Szkolenie: Sprzedaż bezpośrednia i TELEMARKETING

Wyszukiwanie
Słowo kluczowe:
Np.: temat, miasto, nazwa organizatora...
Kategoria:

Adres WWW wydrukowanej strony: https://eventis.pl//szkolenie/sprzedaz-bezposrednia-i-telemarketing-69241

Informacje o szkoleniu

Fundacja Promocji Edukacyjnej ORYLION
Zadaj pytanie:
Zgłoś uczestnictwo:
Narzędzia: Poleć znajomemu Drukuj
Wyszukaj inne
Szkolenia i Kursy

Opis szkolenia

Informacje podstawowe o szkoleniu:

Z jednej strony, większość nas nie lubi odbierać telefonu rozpoczynającego się od słów: „dzień dobry, czy rozmawiam z…? Chciałabym poinformować o naszej nowej ofercie…” Z drugiej strony, komunikacja z klientem podczas bezpośredniej sprzedaży nie jest łatwa.

Korzyści:
Uczestnicy:
1. Poznają techniki i metody profesjonalnego telemarketingu oraz sprzedaży bezpośredniej
2. Nauczą się omijać najczęstsze błędy w bezpośredniej sprzedaży telefonicznej
3. Będą wiedzieli co zwiększa skuteczność pozyskiwania nowych klientów
4. Dowiedzą się jakimi działaniami i technikami podtrzymywać relacje z klientem

Szkolenie skierowane jest do:

To szkolenie zostało przygotowane dla osób, które chcą utrwalić i usystematyzować umiejętności handlowe, a zwłaszcza dla osób które pragną umocnić kompetencje w obszarze bezpośredniej sprzedaży oraz dla osób, dla których kontakt bezpośredni z klientem oraz telefon są głównymi „narzędziami” pracy

Program szkolenia:

Dzień 1 – sprzedaż bezpośrednia i sprzedaż relacyjna – kluczowe techniki, narzędzia

Podczas interaktywnych warsztatów usystematyzujemy i zaktualizujemy wiedzę uczestników z zakresu „świata klienta”. Być może przypomnimy im ich własne obserwacje, być może potwierdzimy przypuszczenia, a może rzucimy całkiem nowe światło na wykonywane, na co dzień przez nich zajęcie Przedstawiciela
handlowego.

Cały dzień to ćwiczenia i praktyczne przykłady.

Zakres tematyczny pierwszego dnia szkolenia:
1. Co się kryje pod pojęciem „podstawowy błąd atrybucji” i dlaczego to tak prześladuje ludzi sprzedaży

- nie wpadaj w pułapkę, przed którą przestrzega nawet guru sprzedaży Brian Tracy
- zamień „trudnych klientów” na plan działań i kontrolę nad ich „trudnością”

2. Jak odkryliśmy „psychologię zachowań konsumenckich” i jakie zdefiniowano schematy zachowania Klienta

- „metaprogram” – jak „usłyszeć” go w rozmowie z klientem
- jak wiedza o metaprogramach pomaga w wywieraniu wpływu na Klienta
- jak mówić o ofercie, żeby zainteresować Klienta i co zagwarantuje, że… Jego zniechęcisz

3. Język korzyści dla zaawansowanych – skuteczna prezentacja oferty handlowej
- wplatanie CZK w scenariusze rozmów
- jak i po co budować nawyk mówienia CZK-ami

Dzień 2 – telemarketing i telefoniczna praca sprzedażowa z klientem (nowym i „starym”)


Drugiego dnia skupimy się na pracy telefonem.

Podobnie, jak pierwszego dnia, stosując formułę warsztatów, przepracujemy poniższe zagadnienia:

1. Zastosowanie telemarketingu

• Fakty i mity o skuteczności telemarketingu
• Momenty w procesie sprzedaży w których można zastosować telemarketing
• Jak łączyć telemarketing z cross-, up- i over-sellingiem

2. Podstawowe zasady kontaktów telefonicznych
- Telefoniczny savoir-vivre
- Praca nad głosem, koncentracja na komunikacji werbalnej i wokalnej
- Motywacja, entuzjazm – naturalność a sztuczność

3. Scenariusz rozmowy telemarketingowej

•Zasady budowania scenariusza rozmowy
•Przygotowanie alternatywnych wersji scenariusza
•Indywidualizowanie scenariusza
•Metody podejścia do klienta („haczykowanie”)
•Błędy telemarketerów

4. Słuchanie w telemarketingu

5. Sporządzanie telemarketingowych notatek

6. Działania po rozmowie telemarketingowej

7. Podsumowanie warsztatów

Informacje o prelegentach:

Atutem naszych szkoleń są wybitni, uznani trenerzy. Do każdego z tematów szkoleniowych wyznaczone zostały osoby z bogatym doświadczeniem i wysokimi kompetencjami, przede wszystkim praktycy.

Certyfikowany trener zarządzania projektami, posiada certyfikaty PRINCE2®, Practitioner, PMP©, ITIL® V3, od 2004 roku stały trener Orylion, konsultant projektów biznesowych. Realizując szkolenia ma na celu przekazanie uczestnikom niezbędnych umiejętności i wiedzy (kompetencji) koniecznych do efektywnego realizowania projektów zarówno w roli kierownika jak i członka zespołu.

Koszt i warunki udziału

Ceny:

  • 1200 - zł netto

Cena zawiera:

- materiały szkoleniowe, - serwis kawowy, lunch, - imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia, - indywidualne konsultacje z wykładowcą w trakcie szkolenia, - istnieje możliwość rezerwacji zakwaterowania dla uczestnika - ankieta oceniająca szkolenie - test sprawdzający wiedzę (pre i post test)

Dofinansowanie z UE:

Nie.

Warunki udziału i przyjmowania zgłoszeń:

Zgłoszenia prosimy przesyłać e-mailem, pocztą.

Zgłoszenia znajdują się pod linkiem: http://www.orylion.pl/pliki-do-pobrania,10,48,65.html

Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie internetowej:

http://www.orylion.pl

ZAPRASZAMY NA SZKOLENIE ! ! !

Szkolenie, kurs: Sprzedaż bezpośrednia i TELEMARKETING