Spotkania biznesowe online

O szkoleniu

Szkolenie podpowiada w jaki sposób organizować i prowadzić spotkania wartościowe dla prowadzącego i dla uczestników.

W prawie 30 kolejno przeprowadzonych przeze mnie szkoleniach 8 na 10 osób przyznaje, że nie ma zaplanowanego rezultatu, którym ma zakończyć się organizowane przez nią spotkanie (!). Co druga osoba nie zastanawia się nad efektywnością spotkań, a także co druga nie pyta o cel spotkania, jeśli jest jego uczestnikiem.

Jedna z firm postanowiła policzyć jaki ponosi koszt (stratę) jeśli część spotkań jest nieefektywna. Jakież było zdziwienie, jak okazało się, że chodzi o 44% spotkań (!).
Dlaczego warto wziąć udział?

Cel 1.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób przygotować się do spotkania:

  • potrafi ustalić cel spotkania oraz zdefiniować oczekiwane rezultaty
  • zaprasza odpowiednią liczbę uczestników w relacji do zamierzonego celu,
  • dobiera takie narzędzia i metody pracy, które służą efektywności,
  • nie i prowadzi spotkań spontanicznie, przygotowuje się, jest profesjonalistą.

Cel 2.
Prowadzący spotkanie potrafi zarządzać spotkaniem podczas jego przebiegu:

  • potrafi utrzymać uwagę i budować zaangażowanie uczestników spotkania,
  • świadomie wykorzystuje kompetencje, które wspierają osiąganie zamierzonych rezultatów, m.in. moderowanie, zarządzanie dyskusją, przekazywanie wiedzy czy informacji, monitorowanie czasu,
  • poznaje 7 dobrych praktyk do zrealizowania w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla organizatora i uczestników
  • poznaje narzędzia techniczne, które warto wykorzystać podczas spotkania, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągnąć zaplanowane rezultaty.

Cel 3.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wzmocnić rezultaty po spotkaniu:

  • poznaje 4 kluczowe kroki na zamknięcie spotkania oraz zestaw dobrych praktyk do wykorzystania po spotkaniu.

Cel 4.
Prowadzący spotkanie wie w jaki sposób wpływać na efektywność spotkań:

  • poznaje techniki i narzędzia sprzyjające efektywności,
  • potrafi monitorować przebieg spotkania i właściwie zarządzać aktywnościami w celu osiągnięcia zamierzonego rezultatu,
  • potrafi ocenić efektywność spotkania,
  • wie jak i potrafi w praktyce angażować uczestników spotkania wykorzystując swoje kompetencje oraz narzędzia techniczne.
Kto powinien wziąć udział?

GRUPA DOCELOWA:

  • menedżerowie
  • osoby zajmujące wdrażaniem pracowników
  • pracownicy działu HR

Program szkolenia

1. Jakich zasad warto przestrzegać organizując i prowadząc spotkanie online?

  • Banalnie prosta strategia mistrzów
  • 5 obowiązkowych punktów, które musisz zrealizować przed spotkaniem
  • 7 dobrych praktyk w trakcie spotkania, dzięki którym spotkanie będzie wartościowe dla Ciebie i uczestników
    • Prowadź spotkanie (!)
    • Rozpocznij punktualnie
    • Powitaj uczestników i przedstaw cel
    • Kontakt i kontrakt
    • Wprowadź w kontekst
    • Umiejętnie zarządzaj czasem spotkania i porządkiem oraz zamykaj wątki
    • Angażuj uczestników
  • 4 kroki na zamknięcie

2. Jak osiągać efektywność spotkań? Po czym poznasz, że prowadzisz efektywne spotkania?

  • Efektywność spotkań w liczbach
  • Uwaga i koncentracja
  • Podział ról i zadań
  • Czy wszyscy są w temacie?
  • A czas płynie… - daj szansę punktualności, umiejętne zarządzanie czasem podczas spotkania
  • Dbałość o rezultaty
  • Zestaw dobrych praktyk

3. Czy i jak angażować uczestników spotkania?

  • Stymulowanie zaangażowania uczestników - co to znaczy?
  • Co powoduje, że uczestnicy nie są zaangażowani? Jak to zmienić?
  • Jakie narzędzia (aplikacje) warto wykorzystywać, aby wzmocnić zaangażowanie uczestników, utrzymać uwagę i osiągać efektywność?

4. Profesjonalizm w trybie online

Czas trwania

2 dni, 9.00 - 13.00

Prelegenci

KAROLINA OLSZYŃSKA

Jako konsultant zajmuje się profesjonalnym wsparciem dla działów HR w zakresie budowania onboardingu efektywnego biznesowo i jednocześnie odpowiadającego na potrzeby pracowników wykorzystując metodologię Design Thinking. Była odpowiedzialna za opracowanie, wdrożenie i ewaluację rocznej strategii onboardingowej dla pracowników w obszarze sprzedaży bezpośredniej oraz pośredniej B2C i B2B. W ramach projektu do jej zadań należała odpowiedzialność za całościowe powodzenie podjętej realizacji, od pomysłu poprzez wdrożenie i bieżącą opiekę nad działaniem projektu wdrożeniowego. Do jej zadań należało również przygotowanie odpowiednich procesów i procedur w kontekście kultury organizacyjnej firmy oraz prowadzenie spotkań, prezentacji i szkoleń w ramach wdrażanego procesu onboardingu. Ekspert w projektach wymagających opracowania i dostarczenia modelu wsparcia procesu wdrożeniowego nowego pracownika z wykorzystaniem metody e-learningu. Współpracowała m.in. z takimi firmami jak Geberit Produkcja, Volkswagen Bank/Seat, czy Nivea Polska.

Terminy i miejsca

To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.

Wymagany komputer z dostępem do internetu.

Rejestracja

Cena standardowa
za osobę
1 200
+23% VAT
Cena zawiera:
  • udział w zajęciach
  • materiały szkoleniowo-konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
Zapisz się

Organizator

Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
01-612 Warszawa
Mysłowicka 15
woj. mazowieckie
W firmie szkoleniowej Gamma dbamy, aby wszystkie realizowane przez nas projekty szkoleniowe przyczyniały się do podnoszenia efektywności osobistej ich uczestników, a także zespołów i całych przedsiębiorstw. Staramy się wspierać naszych klientów w dos...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Zapisz się, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Prosimy o wypełnienie formularza zgłoszenia dostępnego na górze strony. Po jego otrzymaniu skontaktujemy się, aby potwierdzić zgłoszenie i przekazać wszystkie informacje organizacyjne.


Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.

Dane kontaktowe

Gamma Sp. z o.o. Sp.k.
01-612 Warszawa Mysłowicka 15
Powiadomienia o nowych terminach

Zapisz się, aby otrzymywać powiadomienia o nowych terminach tego wydarzenia!