O szkoleniu
Promocja cenowa! (*)
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1758,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1721,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 14.09.2013 r.
Cele szkolenia:
uniknięcie błędów w planowaniu i zarządzaniu procesami transportowymi o zasięgu krajowym i międzynarodowym,
określenie kompleksowych założeń sprawnego funkcjonowania transportu
w przedsiębiorstwie,
określenie uwarunkowań wpływających na sprawność procesów transportowych,
podejmowanie decyzji w zakresie zarządzania transportem i spedycją,
określenie zadań i odpowiedzialności poszczególnych osób funkcyjnych,
określenie rozkładu popytu na usługi transportowe oraz jego wpływ na zarządzanie przedsiębiorstwem,
wykorzystanie metod do obliczania wielkości pracy przewozowej,
zastosowanie standardów obsługi klienta w modelowaniu i zarządzaniu transportem w przedsiębiorstwie,
zapoznanie z wymogami prawnymi dotyczącymi transportu i spedycji,
określenie odpowiedzialności przewoźnika i spedytora za procesy transportowo - spedycyjne,
przedstawienie wymaganych licencji i zezwoleń oraz kompetencji zawodowych
w zakresie transportu drogowego,
określenie struktury i wielkości kosztów transportu w przedsiębiorstwie,
planowanie czasu pracy kierowcom i załogom,
zapoznanie z systemami monitorowania i bezpieczeństwem przewozów.
W ramach szkolenia przewiduje się zaprezentowanie szeregu praktycznych metod wykorzystywanych przy zarządzaniu procesami transportowymi i zarządzaniu flotą pojazdów. Część zajęć jest organizowana w postaci ćwiczeń, gdzie uczestnicy będą rozwiązywać różnorodne zagadnienia związane z czynnościami spedycyjnymi, planowaniem tras przejazdów i optymalizacją wykorzystania kursów, jak również poznają prawne aspekty związane z dochodzeniem roszczeń i ubezpieczeniami w transporcie
5 % rabat przy zgłoszeniu 1 osoby (1758,00 zł netto + VAT)
7 % rabat przy zgłoszeniu 2 osób (1721,00 zł netto + VAT)
Promocja obowiązuje przy zgłoszeniu do 14.09.2013 r.
Cele szkolenia:
uniknięcie błędów w planowaniu i zarządzaniu procesami transportowymi o zasięgu krajowym i międzynarodowym,
określenie kompleksowych założeń sprawnego funkcjonowania transportu
w przedsiębiorstwie,
określenie uwarunkowań wpływających na sprawność procesów transportowych,
podejmowanie decyzji w zakresie zarządzania transportem i spedycją,
określenie zadań i odpowiedzialności poszczególnych osób funkcyjnych,
określenie rozkładu popytu na usługi transportowe oraz jego wpływ na zarządzanie przedsiębiorstwem,
wykorzystanie metod do obliczania wielkości pracy przewozowej,
zastosowanie standardów obsługi klienta w modelowaniu i zarządzaniu transportem w przedsiębiorstwie,
zapoznanie z wymogami prawnymi dotyczącymi transportu i spedycji,
określenie odpowiedzialności przewoźnika i spedytora za procesy transportowo - spedycyjne,
przedstawienie wymaganych licencji i zezwoleń oraz kompetencji zawodowych
w zakresie transportu drogowego,
określenie struktury i wielkości kosztów transportu w przedsiębiorstwie,
planowanie czasu pracy kierowcom i załogom,
zapoznanie z systemami monitorowania i bezpieczeństwem przewozów.
W ramach szkolenia przewiduje się zaprezentowanie szeregu praktycznych metod wykorzystywanych przy zarządzaniu procesami transportowymi i zarządzaniu flotą pojazdów. Część zajęć jest organizowana w postaci ćwiczeń, gdzie uczestnicy będą rozwiązywać różnorodne zagadnienia związane z czynnościami spedycyjnymi, planowaniem tras przejazdów i optymalizacją wykorzystania kursów, jak również poznają prawne aspekty związane z dochodzeniem roszczeń i ubezpieczeniami w transporcie
Kto powinien wziąć udział?
Szkolenie skierowane jest do kadry kierowniczej zarządzającej transportem, spedycją, pracowników odpowiedzialnych za planowanie i realizację procesów transportowych oraz sterowanie obrotem towarowym w firmie i logistyków.
