O szkoleniu
Pracowników działów sprzedaży i marketingu, kadry zarządczej małych i średnich przedsiębiorstw hotelowych. W szkoleniu mogą również uczestniczyć wszystkie osoby zainteresowane tematyką objętą programem szkolenia.
Program szkolenia
Program szkolenia:
1.Proces sprzedażowy i jego etapy
2.Efektywna komunikacja jako podstawa sukcesu sprzedaży
3.Techniki sprzedaży usług hotelowych
4.Projektowanie pakietów usług w oparciu o język korzyści
5.Marketing hotelowy- zasada 7P
6.Segmentacja rynku, określenie rynków docelowych i specjalizacji a dostosowanie strategii marketingowej
7.Kanały dystrybucji
8.Trendy w marketingu hotelowym
Czas trwania
Dzień II: 8:30-17:00
Prelegenci

Wykładowca - trener posiadający duże umiejętności, rzetelną wiedzę i bogaty warsztat metodyczny. Jest osobą aktywną zawodowo w branży horeca mającą wieloletnie doświadczenie doradcze i szkoleniowe. Prowadząc zajęcia koncentruje się na przekazywaniu praktycznych rozwiązań.
Terminy i miejsca
To szkolenie nie ma aktualnych terminów. Wyślij zapytanie o nowe terminy bądź zapisz na powiadomienia o nowych terminach.
93-320 Łódź
Kosynierów Gdyńskich 8
woj. łódzkie
Rejestracja
- uczestnictwo w zajęciach 2 obiady przerwy kawowe materiały szkoleniowe certyfikat potwierdzający ukończenie szkolenia pomoc i konsultacje po szkoleniu
- Rozwiń
Wydarzenie nieaktualne. Wypełnij formularz, aby zapytać o nowe terminy.
Organizator

Najczęściej zadawane pytania
..
- Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas! lub zadzwoń!
Masz pytania? Napisz do nas
