Szkolenie: SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA I TELEMARKETING

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/sprzedaz-bezposrednia-i-telemarketing-68401

Informacje o szkoleniu

  • SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA I TELEMARKETING


    ID szkolenia: 68401
    Kategoria: Szkolenia i Kursy
    Branża/temat: Marketing i PR Sprzedaż i obsługa klienta
  • Adres szkolenia:

    Hotel Ibis Warszawa Ostrobramska
    ul. Ostrobramska 36
    04-118 Warszawa
    woj. mazowieckie
  • Termin szkolenia:

    Data: 24-25.04.2017
    Godziny zajęć (czas trwania):
    PLAN SZKOLENIA:

    1 dzień szkolenia:
    godz. 10.00 - 11.30 /Rozpoczęcie, zajęcia 2 godz./
    godz. 11.30 - 11.45 /przerwa na kawę/
    godz. 11.45 - 13.15 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.15 - 14.00 /lunch/
    godz. 14.00 - 15.30 /c.d. zajęć 2 godz./

    2 dzień szkolenia:
    godz. 9.00 - 11.15 /c.d zajęć 3 godz./
    godz. 11.15 - 11.30 /przerwa na kawę/
    godz. 11.30 - 13.00 /c.d. zajęć 2 godz./
    godz. 13.00 - 13.45 /lunch/
    godz. 13.45 - 15.15 /c.d. zajęć 2 godz./
  • Organizator szkolenia:

    Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
    Aleja Warszawska 102
    20-824 Lublin
    woj. lubelskie
    O firmie Inne oferty firmy
Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Z jednej strony, większość nas nie lubi odbierać telefonu rozpoczynającego się od słów: „dzień dobry, czy rozmawiam z…? Chciałabym poinformować o naszej nowej ofercie…” Z drugiej strony, komunikacja z klientem podczas bezpośredniej sprzedaży nie jest łatwa.

Korzyści:
Uczestnicy:
1. Poznają techniki i metody profesjonalnego telemarketingu oraz sprzedaży bezpośredniej
2. Nauczą się omijać najczęstsze błędy w bezpośredniej sprzedaży telefonicznej
3. Będą wiedzieli co zwiększa skuteczność pozyskiwania nowych klientów
4. Dowiedzą się jakimi działaniami i technikami podtrzymywać relacje z klientem

Szkolenie skierowane jest do:

To szkolenie zostało przygotowane dla osób, które chcą utrwalić i usystematyzować umiejętności handlowe, a zwłaszcza dla osób które pragną umocnić kompetencje w obszarze bezpośredniej sprzedaży oraz dla osób, dla których kontakt bezpośredni z klientem oraz telefon są głównymi „narzędziami” pracy.

Program szkolenia:

PROGRAM SZKOLENIA
Dzień 1 – sprzedaż bezpośrednia i sprzedaż relacyjna – kluczowe techniki, narzędzia

Podczas interaktywnych warsztatów usystematyzujemy i zaktualizujemy wiedzę uczestników z zakresu „świata klienta”. Być może przypomnimy im ich własne obserwacje, być może potwierdzimy przypuszczenia, a może rzucimy całkiem nowe światło na wykonywane, na co dzień przez nich zajęcie Przedstawiciela handlowego.
Cały dzień to ćwiczenia i praktyczne przykłady.

Zakres tematyczny pierwszego dnia szkolenia:
1. Co się kryje pod pojęciem „podstawowy błąd atrybucji” i dlaczego to tak prześladuje ludzi sprzedaży
- nie wpadaj w pułapkę, przed którą przestrzega nawet guru sprzedaży Brian Tracy
- zamień „trudnych klientów” na plan działań i kontrolę nad ich „trudnością”

2. Jak odkryliśmy „psychologię zachowań konsumenckich” i jakie zdefiniowano schematy zachowania Klienta
- „metaprogram” – jak „usłyszeć” go w rozmowie z klientem
- jak wiedza o metaprogramach pomaga w wywieraniu wpływu na Klienta
- jak mówić o ofercie, żeby zainteresować Klienta i co zagwarantuje, że… Jego zniechęcisz

3. Język korzyści dla zaawansowanych – skuteczna prezentacja oferty handlowej
- wplatanie CZK w scenariusze rozmów
- jak i po co budować nawyk mówienia CZK-ami

Dzień 2 – telemarketing i telefoniczna praca sprzedażowa z klientem (nowym i „starym”)


Drugiego dnia skupimy się na pracy telefonem.