Program szkolenia
1. Prowadzenie działalności transportowo - spedycyjnej
Ustawa o transporcie drogowym
Kryteria dostępu do zawodu przewoźnika i spedytora
Prawne aspekty prowadzenia działalności transportowo - spedycyjnej
Spedytor w procesie planowanie przewozów zgodnie z konwencją AETR(ćwiczenie praktyczne)
Czas jazdy dzienny, tygodniowy, dwutygodniowy, przerwy w prowadzeniu pojazdu, odpoczynek dzienny, tygodniowy,
Uczestnicy rynku transportowo - spedycyjno- logistycznego i powiązania między nimi
Koszty i ceny w transporcie
Ogólne Polskie Warunki Spedycyjne - wersja 1995 i 2002 (zakres i podstawy stosowania, Konsekwencje stosowania OPWS 2002)
Organizacja procesów przewozowych zgodnych z Certyfikatem Bezpiecznego Dostawcy AEO
Rynek usług spedycyjnych w Polsce, jak staranny eksporter powinien wybierać swojego spedytora
2. Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów CMR
Ustawa Prawo przewozowe i Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów - CMR (zakres stosowania, podstawowe różnice)
List przewozowy CMR i jego funkcje
Jak poprawnie wypełnić list przewozowy CMR
3. Ubezpieczenie w transporcie międzynarodowym
Rodzaje / podział ubezpieczeń: OCP (przewoźnika), CARGO (ładunku) i OCS (spedytora) - specyfika, różnice, pułapki
Wyjaśnienie pojęć: wartość ubezpieczenia, suma ubezpieczenia, franszyza integralna, franszyza redukcyjna, udział własny
Rodzaje polis: jednostkowa, generalna, obrotowa, odpisowa
Rodzaje i przyczyny powstawania szkód w ładunkach
Ryzyko związane z transportem towarów
Instytutowe Klauzule Ładunkowe: A, B, C
Praktyczne wskazówki dla osób korzystających z ochrony ubezpieczeniowej
i ewentualnych poszkodowanych - likwidacja szkód, dokumentowanie
4. Warunki dostaw - INCOTERMS 2010
Zastosowanie INCOTERMS w handlu zagranicznym: w eksporcie i imporcie
Analiza poszczególnych grup formuł:
1) grupa E - EXW
2) grupa F - FCA, FAS, FOB
3) grupa C - CFR, CIF, CPT, CIP
4) grupa D - DAF, DES, DEQ, DDU, DDP
INCOTERMS 2010 a ubezpieczenia
INCOTERMS 2010 a umowa przewozu i umowa spedycji
5. Odpowiedzialność przewoźnika drogowego i spedytora w przewozach krajowych i międzynarodowych
Ustawa Prawo przewozowe
zakres stosowania
pojęcie osoby uprawnionej
podstawowe czynności, prawa i obowiązki: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku
relacje przewoźnika i spedytora z "osobą uprawnioną"
podział odpowiedzialności za towar - nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku
Odpowiedzialność przewoźnika z innych tytułów
Kto i na jakiej podstawie może składać reklamacje do przewoźnika?
Prawidłowy sposób składania reklamacji i rozstrzygania sporów
Ustalenie odszkodowania zgodnie z prawem przewozowym
Ustawa o transporcie drogowym
Kryteria dostępu do zawodu przewoźnika i spedytora
Prawne aspekty prowadzenia działalności transportowo - spedycyjnej
Spedytor w procesie planowanie przewozów zgodnie z konwencją AETR(ćwiczenie praktyczne)
Czas jazdy dzienny, tygodniowy, dwutygodniowy, przerwy w prowadzeniu pojazdu, odpoczynek dzienny, tygodniowy,
Uczestnicy rynku transportowo - spedycyjno- logistycznego i powiązania między nimi
Koszty i ceny w transporcie
Ogólne Polskie Warunki Spedycyjne - wersja 1995 i 2002 (zakres i podstawy stosowania, Konsekwencje stosowania OPWS 2002)
Organizacja procesów przewozowych zgodnych z Certyfikatem Bezpiecznego Dostawcy AEO
Rynek usług spedycyjnych w Polsce, jak staranny eksporter powinien wybierać swojego spedytora
2. Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów CMR
Ustawa Prawo przewozowe i Konwencja o umowie międzynarodowego przewozu drogowego towarów - CMR (zakres stosowania, podstawowe różnice)
List przewozowy CMR i jego funkcje
Jak poprawnie wypełnić list przewozowy CMR
3. Ubezpieczenie w transporcie międzynarodowym
Rodzaje / podział ubezpieczeń: OCP (przewoźnika), CARGO (ładunku) i OCS (spedytora) - specyfika, różnice, pułapki
Wyjaśnienie pojęć: wartość ubezpieczenia, suma ubezpieczenia, franszyza integralna, franszyza redukcyjna, udział własny
Rodzaje polis: jednostkowa, generalna, obrotowa, odpisowa
Rodzaje i przyczyny powstawania szkód w ładunkach
Ryzyko związane z transportem towarów
Instytutowe Klauzule Ładunkowe: A, B, C
Praktyczne wskazówki dla osób korzystających z ochrony ubezpieczeniowej
i ewentualnych poszkodowanych - likwidacja szkód, dokumentowanie
4. Warunki dostaw - INCOTERMS 2010
Zastosowanie INCOTERMS w handlu zagranicznym: w eksporcie i imporcie
Analiza poszczególnych grup formuł:
1) grupa E - EXW
2) grupa F - FCA, FAS, FOB
3) grupa C - CFR, CIF, CPT, CIP
4) grupa D - DAF, DES, DEQ, DDU, DDP
INCOTERMS 2010 a ubezpieczenia
INCOTERMS 2010 a umowa przewozu i umowa spedycji
5. Odpowiedzialność przewoźnika drogowego i spedytora w przewozach krajowych i międzynarodowych
Ustawa Prawo przewozowe
zakres stosowania
pojęcie osoby uprawnionej
podstawowe czynności, prawa i obowiązki: nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku
relacje przewoźnika i spedytora z "osobą uprawnioną"
podział odpowiedzialności za towar - nadawcy, przewoźnika i odbiorcy ładunku
Odpowiedzialność przewoźnika z innych tytułów
Kto i na jakiej podstawie może składać reklamacje do przewoźnika?
