O szkoleniu
I. Podniesienie świadomości dotyczącej specyficznych wymagań klienta Daimler
II. Zapoznanie się z wymaganiami klienta we wszystkich fazach projektu (od kwotacji do rekwalifikacji)
III. Nabycie informacji w obszarze wymaganej dokumentacji w poszczególnych fazach projektowych
IV. Poszerzenie wiadomości odnośnie zastosowania odpowiednich narzędzi i metod jakościowych
Pogłębienie wiedzy z zakresu:
- w jaki sposób zabezpieczyć wszystkie fazy projektowe pod względem wymagań klienta
- w jaki sposób zarządzać dostawcami w przypadku nowych uruchomień
- jaką dokumentację sporządzić dla poszczególnych faz projektowych
- technolodzy,
- konstruktorzy,
- inżynierowie jakości,
- specjaliści ds. Logistyki, obsługi klienta
- właściciele procesów,
- kierownictwo.
Program szkolenia
1. Wymagania specjalne koncernu DAG dla PQA (Inżynierów Jakości Projektu)
2. CSR DAG
- Tworzenie porozumienia jakościowego z klientem
- Proces zatwierdzania wyrobu w fazach projektowych
- Proces zatwierdzania procesu w fazach projektowych
- Przedłożenie części do klienta (Proces PPA)
3. Kwalifikacje dostawców Tier-n
4. QTR z dostawcami
5. QTR z klientem
6. IATF 16949, a wymagania grupy DAG
7. Portal SQMS (obowiązkowo uczestnicy muszą mieć dostęp do portalu klienta SQMS)
8. Portal eSEP++ (obowiązkoo uczestnicy muszą mieć dostęp do portalu klienta eSEP++)
9. CSR Book – propozycja narzędzia do przeglądania i organizowania CSR’ów klienta
Warsztaty:
- Tworzenie porozumienia jakościowego z klientem
- Kroki PPA i ich komunikacja do klienta
- Quality Technical Review – audyty dostawców
- Tworzenie planu jakościowego projektu
Czas trwania
Prelegenci

Trener SGP
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
- serwis obiadowy
- przerwy kawowe
- poszkoleniowe konsultacje z trenerem.
- Rozwiń
- 6.71% przy zgłoszeniu min. 2 osób
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