Podobnie, jak pierwszego dnia, stosując formułę warsztatów, przepracujemy poniższe zagadnienia:

1. Zastosowanie telemarketingu
• Fakty i mity o skuteczności telemarketingu
• Momenty w procesie sprzedaży w których można zastosować telemarketing
• Jak łączyć telemarketing z cross-, up- i over-sellingiem

2. Podstawowe zasady kontaktów telefonicznych
Telefoniczny savoir-vivre
Praca nad głosem, koncentracja na komunikacji werbalnej i wokalnej
Motywacja, entuzjazm – naturalność a sztuczność

3. Scenariusz rozmowy telemarketingowej
• Zasady budowania scenariusza rozmowy
• Przygotowanie alternatywnych wersji scenariusza
• Indywidualizowanie scenariusza
• Metody podejścia do klienta („haczykowanie”)
• Błędy telemarketerów

4. Słuchanie w telemarketingu
5. Sporządzanie telemarketingowych notatek
6. Działania po rozmowie telemarketingowej
7. Podsumowanie warsztatów

Wszelkie prawa autorskie do powyższego opracowania są zastrzeżone na rzecz autora; jakiekolwiek korzystanie z konstrukcji planu oraz jego powielanie przy użyciu zastosowanych lub zbliżonych znaczeniowo sformułowań jest zabronione bez pisemnej zgody autora.

Informacje o prelegentach:

Katarzyna Jędruszczak
trenerka jest psychologiem praktykiem (specjalizacja: psychologia i zarządzanie zasobami ludzkimi) 10-letnim doświadczeniem biznesowym. Specjalizuje się̨ w szkoleniach i doradztwie dla kadry kierowniczej małych i średnich przedsiębiorstw, w tym w doradztwie w zakresie zarządzania sprzedażą i obsługą klienta; realizuje treningi motywacyjne i automotywacyjne

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1200zł - + VAT

Cena zawiera:

materiały szkoleniowe, serwis kawowy, lunch, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia,indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, możliwość rezerwacji zakwaterowania za dopłatą, ankieta oceniająca szkolenie,test sprawdzający wiedzę (pre i post test)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, faxem, pocztą. Potwierdzenie wysyłamy zgłoszonym uczestnikom e-mailem na 7 dni przed szkoleniem, po potwierdzeniu prosimy o dokonywanie wpłat za szkolenie na konto wskazane w potwierdzeniu. Faktury zostaną przekazane uczestnikom osobiście na szkoleniu lub wysłane pocztą. Istnieje możliwość płatności gotówką w dniu szkolenia po uzgodnieniu z organizatorem.

Zgłoszenie jest umową uczestnictwa w szkoleniu zawartą pomiędzy Organizatorem a firmą/uczestnikami zgłoszonymi. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu jest przesłanie do organizatora zgłoszenia. Odwołanie zgłoszenia musi być dokonane w formie pisemnej lub telefonicznej. Niedokonanie wpłaty nie jest jednoznaczne z rezygnacją ze szkolenia. W przypadku wycofania zgłoszenia w terminie do 8 dni przed szkoleniem, zwracamy całą wpłatę; w przypadku rezygnacji w terminie późniejszym niż 8 dni lub niestawienie się na szkoleniu- uczestnik zostanie obciążony kosztem 100% wartości zamówienia. W przypadku odwołania szkolenia zwracamy wpłaconą opłatę za szkolenie. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany prowadzących/trenerów oraz miejsca szkolenia z przyczyn niezależnych od organizatora.

Więcej informacji na stronie: www.orylion.pl

Szkolenie, kurs: SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA I TELEMARKETING