Prawidłowy sposób składania reklamacji i rozstrzygania sporów
Ustalenie odszkodowania zgodnie z prawem przewozowym
Czas trwania
21 godzin
Prelegenci

Absolwent Wydziału Transportu i Łączności Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, gdzie w 2003 r. uzyskał stopień naukowy doktora. Specjalista w zakresie zarządzania transportem w przedsiębiorstwie. Kierownik Katedry Podstaw Logistyki w Wyższej Szkole Logistyki. Kieruje projektami międzynarodowymi dla przedsiębiorstw z zakresu transportu w systemach logistycznych, prowadzi prace badawcze oraz zajmuje się doradztwem. Uczestnik krajowych i międzynarodowych konferencji naukowych oraz autor kilkudziesięciu publikacji z zakresu logistyki i transportu. Współautor m.in. takich książek jak: Podstawy Logistyki, Biblioteka Logistyka, ILiM, 2006. Transport i Spedycja, Biblioteka Logistyka, ILiM, 2007. Europa, Azja - Gospodarka, Transport, Biblioteka Logistyka, ILiM, 2007. W latach 2002- 2004 przygotował ok. 500 właścicieli firm transportowych z Wielkopolski i Dolnego Śląska do egzaminu na Certyfikat Kompetencji Zawodowych Przewoźnika krajowych i międzynarodowych przewozów osób i rzeczy. W ramach Certyfikacji Europejskiego Stowarzyszenia Logistyków (ELA Certificates). odpowiedzialny jest za egzaminowanie w module „Zarządzanie transportem" na Europę Środkową i Wschodnią. Ekspert Centralnej Komisji Egzaminacyjnej w zakresie standardów kształcenia w zawodzie Technik Spedytor i Technik Logistyk. Autor podstawy programowej w zawodzie Technik Spedytor. Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia dla kadry kierowniczej i pracowników krajowych i międzynarodowych przedsiębiorstw.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Hotel Czarny Potok ***
34-500 Zakopane
Tetmajera 20
woj. małopolskie
Hotel WERSAL***
34-500 Zakopane
Tetmajera 14a
woj. małopolskie
Hotel Gromada
00-030 Warszawa
Powstańców Warszawy 2
woj. mazowieckie
Hotel WERSAL****
34-500 Zakopane
Kazimierza Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Hotel WERSAL****
34-500 Zakopane
Kazimierza Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Hotel WERSAL****
34-500 Zakopane
Kazimierza Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Hotel WERSAL****
34-500 Zakopane
Kazimierza Tetmajera 14 a
woj. małopolskie
Rejestracja
Wybierz termin:
Cena 1
zł netto + 23% VAT
1 850
zł
Cena zawiera:
- Pobyt: od 14.10.2013 r. (obiad) do 16.10.2013 r.(obiad) zakwaterowanie w pokojach 2-os. do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) pełne wyżywienie materiały szkoleniowe certyfikat ukończenia szkolenia imprezę integracyjną w karczmie góralskiej bezpłatne korzystanie z hotelowego basenu, sauny i jacuzzy
Zapisz się
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
woj. lubelskie
Jesteśmy firmą szkoleniową, która od 1998r. zajmuje się edukacją dorosłych. Firma jest wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych nr 2.06/00145/2005.
Naszym klientom sprzedajemy wiedzę, umiejętności, praktyczne doświadczenia naszych trenerów i k...
FAQ
Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o przejście do sekcji
Zapisz się, aby
wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje
się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.
Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
Potwierdzenie i fakturę VAT wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem
W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Kontakt
Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz
Dane kontaktowe
Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
20-012 Lublin
Strażacka 8/90
Powiadomienia o nowych terminach