminem spotkania. W przypadku dokonania zapłaty w/w terminie prosimy o przesłanie potwierdzenia płatności.
Dołącz do grona zadowolonych klientów.
Masz pytania? Napisz do nas
