Szkolenie: Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/sposoby-pozyskiwania-klienta-i-organizacja-sprzedazy-zglos-2-osoby---trzecia-osoba-gratis-71366

Informacje o szkoleniu

  • Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)


    ID szkolenia: 71366
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat:
  • Adres szkolenia:

    Poznań
    centrum
    60-064 Poznań
    woj. wielkopolskie
  • Termin szkolenia:

    Data: 20.08.2019
    Godziny zajęć (czas trwania):
    Szkolenie realizowane jest w ciągu 1 dnia (8 godzin dydaktycznych)
    Godz. 10.00-16.00
  • Organizator szkolenia:

    Mati Consulting Szkolenia
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Celem szkolenia jest poznanie nowych zasad pozyskiwania klienta. Zdobyta wiedza pomoże m.in. w pozyskaniu klientów oraz w ich utrzymaniu.

Szkolenie skierowane jest do:

Uczestnicy szkolenia: obsługa klienta, sprzedawcy, przedstawiciele handlowi, doradcy klienta, opiekunowie klienta, zespoły sprzedażowe, oraz inne zainteresowane osoby: przedsiębiorcy, uczestnicy projektów

Program szkolenia:

1. Poszukiwanie potencjalnych Klientów:
- dziesięć etapów procesu sprzedaży
- etapy poprzedzające prezentację
- potencjalni klienci
- gdzie szukać potencjalnych Klientów
- planowanie strategii poszukiwania potencjalnych Klientów
- budowanie baz Klientów
2. Metody poszukiwania potencjalnych Klientów
- poszukiwanie przez Internet
- kluby kontaktów
- publikowanie artykułów
- wystawy, targi, pokazy
- mailing
- telefon
- media społecznościowe
- bazy firm
- bazy ofert
- współpraca z instytucjami
- rejestry
- radio i telewizja
3. Wskazówki ułatwiające poszukiwanie Klientów
- rekomendacje
- umawianie się na rozmowę z Klientem: etapy rozmowy
- rodzaje pytań w rozmowie w obsłudze z Klientem
- wykorzystanie poczty elektronicznej

Informacje o prelegentach:

Pani IWONA - od 14 lat trener w zakresie sprzedaży, obsługi klienta, marketingu oraz prac administracyjno-biurowych firm, instytucji, fundacji, uczelni z całej Polski. Absolwentka Akademii Ekonomicznej w Poznaniu na Wydziale Zarządzania - studiów doktoranckich o specjalności: organizacja i zarządzanie przedsiębiorstwami oraz studiów magisterskich o specjalności: zarządzanie przedsiębiorstwami. Posiada uprawnienia pedagogiczne. Posiada certyfikat VCC z zakresu technik sprzedaży.
W latach 1997-2001 pracownik PKO BP S.A. (działy: sekretariat, Zespół Obsługi Budownictwa Mieszkaniowego i Wydział Obsługi Klientów Instytucjonalnych). Współpracowała z ogólnopolską firmą transportową, w zakresie obsługi, sprzedaży i marketingu.
Od 2003 roku współpracuje ze szkołami wyższymi i średnimi jako wykładowca/nauczyciel w zakresie m.in. marketingu i reklamy na rynku w kraju i zagranicą, profesjonalnej sprzedaży, organizacji sprzedaży w firmie, planowania ścieżek kariery zawodowej w zakresie organizacji, pracowni administracyjno-biurowej.
Przez około 8 lat przygotowywała młodzież jak również była egzaminatorem - egzaminów państwowych w zakresie nadawania tytułu technika handlowca oraz ekonomisty.
W 2010 roku otrzymała akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela mianowanego przez Starostę Gostyńskiego.

Posiada bogate doświadczenie w zakresie szkoleń ze sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu czy marketingu. Od 2008 roku prowadzi ogólnopolską firmę, którą zarządza.

Trener działów sprzedaży, przedstawicieli handlowych, managerów, pracowników takich firm jak: PHILIPS Polska sp. z o.o. Warszawa, Media Expert Złotów, Wielton S.A., Dekpol S.A., Caritas, Fundacja Aktywizacja, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie, Zakład Przetwórstwa Mięsnego „Biegun” Spółka Jawna Jaraczewo, Gerdes MC Sp. z o.o. Poznań, Terravita, AM Okna Gorzów Wlkp., Hyprotech Łódź, Przedsiębiorstwa AMBIT, Euro Prestige, Boger, Info-Medica Poznań, Urzędu Lotnictwa Cywilnego, Bil Cup Poznań, Domedic Dental, BGŻ, Savrin, Cleaner, ZKZ Jarocin, Waberers Polska, Urzędu Marszałkowskiego w Zielonej Górze, Shim Pol, Dalkia Services sp. z o.o., Praefa spółka z o.o., Phenix Pharma Polska Warszawa, Kancelaria Prawna Teodorowski & Wojtaszak Kraków, Chespa, Bruk spółka z.o.o., Neinver Asset Managemnet Polska spółka z.o.o. (Factory Poznań), Sinoma Kraków, MMG Środa Wlkp., pracowników Urzędu Pracy, Jaromy Jarocin, Collegium Polonicum przy UAM w Słubicach i Uniwersytecie Viadrina we Frankfurcie, NS Konsulting w Lublinie, Domino, Sternet sp. z o.o. z Tarnowa, Piekarnia-Cukiernia „Pellowski” z Gdańska, Infotower, Fibar Group z Poznania, szpitali i teatrów oraz wielu innych podmiotów.
Przeprowadza szkolenia oraz doradza firmom, instytucjom w zakresie wprowadzania zmian w obszarach:

Profesjonalny sprzedawca – przedstawiciel handlowy
Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży
Obsługa klienta i techniki sprzedaży
Akademia handlowca
Marketing w firmie - budowanie strategii marketingowej na rynku w kraju i zagranicą
Pracownik administracyjno - biurowy
Obsługa sekretariatu i biura
Planowanie i organizowanie pracy własnej
Telemarketing
Techniki sprzedaży
Profesjonalna obsługa klienta
Doskonalenie procesu sprzedaży
Efektywna organizacja pracy własnej i zarządzania sobą w czasie
Negocjacje i metody wywierania wpływu
Budowanie i zarządzanie zespołem ludzi
Profesjonalne prezentacje
Skuteczny menedżer
Zarządzanie wizerunkiem firmy
Skuteczna komunikacja interpersonalna

Wydarzenia towarzyszące:

Profesjonalny sprzedawca - przedstawiciel handlowy (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)
Akademia handlowca - czyli jak sprzedawać więcej i efektywniej (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 840,00 - brutto / osoba

Cena zawiera:

szkolenie, przerwy kawowe, zaświadczenie imienne

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenie: mailowo na adres
maticonsulting@szkolenia-mc.pl
Płatność: przelew na podstawie faktury

Szkolenie, kurs: Sposoby pozyskiwania klienta i organizacja sprzedaży (zgłoś 2 osoby - trzecia osoba gratis)