Szkolenie: SPRAWDZONE STRATEGIE PRACY DLA EFEKTYWNEJ SEKRETARKI I ASYSTENTKI

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/sprawdzone-strategie-pracy-dla-efektywnej-sekretarki-i-asystentki-62587-id71

Informacje o szkoleniu

Masters Centrum Szkolenia Biznesu A&A Polańska sp.j.
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Jeżeli zależy Ci na:
Wiedzy, umiejętnościach i doświadczeniu, które pozwoli przenieść Ci, jakość Twojej pracy na zdecydowanie wyższy poziom profesjonalizmu.
Spotkaniu z ekspertem pracy biurowej.
Poznaniu sprawdzonych metod znacznego zwiększenia efektywności pracy
Zapraszamy do udziału w szkoleniu!
W trakcie szkolenia:
1. Dowiesz się, jakie mechanizmy stosują w pracy efektywne sekretarki.
2. Poznasz proste, bezkosztowe metody znacznego zwiększenia swojej efektywności.
3. Nauczysz się stosować techniki odpowiadające za skuteczną komunikację i poprawę atmosfery współpracy.
4. Przećwiczysz sprawdzone sposoby zarządzania sobą w czasie.
5. Zdobędziesz wiedze w zakresie rozpoznawania typów osobowości oraz umiejętności adekwatnego zachowania i prowadzenia rozmowy.
6. Nauczysz się jak, zgodnie z aktualnie obowiązującymi standardami stworzyć profesjonalne pismo biznesowe.
7. Na podstawie prezentowanych szablonów przygotujesz własne, maksymalnie funkcjonalne listy sprawdzające do powtarzalnych czynności biurowych.
8. Pełniej zrozumiesz jak ważne jest stanowisko asystentki dla prawidłowego funkcjonowania i rozwoju organizacji.
9. Znacznie zwiększysz swoje zaangażowanie w wykonywanie codziennych obowiązków.
Ze szkolenia wyjedziesz:
• Z gotowymi wzorami korespondencji biznesowej, które będziesz mogła zastosować w swojej pracy,
• Charakterystyką typów osób, która pozwoli Ci szybko zorientować się, z kim masz do czynienia i podjąć stosowną reakcję, by utrzymać relację na właściwym poziomie,
• Z przykładami list sprawdzających i szablonem do ich przygotowania, tak by maksymalnie usprawnić i zautomatyzować swoją pracę.

Szkolenie skierowane jest do:

Pracowników sekretariatów, asystentów dyrektorów zatrudnionych w przedsiębiorstwach oraz administracji publicznej.
Szkolenie dedykujemy osobom, którym zależy, by być faktycznym, maksymalnie efektywnym wsparciem dla swoich przełożonych oraz które chcą tworzyć profesjonalny wizerunek swojego przełożonego i realizować zadania sekretarskie i asystenckie na najwyższym poziomie.

Program szkolenia:

I. Jak plasuje się stanowisko asystentki w strukturze firmy?

• Jakie są główne zadania na tym stanowisku?
• Jakie niezbędne umiejętności powinna posiadać asystentka, by być ekstremalnie efektywnym wsparciem dla swojego przełożonego?
• W jaki sposób praca asystentki wpływa na powodzenie biznesu i realizację planów finansowych organizacji?
W trakcie tego modułu uczestniczki dowiedzą się i uświadomią sobie, co faktycznie należy do ich obowiązków. Jakie w związku tym powinny posiadać kompetencje, na co w szczególności powinny zwracać uwagę, by mieć pozytywny wpływ na efektywność zatrudniających je firm?
II. Jak godnie reprezentować firmę?
• Jak rozmawiać z ludźmi niezależnie od charakteru, nie tracąc przy tym nerwów?
• Jak radzić sobie w różnych nieprzyjemnych sytuacjach, tak by wizerunek firmy zawsze był kryształowy?
• Jak, nawet w konfliktowej sytuacji doprowadzić do pozytywnego zakończenia sporu?
Ten moduł poświęcony będzie analizie różnic w charakterach różnych osób. Będziemy ćwiczyć i doświadczać, jak zachowanie innych wpływa na nasz sposób bycia, skąd biorą się konflikty, jak im zapobiegać, a jak reagować w sytuacji trudnych, jeśli wystąpią.
III. Jak poradzić sobie z nawałem obowiązków?
• Jak organizować sobie czas pracy by nie odkładać spraw na ostatnią chwilę?
• Jak wykorzystać możliwości programów komputerowych i odpowiednich aplikacji mobilnych, by usprawnić swoją i innych pracę?
• Jak znaleźć czas na realizację zadań strategicznych w nawale obowiązków bieżących?
• Jak archiwizować dokumenty, aby w łatwy sposób umieć je odszukać?
Jest to moduł poświęcony efektywnemu zarządzaniu sobą w czasie. Na podstawie praktycznych doświadczeń prowadzącej i sprawdzonej, najaktualniejszej teorii, uczestniczki wypracują swoje metody na radzenie sobie z nawałem obowiązków.
Omówione zostaną metody i zasady archiwizacji dokumentów, uczestniczki zapoznają się z zasadami działania programów komputerowych do zarządzania dokumentacją, poznają podstawowe przepisy prawa związane z czasem przechowania podstawowych dokumentów.
IV. Jak to się dzieje, że z jednymi ludźmi pracuję zgodnie, a z innymi wciąż mam problem?
• Z czego wynikają różnice między ludźmi?
• Jaka ja jestem, - z kim mi po drodze, z kim wręcz przeciwnie?
• Jak łatwo rozpoznać sposób funkcjonowania innych ludzi i dostosować się do ich sposobu bycia, bez szwanku dla siebie?
W trakcie tego modułu, uczestniczki dokonają autoanalizy. Będą miały okazję dowiedzieć się i doświadczyć, jak ich zachowanie wpływa na inne osoby. Dowiedzą się, jakie wywołują pierwsze wrażenie, poznają i przećwiczą techniki zarządzania pierwszym wrażeniem.
V. Jak profesjonalnie i w nowoczesnym stylu przygotowywać pisma tradycyjne
i korespondencję elektroniczną w firmie?
• Które elementy pisma decydują, że pismo jest oceniane, jako profesjonalne?
• W jaki sposób dokumenty i maile kształtują wizerunek firmy?
• Jak profesjonalnie prowadzić korespondencję w imieniu firmy, przełożonego i własnym?
Ten moduł poświęcony będzie tworzeniu korespondencji. Uczestniczki dokonają analizy pism na wewnętrzne i zewnętrzne. Przeprowadzona zostanie analiza elementów składowych pisma (wprowadzenie, przedstawienie problemu, uzasadnienie, wnioski) w zależności od rodzaju korespondencji. Uczestniczki zapoznają się ze sposobem i zasadami organizowania i edytowania treści w układzie blokowym i a linea, a także wykorzystywania w poprawnie najważniejszych zasad edytorskich.

