Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży

O szkoleniu

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskaniu klientów oraz w ich utrzymaniu.

Kto powinien wziąć udział?

Uczestnicy szkolenia: obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe, oraz inne zainteresowane osoby: przedsiębiorcy, uczestnicy projektów.

Program szkolenia

1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów:

  • dziesięć etapów procesu sprzedaży
  • etapy poprzedzające prezentację
  • potencjalni klienci
  • gdzie szukać potencjalnych Klientów
  • planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów
  • budowanie baz Klientów

2. Metody poszukiwania potencjalnych Klientów

  • poszukiwanie przez Internet
  • kluby kontaktów
  • publikowanie artykułów
  • wystawy, targi, pokazy
  • mailing
  • telefon
  • media społecznościowe
  • bazy firm
  • bazy ofert
  • współpraca z instytucjami
  • rejestry
  • radio i telewizja

3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów

  • rekomendacje
  • umawianie się na rozmowę z Klientem: etapy rozmowy
  • rodzaje pytań w rozmowie w obsłudze z Klientem
  • wykorzystanie poczty elektronicznej

Czas trwania

Szkolenie trwa od 10.00 do 15.00

Prelegenci

IWONA ŚWIDURSKA - od 14 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.
W latach 1997-2001 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu.
Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej w zakresie organizacji, pracowni administracyjno-biurowej.
Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty.
W 2010 roku otrzymała akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego przez Starostę Gostyńskiego.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Telemarketing
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
Negocjacje i metody wywierania wpływu
Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
Profesjonalne prezentacje
Skuteczny menedżer
Zarządzanie wizerunkiem firmy
Skuteczna komunikacja interpersonalna

Terminy i miejsca

Zapoznaj się z aktualnymi terminami tego szkolenia bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Wrocław

woj. dolnośląskie

Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.
centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

centrum

Wrocław

woj. dolnośląskie

Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.
Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

centrum

Gdańsk

woj. pomorskie

Łagiewniki

Kraków

woj. małopolskie

Szkolenie odbędzie się na platformie ClicMeeting, każdy Uczestnik otrzymuje link do logowania - nie potrzeba instalowania żadnego oprogramowania.
centrum

Poznań

woj. wielkopolskie

centrum

Wrocław

woj. dolnośląskie

Rejestracja

Cena promocyjna
960
zwolnione z vat
Cena zawiera:
  • Zniżkę 3% przy zgłoszeniu za pośrednictwem Eventis.pl (cena standardowa 990 zł)
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • przerwy kawowe
Dostępne zniżki:
  • 2.02% przy zgłoszeniu min. 2 osób
  • 4.04% przy zgłoszeniu min. 3 osób
  • 5.05% przy zgłoszeniu min. 4 osób
  • 6.06% przy zgłoszeniu min. 5 osób
  • Rozwiń
Zapisz się

Organizator

Mati Consulting Szkolenia
63-130 Książ Wielkopolski
Mchy 6
woj. wielkopolskie
Mati Consulting Szkolenia jest firmą zajmującą się organizacją i prowadzeniem szkoleń zarówno otwartych jak i zamkniętych na terenie całej Polski oraz za granicą. Szkolimy w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, zarządzania, informatyki oraz psycholog...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Płatność: przelew

Najszybszym sposobem kontaktu z organizatorem i uzyskania dodatkowych informacji jest wypełnienie formularza kontaktowego. Możesz też zadzwonić do organizatora.
Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Mati Consulting Szkolenia
63-130 Książ Wielkopolski Mchy 6
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!