Szkolenie

Sprzedawać czy sprawiać żeby kupowali

O szkoleniu

Uczestnicy będą wiedzieli:

jakie są rodzaje typów klientów i jak z nimi postępować,
co wpływa na determinanty zakupowe Klienta i jak je wykorzystywać,
jak badać potrzeby Klienta a następnie wykorzystywać je do przekonania,
jak korzystać z wywierania wpływu na Klienta indywidualnego.
Kto powinien wziąć udział?
Uczestnicy nabędą będą umieli:

dostosowywać wypowiedzi odpowiednio do typu Klienta
zbijać zastrzeżenia cenowe Klienta
uzupełniać sprzedaż o ofertę uzupełniającą i komplementarną
stosować język perswazji w sprzedaży

Program szkolenia

Podstawy sprzedaży i obsługi Klienta.

Nawiązanie kontaktu – przez pozytywne zagajenie.
Etapy procesu sprzedażowego – przypomnienie przez grę szkoleniową ze 
scenariuszami ról
Trójkąt determinantów kierujących Klientem jako podstawa do wyboru techniki 
sprzedażowej – determinant dominujący i jego wykorzystanie


Techniki sprzedażowe w oparciu o kompetencje komunikacyjne

Postawa – kluczowa dźwignia kompetencji sprzedawcy w oczach Klienta
Technika dopasowania i odzwierciedlenia postawy
Zadawanie pytań i parafrazowanie rozmówcy
Techniki badania i uświadamiania potrzeb, zasada PCK i język korzyści jako 
determinant wyboru konsumenckiego


Typologia osobowości klienta – narzędzie sprzedażowe

Rozpoznawanie METAPROGRAMÓW w obszarze komunikacji i schematów 
decyzyjnych Klienta – poznaj typ Klienta i przewiduj jego zachowania i reakcje 
– neurolingwistyczna metoda klasyfikacji Klienta
Dostosowanie metaprogramów słownych do preferencji Klienta – predykaty 
sprawcze i zależne oraz sugestie komunikacyjne dla sprzedawców – przekonaj Klienta jego słowami


Pokonywanie wątpliwości Klienta

Rozpoznawanie wątpliwości poprzez technikę parafrazy i werbalizacji
Zależność pomiędzy STANOWISKIEM a INTERESEM Klienta
Wyjaśnianie wątpliwości techniką cecha-zaleta-korzyść

Dopasowywanie korzyści do potrzeby klienta
Przekształcanie cech produktowych na zrozumiałe dla Klienta korzyści


Wybiegi klientów i postawa na "brak potrzeby"
Przeniesienie uwagi na alternatywy – wykorzystanie perswazyjnej techniki

BNA czyli Klient sam dostrzega korzyści
Odwracanie sensów i pytania retoryczne – przejmij kontrolę - przez 5 PYTAŃ

do uchylenia zastrzeżenia



Modele prezentacji oferty i praca z ceną

Prezentacja rozwiązania jako odpowiedź na potrzeby Klienta
Oferowanie rozwiązań dodatkowych oraz uzupełniających
Cena jako odzwierciedlenie jakości
Zmniejszanie wrażliwości Klientów na wysokość ceny

Czas trwania

8

Prelegenci

Cytat
Marcin Szablewski

Gdzie i kiedy

Bydgoszcz 8 listopada 2017
Bydgoszcz

Bydgoszcz

Cicha

woj. kujawsko-pomorskie

Weź udział

Cena 1
+23% VAT
350 PLN
Cena zawiera:
  • wykłady, ćwiczenia, materiały szkoleniowe
Weź udział

Organizator

Prospero Business Training - Szkolenia
40-085 Katowice
Mickiewicza 29
woj. śląskie
PROSPERO Business Training powstało w 1994 roku. Posiadamy bogate doświadczenie w kształceniu kadr: szkolenia i doradztwo dla firm oraz treningi rozwoju osobistego. Projekty EFS i kursy NLP. Warsztaty szkoleniowe w formie zamkniętej (in-company) i ot...
FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Prosimy o przejście do sekcji Weź udział, aby wypełnić formularz zgłoszenia w wydarzeniu. Po jego wysłaniu organizator skontaktuje się celem potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia i przekazania szczegółów organizacyjnych.

Rezerwacja na szkolenia następuje po odesłaniu do nas faksem lub drogą mailową wypełnionej i podpisanej Karty Zgłoszeniowej

Kontakt

Masz pytania? Napisz do nas

Wypełnij formularz

Uzupełnij pole
Wybierz termin wydarzenia
Uzupełnij pole
Uzupełnij pole
Uzupełnij wiadomość
Potwierdź, że nie jesteś botem.
Musisz zaakceptować regulamin.
Wiadomość została wysłana!

Dane kontaktowe

Prospero Business Training - Szkolenia
40-085 Katowice Mickiewicza 29
Darmowy biuletyn informacyjny

Zapisz się do newslettera i otrzymuj powiadomienia o nowych wydarzeniach!