Informacje o prelegentach:

Doświadczony Office manager. Odpowiedzialna za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek. Jest specjalistką od komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstwa. Autorka podręcznika wewnętrznych procedur i procesów. Ukończyła Szkołę Trenerów Biznesu i Doradców Personalnych; studia podyplomowe - „ Komunikacja w biznesie (Wyższa Szkoła Europejska im. ks. J. Tischnera), studia podyplomowe -„Finanse i Rachunkowość dla zaawansowanych"( Akademia Ekonomiczna w Krakowie), pedagogika- specjalizacja: oligofrenopedagogika (Akademia Pedagogiczna)
Doświadczenie zawodowe zdobywała w renomowanej krakowskiej kancelarii adwokackiej. Kończąc pracę, drogą wewnętrznego awansu, zajmowała stanowisko office managera. Na tym stanowisku odpowiadała za sprawną pracę recepcji oraz zespołu sekretarek i asystentek zatrudnionych w Kancelarii. W porozumieniu z właścicielami firmy tworzyła procedury wewnętrzne obowiązujące w Kancelarii.Zajmowała się rekrutacją i szkoleniami osób zatrudnionych w firmie na stanowiskach administracyjnych. Odpowiadała za sprawne działanie back office, jako całości.
Była także odpowiedzialna za wizerunek kancelarii - zajmowała się m.in. tworzeniem materiałów identyfikacyjnych, firmową stroną www, projektami zwiększającymi popularność firmy wśród potencjalnych Klientów.
Zarządzała komunikacją wewnętrzną i odpowiadała za organizację eventów nastawionych na integrację (wyjazdy integracyjne, spotkania okolicznościowe). Po zmianie stanowiska na koordynator ds. finansowo - personalnych również rozliczała Klientów Kancelarii, monitowała płatności, prowadziła dokumentację personalną pracowników firmy.
Od kilku lat zajmuję się doradztwem w zakresie organizacji i modernizacji back office w firmach, diagnozowaniem i wskazywaniem rozwiązań problemów w obszarach administracyjnych firm oraz usprawnianiem współpracy pomiędzy szefem a sekretarką. Specjalizuje się w problematyce związanej z organizacją i prowadzeniem biura (w tym szkolenia dla sekretarek/asystentem, office menagers) oraz szeroko pojętej psychologii biznesu, komunikacji i zarządzania.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1720.00 zł netto - (2115.60 zł brutto)

Cena zawiera:

Pobyt: od 10.12.2015 r. (obiad) do 12.12.2015 r. (obiad) • Zakwaterowanie w pokojach 2-os. o wysokim standardzie • Do pok. 1-os. dopłata 200 zł + VAT (ograniczona ilość) • Pełne wyżywienie • Materiały szkoleniowe • Certyfikat ukończenia szkolenia • Imprezę integracyjną w karczmie góralskiej

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

• Zgłoszenia prosimy przesyłać faxem/pocztą z podpisem i pieczątką osoby decyzyjnej.
• Zgłoszenie przesłane e-mailem ma formę wstępnej rezerwacji
• Potwierdzenie i szczegółowe informacje organizacyjne wysyłamy zgłoszonym uczestnikom 7 dni przed szkoleniem. Faktura VAT wysyłana jest poczta tradycyjną.
• W przypadku rezygnacji z udziału w szkoleniu-zwrotu całości kwoty dokonujemy na podstawie pisemnej lub telefonicznej informacji do 10 dni przed szkoleniem
• Uwaga: organizator zastrzega sobie prawo zmiany hotelu na równorzędny standardem

Szkolenie, kurs: SPRAWDZONE STRATEGIE PRACY DLA EFEKTYWNEJ SEKRETARKI I ASYSTENTKI