O szkoleniu
W prawie 30 kolejno przeprowadzonych przeze mnie szkoleniach 8 na 10 osób przyznaje, że nie ma zaplanowanego rezultatu, którym ma zakończyć się organizowane przez nią spotkanie (!). Co druga osoba nie zastanawia się nad efektywnością spotkań, a także co druga nie pyta o cel spotkania, jeśli jest jego uczestnikiem.
Jedna z firm postanowiła policzyć jaki ponosi koszt (stratę) jeśli część spotkań jest nieefektywna. Jakież było zdziwienie, jak okazało się, że chodzi o 44% spotkań (!).
Cel 1.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób przygotować się do spotkania:
- potrafi ustalić cel spotkania oraz zdefiniować oczekiwane rezultaty
- zaprasza odpowiednią liczbę uczestników w relacji do zamierzonego celu,
- dobiera takie narzędzia i metody pracy, które służą efektywności,
- nie i prowadzi spotkań spontanicznie, przygotowuje się, jest profesjonalistą.
Cel 2.
Prowadzący spotkanie potrafi zarządzać spotkaniem podczas jego przebiegu:
- potrafi utrzymać uwagę i budować zaangażowanie uczestników spotkania,
- świadomie wykorzystuje kompetencje, które wspierają osiąganie zamierzonych rezultatów, m.in. moderowanie, zarządzanie dyskusją, przekazywanie wiedzy czy informacji, monitorowanie czasu,
- poznaje 7 dobrych praktyk do zrealizowania w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla organizatora i uczestników
- poznaje narzędzia techniczne, które warto wykorzystać podczas spotkania, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągnąć zaplanowane rezultaty.
Cel 3.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wzmocnić rezultaty po spotkaniu:
- poznaje 4 kluczowe kroki na zamknięcie spotkania oraz zestaw dobrych praktyk do wykorzystania po spotkaniu.
Cel 4.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wpływać na efektywność spotkań:
- poznaje techniki i narzędzia sprzyjające efektywności,
- potrafi monitorować przebieg spotkania i właściwie zarządzać aktywnościami w celu osiągnięcia zamierzonego rezultatu,
- potrafi ocenić efektywność spotkania,
- wie jak i potrafi w praktyce angażować uczestników spotkania wykorzystując swoje kompetencje oraz narzędzia techniczne.
GRUPA DOCELOWA:
- menedżerowie
- osoby zajmujące wdrażaniem pracowników
- pracownicy działu HR
Program szkolenia
1. Jakich zasad warto przestrzegać organizując i prowadząc spotkanie online?
- Banalnie prosta strategia mistrzów
- 5 obowiązkowych punktów, które musisz zrealizować przed spotkaniem
- 7 dobrych praktyk w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla Ciebie i uczestników
- Prowadź spotkanie (!)
- Rozpocznij punktualnie
- Powitaj uczestników i przedstaw cel
- Kontakt i kontrakt
- Wprowadź w kontekst
- Umiejętnie zarządzaj czasem spotkania i porządkiem oraz zamykaj wątki
- Angażuj uczestników
- 4 kroki na zamknięcie
2. Jak osiągać efektywność spotkań? Po czym poznasz, że prowadzisz efektywne spotkania?
- Efektywność spotkań w liczbach
- Uwaga i koncentracja
- Podział ról i zadań
- Czy wszyscy są w temacie?
- A czas płynie… - daj szansę punktualności, umiejętne zarządzanie czasem podczas spotkania
- Dbałość o rezultaty
- Zestaw dobrych praktyk
3. Czy i jak angażować uczestników spotkania?
- Stymulowanie zaangażowania uczestników - co to znaczy?
- Co powoduje, że uczestnicy nie są zaangażowani? Jak to zmienić?
- Jakie narzędzia (aplikacje) warto wykorzystywać, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągać efektywność?
4. Profesjonalizm w trybie online
Czas trwania
Prelegenci

KAROLINA OLSZYŃSKA
Jako konsultant zajmuje się profesjonalnym wsparciem dla działów HR w zakresie budowania onboardingu efektywnego biznesowo i jednocześnie odpowiadającego na potrzeby pracowników wykorzystując metodologię Design Thinking. Była odpowiedzialna za opracowanie, wdrożenie i ewaluację rocznej strategii onboardingowej dla pracowników w obszarze sprzedaży bezpośredniej oraz pośredniej B2C i B2B. W ramach projektu do jej zadań należała odpowiedzialność za całościowe powodzenie podjętej realizacji, od pomysłu poprzez wdrożenie i bieżącą opiekę nad działaniem projektu wdrożeniowego. Do jej zadań należało również przygotowanie odpowiednich procesów i procedur w kontekście kultury organizacyjnej firmy oraz prowadzenie spotkań, prezentacji i szkoleń w ramach wdrażanego procesu onboardingu. Ekspert w projektach wymagających opracowania i dostarczenia modelu wsparcia procesu wdrożeniowego nowego pracownika z wykorzystaniem metody e-learningu. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Geberit Produkcja, Volkswagen Bank/Seat, czy Nivea Polska.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
Rejestracja
- udział w zajęciach
- materiały szkoleniowo-konferencyjne
- certyfikat uczestnictwa
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
